رادیولوژی دندان در حوزۀ دندانپزشکی یک نیاز محسوب می شود چون ناحیه دهان و دندان از بافت نرم و سخت تشکیل شده است. در همین راستا تنها به واسطۀ رادیولوژی دندان، دندانپزشک می تواند اکثر مشکلات و اختلالات دندانی را تشخیص دهد و بر اساس آن بتواند بهترین روش درمانی را انتخاب نموده و اجرا کند. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های دندانپزشکی، امروزه شاهد کاربرد انواع دستگاه رادیولوژی دندان جهت رادیوگرافی بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال، اُپی جی، سفالومتری، سی بی سی تی و غیره می باشیم. در این صورت دندانپزشک معالج متناسب با بیماران مختلف، مناسب ترین روش رادیوگرافی دندان را برای فرد تجویز می کند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل یکی از مراکز معتبر و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات سی تی اسکن دندان در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و با در اختیار داشتن کادر پرسنل مجرب، همواره در تلاش هستند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

مرکز پیشرفته رادیولوژی دندان

به طور کلی مراکز پیشرفته رادیولوژی دندان، در تلا ش هستند با تأمین دستگاه های پیشرفته با تکنولوژی روز دنیا، بروزترین خدمات رادیولوژی دندان را به مشتریان ارائه دهند. داشتن مراکز ارائه خدمات سی تی اسکن دندان در هر منطقه ای یک نیاز محسوب می شود چون بدون نتایج رادیولوژی دندان نمی توان از خیلی مشکلات مرتبط با ناحیۀ دهان و دندان آگاه شد. خوشبختانه می توان از اجرای سی تی اسکن دندان جهت تشخیص مشکلات دندان استفاده نمود چون تصاویر سه بعدی، شمای کلی از وضعیت رشد دندان ها در اختیار دندانپزشک قرار می دهد.

پیش از انجام رادیولوژی دندان، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است. در واقع با رعایت این نکات، صدماتی در خصوص اشعۀ ایکس به افراد وارد نمی شود. عدم استفاده از زیورآلات و اشیاء فلزی چون گل سر و سنجاق سر و همچنین عینک حین اجرای فرآیند سی تی اسکن دندان ضرورت دارد چون می تواند اختلال در نتایج رادیوگرافی داشته باشد. همانطور که گفته شد، سی تی اسکن ساده و سی تی مخروطی دو دستگاه متفاوت تصویربرداری دندان هستند که با یکدیگر دارای یک سری تفاوت های جزئی هستند.

همواره به یاد داشته باشید، پیش از تصویربرداری دندان دانستن یک سری نکات مهم ضرورت دارد. هنگام انجام سی تی اسکن دندان توجه به عملکرد و کاربرد دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. به عبارتی بیمار متناسب با تجویز دندانپزشک به مراکز تخصصی رادیولوژی دندان مراجعه می کنند. ارزیابی قسمت های مختلف فک، سینوس، کانال های عصبی و حفرات بینی را می توان به واسطۀ دستگاه های رادیولوژی دندان انجام داد. به طور کلی جهت تشخیص تمامی مشکلات مرتبط با ناحیۀ فک و صورت و دندان می توان از تکنولوژی مدرن دستگاه های رادیولوژی دندان انجام داد.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل یکی از تخصصی ترین مراکز ارائه دهندۀ خدمات تصویربرداری دندان مانند رادیوگرافی پری اپیکال در تهران راه اندازی شده است و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد.

هزینۀ رادیولوژی دندان

تعرفۀ رادیولوژی دندان توسط اتحادیۀ خدمات دندانپزشکی از پیش مشخص می شود ولی در برخی از موارد، متناسب با سطح کیفیت خدماتی که مراکز رادیولوژی تخصصی به مراجعین ارائه می دهند، ممکن است تفاوت های جزئی در هزینۀ انواع رادیولوژی دندان وجود داشته باشد.

استفاده از امکانات پیشرفته در پروسۀ درمان بیماری های دندانی یک نیاز به شمار می رود و در این صورت می تواند روند درمان بیمار را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. به عنوان تجزیه و تحلیل سفالومتریک دندان، یا قرار دادن دقیق ایمپلنت های دندانی و تشخیص نوع اختلالات مفصلی به واسطۀ نتایج رادیوگرافی دندان به سادگی انجام می شود.

اگر قصد انجام رادیولوژی دندان دارید، امکان رزرو نوبت اینترنتی و تلفنی بدون فوت وقت به واسطۀ مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل برای بیماران فراهم می باشد.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 815
نمایش همه
علاقه مندی ها ()