زغال سفید یکی از دیگر انواع زغال موجود در سطح بازار داخل است که دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به دیگر انواع ذغال صادراتی و وارداتی محسوب می شود. با رونق شهر نشینی، شاهد استقبال شدید از تولید و توزیع زغال در بازار داخل و خارج از کشور می باشیم. رونق فروش زغال سفید به دلیل داشتن کیفیت بالای این نوع محصول است. امروزه خیلی از افراد، جهت راه اندازی آتش جهت پخت و پز و همچنین سوخت قلیان از مزایای زغال سفید استفاده می کنند.

سال های متوالی است که از فعالیت حرفه ای سالار سوز جنوب در داخل کشور می گذرد. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ پخش انواع ذغال چون ذغال سفید، زغال کبابی، زغال لیمو، زغال وارداتی و صادارتی به فعالیت خود ادامه می دهد.

فروش عمدۀ زغال سفید

امروزه شاهد فروش زغال مصری و سفید در ابعاد و بسته بندی های مختلف در سطح کشور می باشیم. پروسۀ تولید زغال فشرده سفید با استفاده از مواد اولیۀ بازیافتی چون خاک اره، پودر زغال و پوستر گردو صورت می گیرد. البته درصد موادی که با یکدیگر مخلوط می شوند، نقش بسزایی بر روی میزان حرارت و همچنین ماندگاری حرارت زغال خواهد داشت.

از مهمترین ویژگی هایی که یک زغال سفید با کیفیت باید داشته باشد، می توان به عدم ایجاد دود، دوام بالا، عدم ایجاد گاز و بو، عدم ایجاد جرقه و خاکستر فراوان اشاره نمود. متناسب با نوع کاربردی که جهت راه اندازی آتش نیاز به خرید زغال دارید، می توانید مناسب ترین نوع ذغال سفید و یا ذغال مشکی را خریداری کنید.

به طور کلی کاربرد زغال را می توان برای مصارف پخت و پز، باربیکیو، تهیۀ فولاد و تهیۀ دود قلیان خریداری نمود.

اگر قصد خرید عمدۀ زغال سفید با قیمت ارزان دارید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش سالار سوز جنوب مشورت نموده و سفارش دهید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()