طرح توجیهی بسته بندی حبوبات با هدف طرح برآورد هزینه، میزان سود و سطح درآمد در مدت زمان معین گرد آوری می شود. امروزه مجموعه های مختلفی که قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید و یا توسعۀ مشاغل قدیمی را دارند، از تخصص افراد مجرب و کارشناسان ارائه دهندۀ خدمات طرح توجیهی و امکان سنجی بازار عرضه و مصرف، بهره می گیرند. ارائه خدمات طرح توجیهی بسته بندی حبوبات در سطح بازار یک نیاز محسوب می شود چون صنعت کشاورزی در داخل کشور جریان خاص خود را دارد و به طبع آن شاهد تولید و عرضۀ انواع محصولات غلات و حبوبات به صورت فله می باشیم. لذا جهت عرضۀ این محصولات به صورت کاملاً بهداشتی نیاز به راه اندازی خطوط بسته بندی حبوبات است. در همین راستا افرادی که قصد احداث چنین کسب و کاری دارند، نیاز به امکان سنجی و طرح توجیهی بسته بندی حبوبات توسط مشاوران فعال و ایده پرداز است.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا، یکی از مجموعه های با سابقه و فعال در حوزۀ ارائه خدمات طرح توجهی و مطالعه سنجی بازار در سطح کشور می باشد. این مجموعه با گردآوری افراد تحصیلکرده دانشگاهی در زمینۀ اقتصاد و بودجه بندی تلاش می کنند متناسب با مشاغل مختلف، طرح های توجیهی ارائه دهند. بدین وسیله افرادی که تجربۀ کافی در حوزۀ مربوطه ندارند، از تجربیات آنانان جهت راه اندازی کسب و کار خود استفاده نمایند. گروه مشاوران فعال مطصا متناسب با نیاز بازار، قادر به ارائه طرح توجیهی بسته بندی حبوبات است.

مزایای ارائه طرح توجیهی بسته بندی حبوبات

هنگام جمع آوری اطلاعات و داده های مرتبط با موضوع طرح توجیهی بسته بندی حبوبات، موارد مهمی چون سود، حجم کار، میزان سرمایۀ اولیه، نوع دستگاه هایی که جهت بسته بندی حبوبات مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نیاز بازار و غیره در نظر گرفته می شود. برخی از افراد قصد راه اندازی کسب و کار خانگی جهت بسته بندی حبوبات را مد نظر قرار داده اند و این در حالی است که افراد دیگر در حجم صنعتی قصد اجرای فرآیند بسته بندی حبوبات را تأسیس کنند. بنابراین پیش از آغاز کار و اقدام به خرید تجهیزات و دستگاه ها، با صرف هزینۀ جزئی جهت سفارش طرح توجیهی بسته بندی حبوبات، کارفرمایان با نگاه دقیق تری می توانند نسبت به راه اندازی این نوع کسب و کار گام بردارند.

جهت راه اندازی کارگاه بسته بندی حبوبات، جهت مشاوره و سفارش تهیۀ طرح توجهی بسته بندی حبوبات می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید.

موارد مهم طرح بسته بندی حبوبات و غلات

تنوع دستگاه های بسته بندی حبوبات بسیار است. هر کدام از دستگاه های بسته بندی متناسب با ظرفیت و توانی که ساخته شده اند، قادر به بسته بندی حبوبات و خشکبار هستند. بنابراین افرادی که در حوزۀ صنعت بسته بندی غلات و حبوبات فعالیت خود را آغاز می کنند، تمام جوانب کار باید در نظر گرفته شود، تا سودآوری برای کارفرما به همراه داشته باشد. برای اطلاع از طرح توجیهی ژلاتین از ضایعات کشتارگاهی به سایت مراجعه کنید.

به عنوان مثال مجموعه های مختلف که قصد تأسیس خط بسته بندی حبوبات را دارند، بر اساس نوع حبوبات و میزان بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اند، محل مورد نظر و دستگاه بسته بندی حبوبات را تهیه می کنند. هنگام جمع آوری طرح توجیهی بسته بندی حبوبات، توسط افراد مجرب، تمام این موارد مشخص شده و میزان سرمایۀ اولیه و نوع دستگاه و مواردی از این قبیل نیز با جزئیات کامل تعیین می شوند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به عنوان یکی از گروه های مجرب در حوزۀ تهیۀ طرح توجیهی و امکان سنجی فعالیت خود را آغاز نموده اند و تا کنون توانسته اند متناسب با پروژه های اجرایی مختلف، ایده های متنوع طرح توجیهی و مطالعه سنجی اقتصادی را انجام داده و در اختیار مجموعه های مختلف قرار دهند.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 840
نمایش همه
علاقه مندی ها ()