سی تی اسکن دندان نوعی عکس برداری خاص از ناحیۀ فک و صورت است که مرتبط به ناحیۀ دندان می باشد. امروزه با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفتۀ دندانپزشکی می توان فرآیند تشخیص و درمان بیماری های دندان را بهبود بخشید. در همین راستا رادیولوژی سی تی اسکن دندان در دسترس عموم افراد قرار گرفته است تا از مزایای این نوع فناوری جهت تشخیص بیماری های دهان و دندان استفاده نمایند. به طور کلی اکثر مشکلات دندان و مرتبط با دهان به راحتی و با نگاه کردن قابل تشخیص نمی باشند. از این رو تصویربرداری سی تی اسکن دندان بهترین روش جهت تشخیص اختلالات بوجود آمده در شمای دهان و دندان می باشد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل فعالیت خود را در حوزۀ تصویربرداری دندان به صورت کاملاً اختصاصی راه اندازی کرده است. این مجموعه با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته فرآیند سی تی اسکن تخصصی دندان را انجام می دهند.

اجرای انواع سی تی اسکن دندان

اجرای رادیولوژی سی تی اسکن دندان جهت اختلالات متعددی در ناحیۀ دهان و دندان صورت می گیرد. با توجه به اینکه استخوان دندان دارای بافت بسیار سخت است، تنها به واسطۀ اشعۀ ایکس می توان از دندان عکسبرداری نمود. استفاده از امکانات پیشرفته در جهت تشخیص و درمان بیماری می تواند بسیار کاربردی باشد.

به واسطۀ رادیولوژی سی تی اسکن دندان، دندانپزشک معالج می تواند به اکثر مشکلات دهان و دندان چون وضعیت رشد دندان ها، وضعیت قرارگیری ریشه های دندان، وضعیت عصب کشی دندان، توده در ناحیه فک و صورت، وضعیت پروسۀ ارتودنسی، ایمپلنت دندانی، پروتز دندان و غیره پی برده و بر اساس آنها بتوانند بهترین روش درمانی را انتخاب نموده و اجرا نمایند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با انجام سی تی اسکن دندان وجود دارد، استفاده از لباس های راحتی و همچنین عدم استفاده از اشیاء فلزی است. چرا که هر کدام از این موارد چون جواهرات، فلز و عینک می تواند اختلال در عملکرد تصویربرداری سی تی اسکن دندان ایجاد کنند.

فناوری ساخت سی تی اسکن دندان به نحوی است که تصویربرداری سه بعدی از ناحیه سخت و نرم دندان را امکان پذیر می سازد. در کنار هم قرار دادن تصاویر از قسمت های مختلف، اطلاعات بیشتری از وضعیت رشد دندان ها و اختلالاتی که در ناحیۀ دهان و دندان بوجود آمده در اختیار دندانپزشک قرار می دهد. در این صورت به سهولت می تواند مناسب ترین گزینۀ درمانی را متناسب با نوع اختلال بیمار در نظر گیرد. 

در صورت نیاز به ردیافت خدمات سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه کنید. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دندان برای بزرگسالان و کودکان می باشد.

هزینۀ سی تی اسکن دندان

هزینۀ سی تی اسکن دندان بر اساس تعرفه های مشخص از سوی اتحادیۀ دندانپزشکی مشخص می شود. البته ممکن است متناسب با سیستم مدیریت مجموعه های مختلف، تفاوت های جزئی در هزینۀ رادیوگرافی بایت وینگ وجود داشته باشد. به طور کلی مراجعه به مرکز مجهز رادیولوژی دندان، شما به سهولت می توانید پروسۀ انواع سی تی اسکن دندان را انجام دهید چون با پیشرفت علم دندانپزشکی، شاهد افزایش دستگاه های رادیولوژی دندان می باشیم.

رادیولوژی سی تی اسکن دندان می توان تجسم سازی ساختار های اصلی دندان را به صورت کاملاً دقیق انجام دهد. بدین وسیله می توان تصاویری با وضوح و کنتراست بالا ثبت نمود، که در صفحات محوری، تاجی و ساژیتال تجسم سازی می شود. در این صورت عملیات تصویربرداری مستقیم از ساختار اصلی دندان صورت می گیرد و تأثیر مثبت بر روند درمان بیماری های دندانی خواهد داشت.

جهت انجام سی تی اسکن دندان می توانید از طریق مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل به صورت اینترنتی و تلفنی نوبت رزرو کنید.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 813
نمایش همه
علاقه مندی ها ()