صادرات کفش فرصتی جهت رونق بخش مجموعه های تولیدی کفش محسوب می شود. در حال حاضر ریسک های شدیدی جهت نوسانات ارزی در سطح کشور ایجاد شده است و این مسئله بر روی افزایش سطح کیفیت محصولات تأثیر گذاشته است. داشتن سهمی از  صادرات کفش جهانی توسط گروه های صنعتی مطرح تولید کنندۀ کفش، موجب بهبود فعالیت های تجاری کشور عزیزمان ایران می شود. 

تولیدی کفش آرامیس نیز با تولید محصولات با کیفیت، توانسته علاوه بر تأمین انواع کفش زنانه و مردانه طبی، سهمی از صادرات کفش به کشورهای همسایه و غیره را داشته باشد.

صادرات انواع کفش توسط گروه صنعتی آرامیس

همانطور که گفته شد، کفش یک نیاز اساسی برای کلیۀ کشورها محسوب می شود. همواره صنعت خرید و فروش کفش در سطح جهان فعال است و به همین منظور مجموعه های تولیدی کفش تلاش می کنند، در کنار فروش کفش زنانه و مردانه مانند  فروش کفش تزریق مستقیم با رعایت استانداردهای طبی در داخل کشور، فعالیتی در خصوص صادارات کفش اسپرت، روزانه، رسمی و اداری به خارج از کشور نیز داشته باشند.

امروزه ایران تنها سهم جزئی از صنعت تجاری صادارت کفش در جهان دارد ولی سال های اخیر توانسته با راهکارهای جدید، فرصت های مناسبی پیش روی مجموعه های تولیدی کفش قرار دهد، تا بتوانند بیش از گذشته در حوزۀ صادرات کفش های با کیفیت در سطح دنیا فعالیت داشته باشند. بدین وسیله تولیدات داخلی سهم بسزایی در رشد و توسعۀ رقابت تجاری جهانی خواهند داشت.

امروزه گروه های تولیدی کفش تلاش می کنند با رعایت اصول ارگونومی پا، محصولات خود را در مدل های متنوع تولید نموده و بدین وسیله سطح کیفیت محصولات مجموعۀ خود را ارتقاء ببخشند. بدین وسیله بتوانند جایگاه خوبی در حوزۀ صادارت جهانی کفش بدست آورند.

تولیدی کفش آرامیس طی چندین سال فعالیت حرفه ای، توانسته با تولید انواع کفش طبی- روزانه، کفش پیاده روی و کفش ورزشی فروش داخلی و صادرات کفش در لیست خدمات خود داشته باشد.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()