زغال چینی ایرانی و وارداتی از رایج ترین انواع زغال با کیفیت موجود در بازار محسوب می شود. امروزه نسبت به گذشته صنعت تولید و توزیع زغال فشرده گسترش یافته است چون دسترسی عموم مردم به چوب خشک درختان کاهش یافته و یا غیر ممکن شده است. در نتیجۀ آن، تنها به واسطۀ خرید زغال می توانند، در محیط های ساختمانی و سفر آتش ایجاد نمود. شاهد فروش زغال چینی ایرانی و وارداتی هستیم.

سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینۀ تهیه و توزیع انواع ذغال وارداتی و صاداراتی در تهران مشغول به کار می باشد. در همین راستا توانسته متناسب با نیاز بازار، انواع زغال چینی ایرانی و وارداتی را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد.

خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی

هم اکنون می توانید جهت خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی با مراکز معتبر پخش زغال ارتباط برقرار کنید. مصارف گوناگونی جهت استفاده از ذغال وجود دارد که می توان به تهیۀ غذا، پخت انواع کباب، تهیۀ زغال قلیان و تنباکو و از همه مهمتر، تولید آتش برای کوره های صنعتی جهت تولید فولاد و غیره اشاره نمود.

ترکیب اصلی زغال چینی ایرانی و وارداتی را ذغال فشرده شده از خاک اره، خاک زغال و پوست گردو تشکیل می دهد. مهمترین ویژگی های زغال چینی عبارتند از عدم ایجاد دود و گاز و بوی نامطبوع، کیفیت بالا، ماندگاری بالا با تولید حرارت یکنواخت و وزن سبک می باشد. امروزه خیلی از افراد طرفدار خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی هستند، تا بدین وسیله بتوانند آتش مورد نیاز خود را تهیه کنند. جهت تولید زغال با کیفیت نیاز به استفاده از مواد اولیۀ درجه یک است.

جهت اطلاع از قیمت خرید زغال کبابی و ذغال چینی ایرانی و وارداتی می توانید با کارشناسان فروش سالار سوز جنوب تماس بگیرید. مشاوران در اولین فرصت می توانند شما را راهنمایی کنند.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()