قیمت روز لاستیک به عوامل متعددی چون برند، کیفیت، تاریخ تولید و مشخصات فنی لاستیک بستگی دارد. البته از همه مهمتر، نرخ روز ارز تآثیر مستقیم بر روی قیمت روز لاستیک های خارجی خواهد داشت. با وجود نوسانات نرخ ارز در سطح بازار، قیمت تولید لاستیک ایرانی نیز افزایش خواهد یافت. از این رو جهت اطلاع از قیمت روز لاستیک ، می توانید با واحد فروشِ فروشگاه های پخش تایر تماس بگیرید.

فروشگاه لاستیک هم پا با استخدام نیروی متخصص فروش توانسته فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ تأمین و فروش انواع لاستیک آغاز کند. این مجموعه با اتکاء به توانایی پرسنل مجرب، قادر به عرضۀ حضوری و غیر حضوری انواع لاستیک با بهترین قیمت می باشد.

قیمت روز لاستیک سواری

جهت اطلاع از قیمت روز انواع تایر سواری، می توانید محصولات فروشگاه های اینترنتی لاستیک را مشاهده نمائید. البته برای اطمینان نیز می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید. در این صورت می توانید در هر موقعیت مکانی و زمانی، از آخرین قیمت روز لاستیک های داخلی و خارجی مطلع شوید.

خیلی از افراد بر اساس قیمت لاستیک، تایر خودرو را خریداری می کنند. این در صورتی است که کیفیت لاستیک و مشخصات فنی تایر از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش بسزایی بر روی قیمت تایر خواهد داشت. با مشاهدۀ لیست قیمت روز انواع لاستیک ، به سهولت می توانید تایر خودرو را به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کنید. ملاک اصلی انتخاب تابر سواری خودرو، مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک می باشد.

امروزه شاهد بی ثبات بودن قیمت ارز در سطح کشور می باشیم و این مسئله تأثیر منفی بر روی قیمت خرید انواع لاستیک مانند  خرید لاستیک میشلن داشته است. از این رو جهت آگهی از قیمت روز لاستیک های سواری و شاسی بلند، می توانید با واحد فروش فروشگاه لاستیک هم پا تماس گرفته و استعلام بگیرید.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()