ایمپلنت یکی از روش های درمانی جهت کاشت دندان می باشد. خیلی از افراد با مشکلات بی دندانی روبرو هستند و از دست دادن دندان یک دغدغه برای افراد محسوب می شود. با پیشرفت علم دندانپزشکی و ورود علم ایمپلنتولوژی، توانستند تحولی بزرگ در حوزۀ دندانپزشکی ایجاد کنند. اجرای ایمپلنت دندان نیاز به تخصص دارد و تنها متخصصین دندان پزشکی متناسب با گذراندن دوره های اختصاصی قادر به ارائه چنین خدمات دندانپزشکی می باشند. در واقع اجرای  ایمپلنت حاصل تحقیقات و تکنولوژی روز دنیا است و توانسته مشکل خیلی از افراد را در سطح جهان مرتفع سازد. 

مرکز دندانپزشکی امیران دارای متخصصین مجرب و تجهیزات پیشرفته در حوزۀ ارائه خدمات دندانپزشکی چون حراجی دندان، فک و صورت برای ارائه خدمات ایمپلنت دندانی است.

ایمپلنت دندانی

ایمپلنت دندان دارای پایه تیتانیومی است که سازگاری لازم با سلول های بدن دارد. از این رو محققین تلاش نمودند تا از این امکان جهت کاشت دندان دائمی استفاده نمایند. به این ترتیب در سطح دنیا اجرای ایمپلنت های دندانی به عنوان مناسب ترین جایگزین برای یک دندان و یا چندین دندان شناخته می شود. پروسۀ ایمپلنت دندان زمان بر است و متناسب با ساختمان دندان های مختلف قابل تغییر می باشد.

همانطور که گفته شد، ایمپلنت دندان سازگاری بالایی با سلول های استخوانی دارد. پس از قرار دادن ایمپلنت در داخل استخوان فک، استخوان سازی سلول های فک جوش خوردگی را آغاز می کند. فرآیند جوش خوردن ایمپلنت با فک ممکن است 3 الی 4 ماه طول بکشد، که البته ارتباط مستقیم با جنس و مقاومت فک بیمار دارد. پس از جوش خوردن ایمپلنت دندان، قسمت تاج و روکش دندان ساخته می شود و در انتها بر روی پایه قرار گرفته می شود.

بازۀ اجرای ایمپلنت دندان

به طور کلی ردۀ سنی برای پروسۀ ایمپلنت دندان در بانوان 15 سالگی است و برای آقایان 18 سالگی امکان پذیر می باشد. از دست دادن دندان تأثیر قابل توجهی بر روی چهره خواهد داشت و می تواند تأثیر مستقیم بر روی اعتماد به نقس فرد داشته باشد. استفاده از راهکار درمانی ایمپلنت دندان می توان چهرۀ طبیعی دندان ها را ایجاد نمود. علاوه بر آنکه فرد به راحتی می تواند فرآیند جویدن طبیعی غذا را داشته باشد.

ایمپلنت دندانی همچون یک دندان طبیعی است و در واقع عمل کاشت دندان صورت می گیرد. در این روش نمی توانید متوجه تفاوت ایمپلنت با دندان های طبیعی خود شوید. در واقع پروسۀ کاشت ایمپلنت یکی از روش های درمان مطمئن محسوب می شود.

جهت دریافت خدمات ایمپلنت و کاشت دندان و انجام ارتودنسی به صورت کاملاً تخصصی می توانید به مرکز دندانپزشکی امیران مراجعه کنید. این مجموعه، مجهز به تجهیزات پیشرفته و متخصصین مجرب در حوزۀ اجرای انواع ایمپلنت دندان در سطح تهران می باشند.

هزینۀ ایمپلنت

هزینۀ ایمپلنت ارتباط مستقیم با جنس پیچ ایمپلنت، قالب و پروسۀ اجرای کاشت دندان دارد. به طور کلی برای فرآیند ایمپلنت دندان از متریال برند خارجی استفاده می شود و نوسانات ارز در سطح بازار موجب قیمت متغیر اجرای ایمپلنت می شود. البته متناسب با افراد مختلف، ممکن است حین انجام ایمپلنت نیاز به استفاده از متریال دیگری باشد که به واسطۀ آن بتوان پروسۀ استخوان سازی فک را بهبود بخشید. به طور کلی قیمت ایمپلنت نسبتاً زیاد است ولی به دلیل ویژگی های ظاهری و همچنین طول عمر بالا بسیار مقرون به صرفه می باشد. جهت دریافت خدمات ایمپلنت به صورت تخصصی و بدون عیب و نقص، پیشنهاد می کنیم به مراکز دندانپزشکی معتبر مراجعه کنید.

مرکز دندانپزشکی امیران دارای چندین سال سابقۀ سرویس دهی در حوزۀ دندانپزشکی به صورت کاملاً تخصصی است. این مجموعه با بهره گیری از کلیۀ امکانات و دستگاه های پیشرفته قادر به اجرای انواع ایمپلنت دندان با نازل ترین قیمت و کیفیت مرغوب می باشد. 

      مرکز دندانپزشکی امیران  

آدرس : تهران، خیابان پیروزی، نبش بستان منش، بالای بانک گردشگری، طبقه اول، واحددو 

    شماره تماس : ۳۳۳۳۶۶۱۵

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()