اگر از نوع تردمیل تاشو هایپرجیم استفاده می کنید حتماً بعد از پایان تمرین خود آن را در یک جای مناسب قرار دهید که رفت و آمد در آن مکان کم  باشد. به خصوص ممکن است این مدل روی کودکان یا حیوانات نیز بیفتد و منجر به مرگ آن ها شود. از این رو باید دقت لازم را در آن قرار دادن آن در جای مناسب داشته باشید. هیچ گاه کودک شما یا حیوان خانگی کوچکتان نباید به این وسیله دسترسی پیدا نمایند. آن دسته از نکاتی که باید در هنگام خرید تردمیل از هایپرجیم در نظر بگیریم به شرح زیر است:

همانند بسیاری دیگر از وسایل ورزشی، تردمیل ها نیز در هایپر جیم دارای مدل و انواع مختلفی هستند. مسلما شما برای این که این وسیله را کاملا متناسب با نیاز خود خریداری نمایید باید تلاش زیادی کنید. جستجو بین انواع مدل های این وسیله می‌ تواند عاملی باشد که شما را به هدف نهایی خود برساند. ورزشکاران حرفه ای معمولاً در خرید این وسیله موفق تر هستند چرا که آن ها در قدم اول نیاز های خود را شناسایی کردند و به همین جهت تنها با مقایسه چند مدل با یکدیگر نوع مناسب خود را پیدا نموده و خریداری می‌کنند.

 اگر جزو افراد مبتدی هستید و می خواهید به خرید تردمیل بپردازید. حتماً استحکام آن را مد نظر بگیرید. این را بدانید که به طور کلی تردمیل ها از قطعاتی به نام تسمه، ریل و غیره ساخته شده ‌اند. عرض تسمه و ریل ها هم چنین اندازه کلی و و شکل آن می ‌تواند بیانگر داشتن استحکام یا نداشتن آن باشد. در بیش تر موارد قیمت این وسیله نیز بیانگر محکم بودن یا نبودن آن است. توجه داشته باشید برای زمان استفاده از این وسیله حتماً کفش های تمرین خود را به پا کنید. این کفش ها دارای ویژگی هایی هستند که در هنگام تمرین به پای شما آسیب نرسانند. در غیر این صورت با مرور زمان ممکن است پاهای شما آسیب دیده و دچار نقص در سیستم حرکتی خود شوید. هایپر جیم استاندارد ترین تردمیل ها را به شما ارائه می دهد.

تناسب نیاز افراد با تردمیل هایپر جیم:

 نیاز افراد به این وسیله با توجه به عملکرد هایی که دارند متفاوت خواهد بود. به همین جهت هر فرد باید این دستگاه را با توجه به نیاز خود تهیه نمایند. ارزان قیمت ترین تردمیل ‌های هایپر جیم معمولاً برای افرادی مناسب هستند که برنامه خاصی نداشته و در ورزش مبتدی محسوب می شوند.

 این افراد در طول روز استفاده زیادی از این دستگاه نمی‌کنند یا بهتر است بگوییم که تمرینات حرفه ای ندارند. به همین جهت تردمیل های ساده و پیش پا افتاده هم می ‌تواند نیاز آن ها را برطرف سازد. هر چقدر که قیمت این وسیله افزایش می یابد مسلماً آپشن هایی به آن اضافه خواهد شد. نوع پیشرفته ی این دستگاه دارای ویژگی هایی است که مناسب برای ورزشکاران حرفه ای می باشد. برخی از افراد که هزینه ی پرداخت ارزان ترین تردمیل را ندارند، سعی می کنند که به دنبال تردمیل های دست دوم، کارکرده یا تخفیف خورده باشند. مسلماً این افراد نمی توانند تردمیل متناسب با نیاز خود را پیدا کنند. اما باز هم دسترسی به این وسیله می ‌تواند برای آن ها پیشرفتی ساده به شمار آید. فروش تردمیل خانگی توسط هایپرجم انجام می گیرد.

 به طور کلی دو نوع تردمیل در هایپر جیم وجود دارد این دو نوع اگرچه دارای عملکرد یکسانی هستند اما تفاوت های بسیار زیادی دارند. مهم ترین وجه تفاوت این دو نوع قیمت آن ها می باشد. مسلماً مدل مکانیکی هایپر جیم بسیار ارزان قیمت تر از نوع موتور دار آن می باشد. قیمت ارزان این وسیله به خاطر داشتن قطعات کمتر، هزینه نگهداری کمتر، احتمال خراب شدن کمتر و غیره می باشد. تردمیل های مکانیکی دارای مزیت های دیگری نیز هستند که می توان به مهم ترین آن ها یعنی بی صدا بودن اشاره نمود. موتور این دستگاه می ‌تواند بسیار پرسر و صدا باشد اما نوع مکانیکی به خاطر نداشتن موتور هیچ گونه سر و صدایی نخواهد داشت. افراد مبتدی با نوع مکانیکی این وسیله نمی توانند راحت کنار بیایند چرا که کاربری این نوع کمی دشوار است.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()