کلید امنیتی در تردمیل خانگی هایپر جیم:

کلید امنیتی برای تردمیل خانگی بسیار ضروری است. ورزشکاران بدون کلید امنیتی نیز می توانند تعادل خود را حفظ کنید. از این رو اگر در سرعت یا نوع حرکت تردمیل مشکلی به وجود آید. این افراد می ‌توانند فوراً خود را پرت کنند بدون این که هیچ گونه آسیبی ببیند اما تردمیل خانگی مورد استفاده برای افراد مبتدی و کار نکرده است. از این رو اگر تردمیل خانگی دچار مشکل شود افراد نمی توانند به خوبی خود را بیرون از تردمیل اندازند و یا در صورت پرتاب کردن خود از روی تردمیل دچار آسیب دیدن اعضای حرکتی نظیر: شکسته شدن دست و پا یا حتی پاره شدن تاندون ها می شوند. به همین جهت ما برای انواع تردمیل خانگی ای آپشن را در نظر گرفته ‌ایم. تردمیل هایی که در هایپرجیم وجود دارند که همگی دارای کلید ایمنی می باشند. کلید ایمنی یکی از مهم ‌ترین نشانه ‌های استاندارد بودن تردمیل ها می باشند. کلید امنیتی می ‌تواند برای زمانی باشد که شما می ‌خواهید تمرین را با آن شروع نمایید. تردمیل ها هرگز بدون فشار دادن کلید ایمنی روشن نخواهند شد. در هنگامی که تردمیل دارای سرعت نا متعادلی می باشد و دیگر فرد تحمل راه رفتن روی این سرعت را ندارد و ممکن است هر لحظه باعث پرتاب شدن فرد به بیرون از تردمیل باشد، آن را فشار خواهد داد. این دکمه می تواند باعث خاموش شدن یکباره تردمیل گردد. انواعی از کلید های ایمنی روی تردمیل خانگی دیده می ‌شود که به صورت های کشویی، شاخکی، آهنربایی و غیره روی مانیتور وجود دارند. مورد بعدی که برای تردمیل خانگی مورد اهمیت است، کلید های موجود روی مانیتور می باشد. این کلید ها می توانند به صورت لمسی، میکرو سوئیچینگ و فشاری باشند که روی مانیتور تردمیل نصب خواهند شد. هر کدام از این کلید ها دارای مزایایی می باشند که می تواند به کاربر در زمان استفاده از تردمیل و انجام فعالیت‌ های ورزشی کمک کند.

کلید های موجود در تردمیل خانگی هایپر جیم:

یکی دیگر از نکات برای خرید تردمیل خانگی وجود دارد، کلید های روی دسته آن می باشند. روی دسته های برخی از تردمیل ها کلید هایی برای سرعت وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آن ها سرعت تردمیل را کاهش و افزایش دهید. هم چنین روی برخی نیز کلید شیب روی دسته وجود دارد که موجب افزایش یا کاهش شیب تسمه تردمیل خانگی خواهد شد. البته برخی دیگر امکانات نیز در خرید تردمیل خانگی موثر می باشند که در هنگام خرید شما باید آن ها را مد نظر داشته باشید. تردمیل های جدید تمامی این امکانات را دارند این امکانات به نام های درجه شیب، برنامه‌ های از پیش تعیین شده، سیستم اندازه گیری چربی سوزی، سیستم خنک کننده ورزشکار، سیستم تست سلامت، وجود باند پخش صدا، سیستم تاشو بودن و غیره می باشد. علااوه بر آن شما می ‌توانید روی انواع تردمیل خانگی پیشرفته، ویبراتور یا ماساژور را نیز مشاهده کنید. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت انجام دهید. 

این دستگاه برای قبل از استفاده از کردن از تردمیل و یا بعد از آن می باشد. شما با استفاده از ویبراتور یا ماساژورمی توانید بدن خود را گرم کنید. در قسمت هایی که چربی متراکم دارند با استفاده از این وسیله می توانند سوخت و ساز بهتری داشته باشند. ویبراتور یا ماساژور موجب باز شدن رگ ها و مویرگ ها خواهد شد. از این رو روند چربی سوزی افراد افزایش خواهد یافت. البته این ویبراتور دارای کاربرد های دیگری نیز می باشد که از جمله آن می‌ توان به ماساژ عضلات تحت فشار اشاره نمود. در زمانی که ورزشکاران ورزش های سنگین انجام می دهند با استفاده از ماشین ماساژور می توانند اسید لاکتیک های تولید شده در ماهیچه ها را دفع کنند. در غیر این صورت تجمع اسید لاکتیک در عضلات می تواند موجب بروز درد های بسیار شدید گردد. هم چنین مانع از انجام فعالیت ورزشی در روز های بعد به خاطر درد شدید گردد.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()