اهمیت استفاده از طرح توجیهی مرغداری

در طرح توجیهی مرغداری احداث مرغداری با تعدادی مشخص در نظر گرفته خواهد شد و با توجه به ظرفیت، میزان بودجه و .... براورد خواهد شد. باید توجه داشت که افراد با بودجه های مختلفی اقدام به این کسب و کار کرده و باید با توجه به بودجه ی مورد نظر ، ظرفیت مرغداری در نظر گرفته شود. در صورتی که فرد تازه کار باشد پیشنهاد می شود که با ظرفیت کمتر شروع به کار نماید و به تدریج ظرفیت را اضافه کند تا با مشکلی روبرو نشود. طرح توجیهی مرغداری برای پرورش مرغ در انواع مختلفی می باشد مثلا احداث مرغداری کوچک یا بزرگ، احداث مرغداری تخم گذار، احداث مرغداری گوشتی، احداث مرغداری بومی و... که هر یک شرایط خاصی داشته و دارای تفاوت هایی در هزینه و شیوه ی کار می باشد. در ابتدای کار باید نوع مرغداری مورد نظرتان را مشخص کنید تا بتوانید از طرح توجیهی مرغداری استفاده نمایید و همچنین تجهیزات کار را فراهم آورید. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا می تواند برای موفقیتتان در کار به شما کمک کند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا خدمات ارائه ی طرح توجیهی از قبیل طرح توجیهی مرغداری را به شما ارائه می دهد و این خدمات به صورت کامل و جامع می باشد.

هزینه ی پرورش مرغ گوشتی

اجرای پرورش مرغ گوشتی یعنی خریداری جوجه و نگهداری آن در بازه ی زمانی 45 تا دوماه و فروش آن که نیاز به دانستن بسیاری از نکاتی دارد که بتوان به درستی این پروژه را اجرایی کرد و در جهت کسب سود هر چه بیشتر تلاش کرد. برای پرورش مرغ گوشتی نیاز به فضا برای نگهداری مرغ و غذای آن است همچنین تجهیزات مورد نیاز باید فراهم شود. در واقع محل احداث مرغداری به تعداد ظرفیتی که می خواهید داشته باشید ارتباط دارد. بخشی از هزینه ها نیز برای ایجاد زیرساز و سازه های لازم جهت تکمیل محیط مورد نظر است. تجهیزات شامل هزینه های سنگینی بوده که باید به درستی انتخاب و به کار گرفته شود. تامین غذای مرغ و خرید جوجه نیز باید محاسبه شود. همچنین مقداری از بودجه باید برای حقوق پرسنل در نظر گفته شود و مقداری نیز سرمایه در گردش است.

پرورش مرغ گوشتی نیاز به خرید جوجه های یک روزه دارد و تا 45روز نگهداری از آن ها، پس برای به دست آوردن میزان سود لازم است، فروش را هزینه ها کلی کسر کرد تا در نهایت سود به دست آید. پس با استفاده از طرح توجیهی مرغداری می توان تمامی این محاسبات را انجام داد. برای اطلاع از طرح توجیهی پارچه نانو به سایت مراجعه کنید. 

برخی از هزینه ها در طرح توجیهی مرغداری

تجهیزات مورد نیاز، تاسیسات لازم در میحیط، محیط مورد نظر، زیرسازی محیط، هزینه ی خرید جوجه، هزینه ی آب و برق و...، دستمزد نیروی کار، ود و زیان ایجاد شده، قیمت فروش محصولات، سرمایه در گردش، غذای مرغ و.... که هر یک از این هزینه ها برای پروژه های مختلف ، متفاوت خواهد بود .گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهترین طرح توجیهی ها را به شما ارائه می دهد.

طرح توجیهی گزارشی از تمامی اطلاعات لازم برای اجرای کسب و کار های مختلف می باشد. برای احداث مرغداری نیز مانند تما مشاغل دیگر نیاز به استفاده از طرح توجیهی مرغداری می باشد. با استفاده از طرح توجیهی می توان میزان فروش و تقاضای بازار را پیش بینی کرد همچنین میزان بودجه ی لازم برای کار را تعیین نمود. اگر شما نیز به فکر احداث مرغداری هستید به شما پیشنهاد  حتما می شود که از طرح توجیهی مرغداری بهره ببرید. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا در خدمت شماست تا انواع طرح توجیهی ها از قبیل طرح توجیهی مرغداری را ارائه دهد.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()