تاثیر ابعاد به روی قیمت تردمیل در هایپر جیم:

 شاید بتوان گفت که طول و عرض تسمه نیز می تواند روی ابعاد کلی و قیمت تردمیل تاثیر داشته باشد. اگر چه تردمیل هایی با ابعاد بزرگ پیشرفته و حرفه ای هستند، ولی قیمت تردمیل های بزرگ بیش تر از سایر تردمیل ها است. متاسفانه این تردمیل ها جای بسیار زیادی را اشغال می کنند. پس کسانی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، نمی توانند آن را خریداری نمایند. از این ‌رو ما راه حلی برای شما خواهیم داشت. تردمیل های تاشو در هایپر جیم موجود می باشند. این تردمیل ها دارای وزن کم تری هستند اما چیزی که آن ها را با سایر تردمیل ها متمایز می کند، تاشو بودن آن ها می باشد. در واقع تردمیل های تاشو، دارای طراحی فشرده ای هستند تا افرادی که دچار کمبود جا می باشند بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. تردمیل های تاشو ممکن است گران تر از تردمیل های معمولی باشد اما این اختلاف قیمت تردمیل چندان قابل توجه نیست. شما با استفاده از تردمیل های تاشو به راحتی می توانید در خانه و در محیط های کوچک به انجام فعالیت های روزانه و تمرینات خود بپردازید. موتور تردمیل های تاشو سنگین نیست از این رو ممکن است که این امر به روی قدرت موتور نیز تاثیر گذار باشد. از این رو تردمیل های تاشو برای افراد حرفه ای مناسب نخواهند بود.

برند می تواند تعیین کننده ی قیمت تردمیل باشد. باید بدانیم که در فروشگاه هایپر جیم انواع از برند های تردمیل وجود دارند که معروف بوده و بسیار مورد اطمینان می باشند. این برند ها هستند که می ‌توانند مدت زمان و چگونگی گارانتی و ضمانت نامه ها را تعیین کنند. مسلماً قیمت تردمیل های برند هایی که خدمات بیش ترین خدمات را دارند، گران تر خواهد بود. از این رو افراد از این برند ها بیش تر استقبال خواهند کرد.

تاثیر قابلیت تنظیم شیب بر قیمت تردمیل در هایپر جیم:

 قیمت تردمیل هایی که این قابلیت را دارند، بسیار گران است. تردمیل های معمولی حدود ۵۱ درجه می ‌توانند شیب داشته باشند. این در حالی است که قابلیت تنظیم شیب در تردمیل های حرفه‌ای بسیار بیشتر خواهد بود. شما با فشردن تنها یک دکمه روی تردمیل می توانید این شیب را اعمال نمایید. قیمت تردمیل های چند کاره بسیار بیش تر از سایر تردمیل ها می باشد. بعضی از آن ها دارای ویژگی های مازادی هستند که می‌ تواند آن ها را برای ورزشکاران مورد پسند قرار دهد. همان طور که می دانید تنها دویدن نمی تواند برای ورزشکاران کافی باشد. از این رو ما تردمیل های چند کاره را می ‌توانیم در هایپر جیم مشاهده کنیم. این تردمیل ها علاوه بر این که قابلیت دویدن دارند می توانند به شما در انجام تمرین دراز نشست کمک کنند. هم چنین دارای قابلیت ماساژور هستند. در واقع شما با خرید یک وسیله ورزشی به نام تردمیل می ‌توانید ازدو مزیت آن استفاده کنید. به طبع باید بدانید که قیمت تردمیل های چند کاره بسیار بیش تر از تردمیل های معمولی می باشد. از این رو هر کسی توان خرید این تردمیل ها را ندارد. بنابراین باید تنها افراد حرفه ای آن را خریداری نمایند. از مزیت ها و آپشن هایی که تردمیل های چندگانه دارند، می توان به داشتن کنسول ها، ام پی تری پلیر ها و دستیار مجازی اشاره نمود. استفاده از تردمیل های چندگانه می تواند بسیار لذت بخش باشد. قیمت  خرید تردمیل باشگاهی ها می تواند با توجه به ابعاد و اندازه آن مشخص گردد. همان طور که می دانید تردمیل هایی که دارای ابعاد بزرگ تری هستند از متریال بیش تری در ساخت و تولید آن ها استفاده شده است. از این رو قیمت آن ها نیز افزایش می یابد. تردمیل هایی که دارای ابعاد بزرگ هستند، معمولاً بسیار پیشرفته می باشند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()