خرید تردمیل ها با تحمل وزن متغیر از هایپر جیم:

در این مقاله می خواهیم به رعایت تناسب وزن شما با تردمیل در زمان خرید تردمیل توضیح دهیم. تردمیلی که می ‌تواند وزن‌ی بیش از ۱۵۰ کیلوگرم را تحمل کند مسلماً دارای جنسی از فولاد است. این در حالی است که تردمیل های ساخته شده از آلومینیوم نهایتاً وزن ۹۰ کیلوگرم را تحمل خواهند کرد. وزن شما می تواند روی قدرت موتور نیز تاثیر داشته باشد. موتور هایی که دارای قدرت دو اسب بخار هستند نمی توانند وزنی بیشتر از ۹۰ کیلوگرم را تحمل کنند. علاوه بر آن سرعت این تردمیل ها هرگز از ۱۶ کیلومتر بالاتر نخواهد رفت. همانطورکه ما در مقاله های گذشته نیز اشاره نمودیم، دو نوع کلی تردمیل یعنی باشگاهی و خانگی وجود دارد. شما در هایپر جیم می توانید انواع مختلفی از این تردمیل را مشاهده کنید. مسلما  خرید تردمیل برای خانه کاملاً متفاوت نسبت به خرید تردمیل برای باشگاه می باشد. اگر می ‌خواهید تردمیل را برای باشگاه خود خریداری کنید از حداکثر وزن تحملی استفاده کنید چرا که افراد مختلف با وزن ‌های متفاوت به باشگاه مراجعه می ‌کنند. در صورتی که تردمیل نتواند وزن یک فرد را تحمل کند دچار مشکل شده و ممکن است آسیب ببیند. شما در زمان خرید تردمیل خانگی بسیار راحت تر هستید چرا که می‌ دانید این تردمیل تنها باید وزن چند نفر مشخص را تحمل کند. به همین جهت خوب می دانید که تردمیل را از چه نوع خریداری کنید. معمولاً افرادی که دارای وزن بسیار بالا هستند نباید فعالیت‌ های سنگین انجام دهند چرا که علاوه بر آسیب رساندن به عضلات و مفاصل خود می‌ توانند به تردمیل نیز آسیب وارد کنند. نکته دیگری که در زمان خرید تردمیل وجود دارد، اندازه و ابعاد تسمه آن می باشد. معمولاً شما می توانید در فروشگاه هایپر جیم تسمه های تردمیل را بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر بیابید. این عدد گفته شده در واقع همان پهنای و عرض تسمه می باشد اما طول تسمه ها باید عددی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ سانتی متر باشند. عرض تسمه با توجه به پهنا و چاقی افراد انتخاب خواهد شد این در حالی است که طول تسمه باید با توجه به طول قد افراد مشخص گردد.

مقایسه و خرید تردمیل در فروشگاه هایپر جیم:

در زمان خرید تردمیل و در فروشگاه هایپر جیم می توانید انواع تردمیل ها را به راحتی با هم مقایسه کنید، و ویژگی های آن ها را بررسی نمایید. باید بدانید که فروشگاه هایپر جیم دارای کارشناسان و مشاورانی هست که به طور شبانه روز پاسخگوی سوالات افراد خواهند بود. از این رو شما می توانید با کارشناسان تماس گرفته و راهنمای لازم را از آن ها بخواهید. خرید تردمیل به خاطر قیمت بالایی که دارد می تواند بسیار دشوار و سخت باشد چرا که شما در صورت پشیمانی بعد از خرید دچار خسارت مالی بسیار زیادی خواهید شد. به همین جهت توصیه می شود که حتماً با علم و مطالعه به خرید تردمیل بپردازید. هایپر جیم دارای نمایندگان فروشی در سرتاسر کشور است. از این رو شما با مراجعه به این نمایندگی ‌ها می توانید هزینه ی کم تری را صرف کنید. سایت بزرگ هایپر جیم می تواند مکانی مناسب برای خرید تردمیل باشد. تنها کافی است که نیاز های خود را شناسایی کنید و به سایت هایپرجیم مراجعه نمایید. با انجام این عمل می توانید خرید تردمیلی بسیار راحت و با دقت داشته باشید. برای خرید تردمیل حتما شرایط تمرین خود را در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که هر کس با توجه به نیازی که دارد، باید نوع دستگاه ورزشی خود را انتخاب نماید. اگر شما بعد از مطالعه و تحقیق به این نتیجه رسیدید که تنها تردمیل می ‌تواند نیاز تمرینات شما را بر طرف سازد، پس حتماً به خرید تردمیل بپردازید. اما نکته اینجا است که خرید تردمیل خود دارای پروسه ی پیچیده ای است که حتماً باید با دقت و مطالعه آن را انجام داد. با خرید تردمیل خانگی از هایپر جیم می توانید صاحب بهترین و مناسب ترین تردمیل شوید. قیمت تردمیل ها در هایپر جیم بسیار کم تر از سایر مراکز می باشد تنها کافی است که به سایت آن مراجعه کنید و قیمت ها را مقایسه نمایید.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()