سوالات مهم برای خرید تردمیل خانگی از هایپر جیم:

 تمامی سوالات مهمی که در مقاله های قبلی پرسیده شد. می توانند دارای پاسخی باشند که به شما در زمان خرید تردمیل خانگی کمک بسزایی نمایند. به طور کلی در هنگام خرید تردمیل خانگی باید برخی از پارامتر ها و معیار های یک تردمیل را در نظر بگیرید. این پارامتر ها به نام‌ های زیر می باشند:

 جنس بدنه و مدل آن

 موتور تردمیل و قدرت آن

 سرعت تردمیل

تحمل وزن تردمیل و ظرفیت آن

 داشتن ایمنی در هنگام استفاده از تردمیل

 دارا بودن قابلیت ضربه گیر

 داشتن تنظیم شیب تردمیل

 داشتن امکانات جانبی برای تردمیل

 و غیره.

 همه و همه ی این پارامتر ها می ‌توانند تعیین کننده ی قیمت، مدل و متناسب بودن تردمیل را با شما باشند. یکی از پارامتر هایی که باید در زمان خرید تردمیل خانگی در نظر داشته باشید، جنس بدنه ی آن می باشد. معمولاً تردمیل ها از دو جنس آلومینیوم و فولاد ساخته می شوند. تردمیل های باشگاهی همگی از جنس فولاد ساخته شدند. این امر در رابطه با تردمیل خانگی متفاوت خواهد بود. تردمیل های خانگی می ‌توانند هم از جنس فولاد و هم آلومینیوم باشند. در واقع این میزان وزن شما است که مشخص می ‌کند جنس تردمیل چگونه باشد. معمولاً تردمیل هایی که دارای جنس آلومینیوم هستند نمی توانند وزن بالاتر از ۹۰ کیلوگرم را تحمل کنند. این درحالی است که تردمیل های ساخته شده از جنس فولاد می توانند تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را نیز تحمل نمایند.

 تردمیل های خانگی معمولاً برای یک یا دو نفر خریداری خواهد شد اما تردمیل های باشگاهی افراد نا محدودی از آن استفاده خواهند کرد. پس شما در زمان خرید تردمیل خانگی می ‌دانید که باید آن تردمیل را متناسب با چه وزن هایی خریداری نمایید. این در حالی است که تردمیل های باشگاهی باید دارای ظرفیت تحمل وزن حداکثر باشند. تا در صورت استفاده از آن توسط یک فرد خیلی چاق آسیب نبینند.

 

جنس تردمیل خانگی عاملی بسیار مهم برای خرید از هایپر جیم:

جنس تردمیل خانگی در هایپر جیم بسیار مورد اهمیت است. لذا بایستی با وزن افراد متناسب باشد. البته تنها جنس تردمیل نیست که باید با وزن مصرف ‌کنندگان آن متناسب باشد بلکه سایر پارامتر های دیگر نیز می توانند موثر باشند.

قدرت موتور تردمیل خانگی: تردمیل های خانگی دارای قدرت موتور چندان زیادی نیستند و تنها در صورتی که تردمیل های خانگی دارای قدرت موتور بسیار زیادی می باشند که فرد مصرف کننده ی آن دارای وزن بسیار بالایی باشد. به طور کلی قدرت موتور تردمیل ها از هر نوعی که باشند بین ۱ الی ۷ اسب بخار است. تردمیل خانگی معمولاً بیش تر از ۳ اسب بخار قدرت نخواهد داشت. هر چقدر قدرت موتور تردمیل ها افزایش یابد به سبب گران تر خواهند شد. هم چنین تردمیل های با قدرت موتور زیاد، مصرف انرژی برق بسیار زیادی را نیز خواهند داشت.

تردمیل هایی که با استفاده از باتری کار می کنند اگر دارای قدرت موتور بالایی باشند باید زود به زود باتری آن ها را تعویض نمایید. به طور کلی موتور تردمیل خانگی و باشگاهی از دو نوع تشکیل شده است. این موتور ها یا به نام dc هستند یا این که ac نام دارند. از ویژگی‌ های موتور دی سی می‌ توان به  قیمت تردمیل مناسب، مصرف انرژی کم تر، کم صدا بودن و غیره اشاره نمود. این در حالی است که موتو رهای آ سی بازدهی بیشتری داشته و به صورت نا محدود می توان از آن ها استفاده نمود. سرعت تردمیل خانگی معمولاً کم تر از سرعت تردمیل های باشگاهی می باشد. سرعت تردمیل رابطه مستقیمی با قدرت موتور آن دارد. معمولاً برای ورزشکاران سرعت تردمیل امری بسیار مهم است. از آن جایی که بیش تر ورزشکاران از تردمیل ها برای دویدن و پیاده وری سریع استفاده می‌ کنند، باید تردمیلی را خریداری کنند که از سرعت بسیار بالایی برخوردار باشد.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()