برنامه های از پیش تعیین شده در تردمیل خانگی هایپر جیم:

در این مقاله می خواهیم به برنامه های از پیش تعیین شده ی تردمیل خانگی بپردازیم. در تردمیل خانگی معمولاً آپشنی به نام برنامه های از پیش تعیین شده بسیار مهم می باشد و از آن جایی که در خانه مربی وجود ندارد، معمولاً افراد خود به تنهایی باید برنامه های ورزشی را بنویسند. ممکن است این برنامه های تکراری، خسته کننده باشند و یا این که نتوانند یک برنامه درست و حسابی تهیه کنند. به همین جهت آپشن برنامه های از پیش تعیین شده به این افراد کمک می کند که برنامه های متنوعی را روی مانیتور مشاهده کنند. همچنین از هرکدام که می‌ خواهند به صورت تناوبی استفاده نمایند. این برنامه ها متغیر بوده و باعث ایجاد خستگی در روند ورزشی شما نخواهد شد. برنامه هایی که روی  تردمیل خانگی تعبیه می شود کاملاً استاندارد بوده و دارای زمان های متفاوتی می باشد شما با کم و زیاد کردن سرعت و شیب برنامه می توانید اهداف مختلفی را در راستای کاهش وزن افزایش، توانایی افزایش سوخت و ساز بدن و غیره عملی کنید. تردمیل خانگی معمولاً دارای حدود ۴ الی ۱۲ برنامه از پیش تعیین شده می باشد. آپشن شمارش ضربان قلب توسط سنسور ضربان قلب تردمیل خانگی موجود می باشد. افرادی که دارای بیماری ‌های قلبی و غیره هستند از این نوع تردمیل خانگی استقبال زیادی می ‌کنند. معمولاً روی دستگیره‌ های این نوع تردمیل خانگی سنسور هایی وجود دارد که با اتصال به هر دو دست شما می ‌تواند ضربان قلبتان را شمارش کند. ورزشکاران نیز از این سنسور برای میزان انرژی و کالری سوزانده شده و حتی چربی‌ سوزی خود استفاده می کنند. از آن جایی که این سنسور تعداد ضربان قلب را نشان می دهد، ورزشکاران در می یابند که در چه میزان ضربان قلبی چه مقدار کالری می سوزانند. به همین جهت آن ها روند بهتری را در این مورد پیش می برند.

تردمیل خانگی اتوماتیک در هایپر جیم:

همان طور که در مقاله های قبلی نیز ذکر شد، ایمنی در هنگام کار برای خرید تردمیل خانگی بسیار حائز اهمیت است. ورزشکاران می توانند در صورت بروز حادثه خود را فورا پرت کنند. این امر در حالی است که هیچ گونه آسیبی نخواهند دید. متاسفانه افرادی که به خرید تردمیل خانگی می پردازند بسیار مبتدی هستند. از این رو اگر مشکلی پیش بیاید نمی توانند بدون شکسته شدن دست یا پا خود را نجات دهند. به همین جهت باید تردمیل خانگی بسیار مورد اعتماد و ایمن باشد. البته شما می توانید از تردمیل خانگی اتوماتیک استفاده کنید. این تردمیل ها در صورتی که یک تکان ناگهانی اتفاق بیفتد به سرعت خاموش شده و از حرکت باز خواهند ایستاد. یکی از ویژگی‌ هایی که به ندرت در تردمیل ها علی الخصوص تردمیل خانگی دیده می شود قابلیت ضربه گیر بودن آن است. این قابلیت می ‌تواند برای افرادی که از درد زانو و مفاصل رنج می برند، بسیار مناسب باشد. در واقع باید بدانید افرادی که همواره از تردمیل استفاده می کنند، هیچ گونه مشکلی ندارند. بعد از استفاده طولانی مدت نیز سالم باقی خواهند ماند و مشکل مفصلی یا استخوانی برای آن ها پیش نمی آید. البته این امر بر خلاف تصور غلط مردم می باشد که این روز ها بین آن ها رواج پیدا کرده است. در رابطه با افرادی که خود دارای زانو درد یا درد مفاصل هستند، باید بدانید که نباید از تردمیل هایی معمولی استفاده کنند. بلکه بایستی از تردمیل هایی استفاده نمایند که قابلیت ضربه گیر بودن را داشته باشد. به طور کلی تردمیل های معمولی می توانند موجب افزایش درد زانو و مفاصل گردند اما تردمیل هایی که دارای قابلیت ضربه گیر هستند از این عیب فارغ می باشند. از این رو تمام نکاتی که در بالا ذکر شد می تواند در زمان خرید تردمیل خانگی مورد اهمیت واقع شود. لذا شما باید این نکات مهم را به خوبی در ذهن خود نگه دارید.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()