دکتر اشرف از جمله متخصصین مجرب در حوزۀ دندانپزشکی است که قادر به ارائه جدیدترین خدمات دندانپزشکی چون درمان ریشه دندان، ترمیم دندان، جراجی دندان، پروتز دندان، دندان اطفال، ارتودنسی، پریودونتولوژی و پیشگیری از پوسیدگی دندان می باشد. دکتر اشرف متخصص دندانپزشکی است که توانسته با کسب مدارجات علمی و تجربیات فراوان، بهترین خدمات دندانپزشکی را به بیماران خود ارائه دهد. عموماً دندانپزشک عمومی در حوزۀ مشکلات فرد در ناحیۀ دندان و لثه فعالیت می کند که می تواند مرتبط با کشیدن دندان، عصب کشی دندان، پیشگیری از پوسیدگی دندان، جرم گیری و پر کردن و مواردی از این قبیل گردد ولی متخصصین دندانپزشکی در حد فراتر قادر به ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی می باشند و در ادامۀ مقاله بیشتر به جزئیات آن خواهیم پرداخت. 

دکتر اشرف مسئول راه اندازی مرکز دندانپزشکی امیران در منطقۀ شرق تهران می باشد. دکتر اشراف با تجهیز این مجموعه به یونیت پیشرفته و در عین حال مواد اولیۀ مرغوب و با کیفیت قادر به ارائه بهترین سرویس دندانپزشکی به مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

ارائه انواع خدمات دندانپزشکی توسط دکتر اشرف

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، دکتر اشرف به عنوان یکی از متخصصین مجرب در عرصۀ دندانپزشکی فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است و با راه اندازی مرکز دندانپزشکی مشغول خدمات رسانی به بیماران می باشد. استفاده از دانش روز دندانپزشکی توسط دکتر اشرف موجب می شود تا بیماران با رضایت مندی کامل از مرکز امیران خارج شوند. تشخیص و درمان پوسیدگی دندان و بیماری های لثه، تشخیص و درمان ضایعات دهان، فک و صورت، درمان های مرتبط با ارتوپدیک ابتدای جهت مرتفع نمودن نواقص فکی، درمان دندان های شیری برای کودکان، انجام فرآیند ارتودنسی با جدیدترین متدها، کاشت دندان یا ایمپلنت و ترمیم دندان و کامپوزیت تنها برخی از انواع خدماتی است که توسط دکتر متخصص دندانپزشکی اشرف به بیماران ارائه داده می شود.

دکتر اشرف با تخصص های دندانپزشکی که کسب نموده، قادر به انجام کلیۀ جراحی های ساده و پیشرفتۀ دندان مرتبط با مسائل ارتودنسی، جراحی دندان عقل، کاشت دندان یا پرتز دندانی و غیره می باشد.

به طور کلی تفاوت میان جراح دندان پزشک و دندانپزشک عمومی مرتبط با دوره های درسی گذرانده و سطح اطلاعات و دانش چنین افرادی است. عموماً دورۀ دندانپزشکی شش ساله است ولی دوره های تخصصی دندانپزشکی در یک رشتۀ خاص أخذ می شود و در انتها تأییدیه از وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی بر روی مهر طبابت متخصص درج می شود.

دکتر اشرف با پیشرفت علم دندانپزشکی و استفاده از متدهای جدید دندانپزشکی قادر به ارائه جدیدترین خدمات دندانپزشکی به بیماران می باشد. گستردگی خدمات دندانپزشکی بسیار است و امروزه به سمت و سوی زیبایی، ایمپلنت، پروتز متحرک و غیره می رود، که نیاز به گذراندن دوره های تخصصی است. بدین وسیله تنها افراد متخصص و مجرب که تسلط کافی به حوزه های مختلف درمانی دارند، می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

جهت دریافت جدیدترین متدهای درمانی دندان، دهان و فک و صورت می توانید به مرکز دندانپزشکی امیران مراجعه کنید.

خدمات ارتودنسی توسط دکتر اشرف

دکتر اشرف به دلیل تخصص دندانپزشکی که دارد، قادر به ارائه خدمات درمان ناهنجاری های فک و دندان مانند خدمات جراحی دندان ، نظم بخشیدن به دندان به واسطۀ جراحی و سیم گذاری یا همان روش های ارتودنسی با جدیدترین متدهای علم دندانپزشکی می باشد.

به طور کلی اجرای ارتودنسی دندان در سنین مختلف، یک سری نکات مهم دارد و دکتر اشرف با تسلط کامل قادر به اجرای ارتودنسی به روش های مختلف متناسب با شرایط مختلف رشد دندان ها و تناسب دندان و فک می باشد.

جهت دریافت خدمات درمانی و زیبایی برای نظم بخشیدن به دندان های خود، می توانید از خدمات ارتودنسی مرکز دندانپزشکی امیران توسط دکتر اشرف استفاده نمائید.

       مرکز دندانپزشکی امیران  

آدرس : تهران، خیابان پیروزی، نبش بستان منش، بالای بانک گردشگری، طبقه اول، واحددو 

    شماره تماس : ۳۳۳۳۶۶۱۵

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 821
نمایش همه
علاقه مندی ها ()