تولیدی کفش بخش ضروری یک صنعت تجاری برای هر کشور محسوب می شود. در واقع کفش جزء یکی از وسایل ضروری برای پوشش پا به حساب می آید. از نظر علم پزشکی، پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شود و نحوۀ نگهداری از آن دارای اهمیت بالایی است و برای عموم مردم انتخاب نوع کفش بسیار حائز اهمیت است. تولیدی کفش موفق، همواره تلاش می کند با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و مواد اولیۀ با کیفیت بتوانند انواع کفش طبی و استاندارد را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

تولیدی کفش آرمیس از سال 1387 با تحقیقات فراوان توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ تولیدی کفش پیاده روی – طبی، روزانه، کفش رسمی و همچنین ورزشی و اسپرت آغاز کند و امروزه تحت عنوان کفش پرفکت استپس در سطح کشور به فروش می رسد.

تولیدی انواع کفش طبی و روزانه

با توجه به اینکه عموم افراد طی روز، در مسیر رفتن به محل کار و یا برای خرید و فعالیت های روزانه، زیاد پیاده روی می کنند. جهت سلامت پا نیاز به استفاده از کفش های طبی و راحتی است، تا فرد در طول روز دچار مشکلات پا درد و کمر درد نشود. مجموعه های تولیدی کفش با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته تزریق مستقیم و همچنین مواد اولیۀ مرغوب پلیمری پلی یورتان پی یو جهت تولید زیرۀ کفش، توانسته اند موفق به تولید انواع کفش با کیفیت و سبک شوند. 

در همین راستا شاهد راه اندازی انواع تولیدی کفش راحتی و اسپرت در داخل کشور می باشیم. مجموعه هایی در این حوزه می توانند موفق به عرضۀ محصولات با کیفیت شوند، که مجهز به تجهیزات پیشرفته باشند، تا بدین وسیله بتوانند تولیدی فروش کفش تزریق مستقیم انجام دهند.

تولیدی کفش آرمیس یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ تولید کفش طبی روزانه و اسپرت می باشند.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 835
نمایش همه
علاقه مندی ها ()