برند یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت تردمیل های هایپر جیم:

همان طور که در مقاله های پیشین نیز به آن اشاره نمودیم، یکی از عوامل موثر بر قیمت تردمیل برند ها هستند. در این مقاله می خواهیم به شما برخی از برند های خوب تردمیل را معرفی نماییم. باید بدانید که در هایپر جیم تمام تردمیل هایی که وجود دارند از بهترین برند ها خریداری شده ‌اند. به طور کلی تردمیل های موجود در هایپرجیم همگی بسیار استاندارد بوده و با قیمتی مناسب به فروش می رسند. از آن جایی که می‌ دانید تردمیل یک وسیله ورزشی برای پیاده ‌روی کردن و حتی دویدن است. به همین جهت طرفداران بسیار زیادی دارد و یک وسیله ورزشی دارای طرفداران بسیار زیادی باشد مسلماً برند های بیش تری اقدام به تولید آن خواهند نمود. برخی از بهترین برند هایی که شما می توانید در هایپرجیم مشاهده کنید به شرح زیر می باشد:

تردمیل پالس: این برند چینی تا کنون توانسته است تردمیل هایی با قدرت موتور بالا، با سرعت زیاد و غیره را تولید کند. قیمت تردمیل ها کمی گران است چرا که می تواند وزن های زیاد را تحمل نماید. همچنین مجهز به امکاناتی نظیر ضربه‌گیر پیشرفته، برنامه های پیش فرض، قابلیت شیب برقی و گارانتی معتبر یک ساله می باشد.

 تردمیل پروتئوس: تردمیل های پروتئوس ساخت کشور تایوان می باشند. این تردمیل ها در واقع مونتاژی از محصولات چینی هستند. قیمت تردمیل های این مدل بالا است  زیرا دارای قدرت موتور زیاد، سرعت بالا، تحمل وزن بالا، داشتن ضربه گیر های بسیار پیشرفته، داشتن شیب برقی، داشتن قابلیت تاشوندگی و کلید اضطراری می باشد. شما می توانید از این برند ۱ الی ۵ سال ضمانت بعد از فروش داشته باشید. پروتئوس یک برند بسیار معروف و معتبر است. معمولاً قیمت تردمیل های این برند بسیار گران می باشد.

 تردمیل پاندا: تردمیل های پاندا ساخت کشور چین هستند. برخی از امکاناتی که در این ها وجود دارد می ‌تواند به روی قیمت تردمیل تاثیر داشته باشد.

قیمت تردمیل های موجود در هایپر جیم:

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با قیمت تردمیل و عواملی که می ‌تواند روی قیمت تردمیل تاثیر داشته باشد توضیح دهیم. اولین عاملی که می تواند روی قیمت تردمیل تاثیر داشته باشد، ابعاد تسمه تردمیل می باشد. معمولاً ابعاد این تسمه دارای عرضی بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر و طول بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ سانتی متر می باشد. شما باید با توجه به وزن و قد خود طول و اندازه ی تسمه را انتخاب کنید. از آن جایی که معمولاً در بین افراد استثنائاتی نیز وجود دارد و ممکن است که کسانی پیدا شوند که قد خیلی بلندی دارند. می ‌توانند از تردمیل هایی با طول ۱۲۰ سانتی متر نیز که در هایپر جیم وجود دارد، استفاده کنند. معمولاً شما می توانید تردمیل هایی با اندازه ی تسمه ۱۴۰ سانتی متر نیز در هایپر جیم مشاهده کنید. قیمت  خرید تردمیل باشگاهی با طول بیش تر می تواند گران تر باشد. تردمیل هایی که دارای اندازه و ابعاد کم تری برای تسمه هستند دارای قیمت مناسب تری نیز می باشند. یک عامل بسیار مهم که روی قیمت تردمیل می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد، داشتن قابلیتی به نام تنظیم شیب تردمیل است. شما با استفاده از قابلیت تنظیم شیب تردمیل می توانید فضا هایی نظیر کوه، تپه، سربلندی ها و غیره را شبیه سازی کنید. برای بعضی از افراد سوال است که اصلاً داشتن قابلیت تنظیم شیب در تردمیل به چه دردی میخورد؟ به دو دلیل قابلیت تنظیم شیب تردمیل در این دستگاه تعبیه شده است. اولین علت شبیه سازی می باشد. باید بدانید که برخی از ورزشکارانی که می خواهند در مسابقات مختلف شرکت کنند، معمولاً از این قابلیت استفاده خواهند کرد. این قابلیت به آن ها کمک می کند تا توانایی دویدن روی تپه و سربلندی ها را داشته باشند. دومین علت این است که با استفاده از قابلیت تنظیم شیب شما کالری بیشتری می سوزانید.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()