مزیت تردمیل های حرفه ای در هایپر جیم:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با امکانات اضافی تردمیل توضیح دهیم. تردمیل های موجود در هایپر جیم دارای استاندارد ترین قطعات می باشند. به طور کلی این وسیله ورزشی دارای آپشن ها و امکاناتی است که باعث می شود روی قیمت آن تاثیر داشته باشد. این امکانات می ‌توانند نظیر برنامه های مخصوص برای دویدن یا پیاده روی باشند. هم چنین نمایشگری می ‌تواند روی تردمیل نصب شده باشد که تعداد ضربان قلب را نشان دهد. برخی از تردمیل های بسیار گران قیمت قابلیت متصل شدن به برخی از برنامه ها اپلیکیشن ها، وب سایت ها، سایت های ورزشی را دارند. در برخی دیگر شما می توانید قابلیت تنظیم شیب را مشاهده کنید. تنظیم شیب یک برنامه شبیه سازی برای افراد می باشد. این قابلیت برای بدن شما تردمیل را شبیه به پستی ها و بلندی های کوه و تپه می کند. این وسیله نیز ممکن است دارای محل هایی برای قرار دادن تلفن همراه، تبلت، نوشیدنی، پخش کننده موسیقی و غیره داشته باشد. نکته ی مهمی که در رابطه با نگهداری از این وسیله باید رعایت بشود، تکان دادن آن است. بعد از این‌که تمرین شما با تردمیل پایان یافت باید مدت زمان ۱۰ دقیقه منتظر بمانید تا به طور کامل از حرکت باز ایستد. پس از ۱۰ دقیقه می توانید آن را جابجا نمایید. معمولاً تردمیل ها جزو آن دسته وسایلی هستند که مورد جابجایی قرار نمی گیرند.  این وسیله بسیار سنگین بوده و جابجایی آن دشوار است. وقتی که تردمیل را خریدید در خانه حتماً برنامه‌ های مختلف آن را بررسی نماید. تردمیل ها دارای امکانات و آپشن هایی هستند که شما از آن خبر ندارید. برنامه های بسیار متنوع و مختلفی برای این وسیله وجود دارد. افرادی که همواره برنامه ی تکراری انجام می دهند بعد از مدتی خسته شده و به تمرین ادامه نمی دهد. در هایپر جیم می توانید  خرید تردمیل انجام دهید که دارای برنامه های بسیار جذاب و متنوع می باشند.

 معیار های مهم برای خرید تردمیل از هایپر جیم:

در این مقاله به توضیح بهترین وسیله ی ورزشی پرداخته ایم. اندازه طول تسمه تردمیل باید کاملا متناسب با اندازه گام‌ های شما باشد. عرض آن نیز باید با پهنای شما متناسب باشد. در واقع مناسب ترین تردمیل برای هر فرد به اندازه ‌ای است که فرد به راحتی دست های خود را روی دستگیره قرار دهد. مهم ترین عاملی که روی خرید تردمیل تاثیر می گذارد قدرت موتور آن می باشد. میانگین حدود ۹۵ درصد افراد در آمریکا سعی می ‌کنند که حتما در طول روز یک فعالیت سبک داشته باشند. پنج درصد از آن ها دارای فعالیت بسیار سنگین هستند. تردمیل جزو آن دسته از وسایلی است که می ‌تواند هر دو سبک از فعالیت را به شما هدیه دهد. تردمیل های خانگی معمولاً آنقدر قوی نیستند که شما بتوانید به صورت پیشرفته و حرفه ای با آن تمرین کنید. از این رو میزان قدرت موتور این وسیله تاثیر بسیار زیادی بر نوع فعالیت شما دارد. تمرین های شدید می تواند باعث افزایش فشار روی موتور این وسیله گردد. به همین جهت قبل از خرید تردمیل باشگاهی آن حتماً به شدت فعالیت خود و میزان قدرت موتور این وسیله دقت کافی را داشته باشید. برای فعالیت های سبک و روزانه داشتن قدرتی معادل ۵ اسب بخار کافی می باشد. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که طبق یک برنامه خاص به طور مدام از این وسیله برای دویدن استفاده می‌کنید حتماً باید قدرت موتور وسیله شما بیش از ۵ اسب بخار باشد .البته لازم به ذکر است که وزن افراد می توانند عامل بسیار مهمی برای انتخاب قدرت موتور تردمیل هایپر جیم شود. هر چقدر وزن افراد بیش تر باشد به تردمیلی نیاز دارند که از نظر قدرت موتور قوی تر باشد. شما می توانید با خرید از هایپر جیم به خرید حضوری و غیر حضوری بپردازید. این فروشگاه بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()