گارانتی و ضمانت های بسیار جذاب تردمیل در هایپر جیم:

گارانتی و ضمانت نامه تردمیل ها:

 همانطور که می دانید گارانتی و ضمانت نامه یکی از مهم ترین عوامل دیگر برای خرید تردمیل می باشد. شما بعد از این که مدل نهایی خود را انتخاب کردید باید به دنبال برند هایی باشید که بهترین گارانتی و ضمانت نامه را دارند. ضمانت نامه می تواند به شما این امکان را می دهد که زمان و مکان خرید خود را ثبت نمایید و در صورت بروز مشکل به تعمیر یا تعویض آن بپردازید. برخی از تردمیل ها وجود دارند که دارای ۱۰ سال گارانتی بدنه و موتور هستند. در واقع اگر شما بخشی از قطعات این وسیله را خراب کنید، می ‌توانید تا ۱۰ سال از گارانتی خدمات آن استفاده نمایید. به طور کلی چند ویژگی بسیار مهم برای تردمیل ها وجود دارد که به شرح زیر می باشند:

 اندازه تسمه: این اندازه باید حدود ۱۲۰ سانتی متر تا ۱۵۰ سانتی متر باشد، اما افراد بلند قد می ‌توانند اندازه معادل ۱۸۰ سانتی متر را نیز خریداری کنند.

سرعت تردمیل: سرعت این وسیله می‌تواند بسیار مهم باشد. مسلماً سرعت آن برای افرادی که دارای برنامه خاصی هستند و به صورت حرفه ‌ای دویدن را انجام می ‌دهند باید بیش تر باشد. نسبت به کسانی که مبتدی بوده و تازه وارد کار شدند. معمولاً سرعت ۱۶ کیلومتر بر ساعت می تواند بیش ترین سرعت برای این وسیله باشد.

شیب آن: معمولاً حدود ۹۰ درصد تردمیل ها به اندازه ی ده درصد قابل جابجایی دارند اما شما می توانید تردمیل هایی را مشاهده کنید که دارای قابلیت تنظیم شیب هستند. از این رو آن ها قابلیت این را دارند که فضا هایی نظیر کوه و تپه را شبیه سازی کنند. استحکام این وسیله می‌ تواند بسیار مهم باشد چرا که در صورت نداشتن استحکام ممکن است افراد حرفه ای و یا سنگین به آن آسیب بزنند و در کوتاه ترین زمان آن را خراب کند.

بهترین گارانتی و ضمانت نامه ها می تواند از آن هایپر جیم باشد. هایپر جیم برای افزایش خدمات بیشتر به مشتریان خود ضمانت های طولانی مدت را عرضه می دارد.

 برنامه های کاربردی تردمیل های موجود در هایپر جیم:

 شما زمانی که تردمیل را خریداری نمودید، می توانید به صورت تناوبی از برنامه های مختلف آن استفاده نمایید. با این وجود دیگر هرگز خسته نخواهید شد. در گذشته اگر به کسی می گفتید که راه رفتن زیاد می‌ تواند موجب افزایش سلامتی شما گردد، هرگز باور نمی کرد اما این روز ها ما با چشم های خود می توانیم ببینیم که راه رفتن نوعی فعالیت بدنی به شمار می رود. از این رو می ‌تواند به حفظ سلامتی شما منجر گردد. ا راه رفتن در فضای باز نیاز به شرایط مخصوص به خود را دارد. بسیاری از پزشکان اعتقاد دارند که دویدن و راه رفتن می‌ تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن و به تبع آن کاهش کلسترول، کاهش فشار خون، کاهش چربی خون و غیر گردد. همه ی افراد شرایط دویدن و راه رفتن در فضای باز را ندارند. پس چگونه می توان با وجود این همه محدودیت به انجام فعالیت بدنی پرداخت؟ هایپر جیم با فروش تردمیل خانگی و باشگاهی به شما در راستای انجام فعالیت بدنی در خانه کمک خواهد کرد. تمام وسیله های ورزشی موجود در هایپر جین استاندارد بوده و دارای ضمانت ‌نامه های معتبر می باشند. در ضمن باید بدانید که آن ها شما را از خطرات فضای بیرون نظیر آلودگی هوا، سرماخوردگی در برودت هوا، برف و باران و غیره حفظ می نمایند. تردمیل تنها یک وسیله ورزشی نیست بلکه می تواند یک وسیله سرگرمی نیز باشد. اگر بتوانید به طور درست از این وسیله استفاده کنید در واقع همراه با حفظ سلامتی بدن خود یک تفریح سالم و خوب نیز خواهید داشت. با خرید تردمیل های تاشو از هایپر جیم می توانید مشکل کمبود فضای خود را نیز برطرف سازید. از آن جایی که یکی از معضلات کاربران نداشتن فضای کافی است این نوع تردمیل هها می توانند بسیار محبوب باشند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()