برخی نکات جزئی برای تعیین قیمت تردمیل در هایپر جیم:

برخی از نکات جزئی وجود دارد که می تواند روی قیمت تردمیل ها تاثیر بگذارد. برای مثال برخی از تردمیل ها دارای برنامه های از پیش تعیین شده هستند. معمولاً کسانی که می‌ خواهند کاهش وزن داشته باشند اما مربی مخصوص به خود را ندارند، می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. برنامه های تکراری می تواند موجب شود که افراد از ورزش کردن خسته شوند. در این تردمیل ها برنامه های بسیار متنوعی وجود دارد که شما می توانید به تناوب از آن ها استفاده نمایید. دیگر موردی که روی  قیمت تردمیل تاثیر خواهد گذاشت، نوع نمایشگر آن می باشد. به طور کلی دو نوع نمایشگر به نام های ال ای دی و ال سی دی وجود دارد. مسلما قیمت تردمیل هایی که دارای نمایشگر ال ای دی می باشند، گرانتر است. تعیین میزان کالری سوزانده شده توسط شما در تردمیل ها وجود خواهد داشت که شما با محاسبه دقیق این تردمیل ها می توانید هر چه زودتر به وزن دلخواه خود برسید. شمارشگر تعداد ضربان قلب نیز در برخی از تردمیل ها دیده می شود. این تردمیل ها دارای کمربندی هستند که شما روی قلب خود می ‌بندید. با توجه به آن تعداد ضربان قلب شما را شمارش می کنند. این قابلیت می تواند برای کسانی که دارای بیماری قلبی هستند یا می‌خواهند کاهش وزن مناسب داشته باشند، بسیار مهم و موثر می ‌باشد. برخی از دیگر آپشن ها می توان به مکان نگهداری نوشیدنی ها، داشتن پخش کننده موسیقی و غیره اشاره نمود که تاثیر مستقیمی روی قیمت تردمیل دارد. هر کدام از این امکانات باعث می شود تا شما بتوانید کاربری راحت تری را با این وسیله داشته باشید. با داشتن این مزیت ها شما می توانید یک تمرین درست و روزانه را داشته باشید که هرگز از آن خسته نخواهید شد. هایپر جیم شما را در راستای خرید تردمیل کمک خواهد نمود.

راهنمای خرید تردمیل هایپرجیم:

 این راهنمای  خرید تردمیل به شما کمک می کند تا بهترین تردمیل ها را با کم ترین قیمت از فروشگاه بزرگ هایپرجیم خریداری کنید. شما برای خرید تردمیل حتماً ابعاد، اندازه، کارایی، قیمت، امکانات و سایر ویژگی های یک تردمیل را در نظر بگیرید. به طور کلی باید بدانید که راهنمایی خرید تردمیل خانگی با خرید تردمیل باشگاهی متفاوت می باشد. این دو وسیله اگرچه عملکرد یکسانی دارند اما دارای ویژگی هایی بسیار متفاوت هستند. تفاوت های این دو تردمیل می ‌تواند ناشی از تفاوت در قدرت موتور، عرض تسمه، قابلیت ‌های ویژه ی این دستگاه و غیره باشد. برخی دیگر از تفاوت ها نیز وجود دارند که ما به ذکر مهم‌ ترین آن ها پرداختیم. به طور کلی ویژگی ‌های یک تردمیل مشخص می کند که قیمت آن در چه محدوده باشد. این روز ها دیگر شما نمی توانید یک تردمیل کمتر از ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان را پیدا کنید. با این وجود هایپر جیم توانست بهترین تردمیل ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما بگذارد. برای خرید تردمیل مناسب باید چند عامل را مورد توجه قرار دهید. از جمله این عوامل می توان به قدرت موتور اشاره نمود. در واقع قدرت موتور همان عاملی است که می تواند به شما بگوید که تا چه حد می توانید در طول روز از این وسیله استفاده کنید یا این که حداکثر سرعت تردمیل چقدر خواهد بود. پس حتماً در زمان خرید تردمیل به قدرت دستگاه و موتور آن توجه کنید. به طور کلی همه ی تردمیل ها دارای قدرتی معادل بین ۱ تا ۷ اسب بخار می باشند. هر چقدر که قدرت تردمیل افزایش پیدا کند، به تبع قیمت و مزیت های آن نیز افزایش خواهد یافت. معمولاً تردمیل های باشگاهی باید قدرتی بسیار بیش تر از تردمیل های خانگی داشته باشند. هر چقدر قدرت یک تردمیل بیش تر باشد، مصرف انرژی آن نیز بیش تر خواهد بود. برای همین باید در زمان خرید تردمیل به قدرت موتور آن توجه کنید چرا که این قدرت می تواند، تعیین کننده ی میزان سرعت و میزان انرژی مصرف شده توسط آن باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()