خرید تردمیل شیب دار از هایپر جیم:

تردمیل هایی که دارای قابلیت تنظیم شیب هستند، می توانند فضا هایی نظیر: تپه، کوه ها، سرازیری ها و سربلندی ها را شبیه سازی کنند.  معمولاً تردمیل های خانگی که دارای قابلیت تنظیم شیر می باشند نمی‌توانند بیشتر از حدی این قابلیت را اعمال نمایند. از این رو تردمیل های خانگی تنها تا ۵۱ درجه می توانند شیب ایجاد کنند. یکی از نکات مهم در رابطه با خرید تردمیل از هایپرجیم این است که همان طور که می‌دانید هایپرجیم یکی از بزرگ ترین فروشگاه ها و معروف ترین ها است. خرید از هایپرجیم می‌ تواند بسیار آسوده و مطمئن باشد. در موقع  خرید تردمیل از هایپر جیم حتماً باید به چند نکته اشاره نمایید. برخی از ویژگی های این تردمیل ها می توانند به روی خرید تردمیل تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. این ویژگی ها به شرح زیر می باشند:

 جنس تردمیل چیست.

 جنس صفحه چه استحکامی دارد.

 قدرت موتور تردمیل ها چقدر است.

 حداکثر و حداقل سرعت تردمیل چند اسب بخار می باشد.

شیبی که می ‌تواند تردمیل ایجاد کند.

 میزان سر و صدایی که این تردمیل دارد.

 حداکثر ساعتی که می تواند فعالیت داشته باشد یا به عبارتی دیگر کار کند .

امکانات جانبی و آپشن های متفرقه آن چیست.

و غیره.

 تمامی نکاتی که در بالا ذکر شد، باید در هنگام خرید تردمیل مورد توجه قرار بگیرد شما در مرحله ی اول برای خرید تردمیل از هایپرجیم باید این را بدانید که میزان بودجه خود را تعیین کنید. در واقع وقتی که میزان بودجه خود را تعیین نمودید در میان تعداد بی شمار تردمیل های موجود در هایپرجیم تنها چند عدد تردمیل محدود باقی خواهد ماند. وقتی دایره انتخاب شما کوچک تر شود مسلماً انتخابی بهتری خواهید داشت. از بین تعداد تردمیل هایی که برای شما قرار دارند باید یکی را که کاملا متناسب با شما می باشد، انتخاب نمایید.

مهم ترین نکاتی که در فروشگاه هایپر جیم برای خرید تردمیل داشت:

 یکی از مهم ترین نکات خرید تردمیل در نظر گرفتن حداکثر زمان و حداقل زمان تمرین شما می باشد. در هنگام خرید تردمیل حتماً افزایش تدریجی سرعت را در نظر داشته باشید. میزان پیاده روی، روی تردمیل ها معمولاً میانگین به ۲۰ دقیقه می رسد. برخی از افراد حرفه ای می توانند به طور مداوم روزانه تا ۶۰ دقیقه از این دستگاه استفاده نمایند. توجه داشته باشید که استفاده از تردمیل نباید بیش تر از ۵ الی ۶ روز در هفته باشد چرا که ورزش روزانه نیاز به استراحت دارد. در صورت نداشتن استراحت در برنامه‌ های تمرینی شما ممکن است از عضلات و اندام های حرکتی شما تحلیل روند.  برای استفاده از تردمیل ها نباید ابتدا با سرعت زیاد شروع کنید چرا که باید تا چند دقیقه اول به صورت پیاده روی روی این تردمیل راه بروید. سپس می توانید به تدریج سرعت آن را اضافه نمایید ما به شما توصیه می کنیم که بعد از خرید تردمیل و استفاده از آن حتماً در ابتدای کار از سرعت کم استفاده کنید سپس سرعت را افزایش دهید. این امر می ‌تواند باعث شود که عضلات شما کم کم آماده برای انجام فعالیت شدید شوند. ی نکته دیگری که در رابطه با خرید تردمیل حائز اهمیت است، تنظیم شیب آن می باشد. شما بعد از  خرید تردمیل باشگاهی  و استفاده از آن نباید به یکباره روی شیب های زیاد بدوید. این کار می تواند موجب آسیب رساندن به قلب و عضلات شما شود. ابتدا از شیب ملایم شروع کنید سپس کم کم شیب دستگاه را افزایش دهید. بعد از استفاده از تردمیل و انجام تمرینات خود هرگز به یکباره از روی تردمیل بیرون نپرید. لذا صبر کنید که سرعت تردمیل آهسته آهسته کم شده و متوقف گردد. به همین جهت با انجام این روش می‌ توانید عضلاتی سالم تر و قوی تر داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()