طرح توجیه گلخانه یکی از رایج ترین درخواست هایی است که توسط مجموعه های ارائه دهندۀ خدمات طرح توجیهی به مشتریان ارائه داده می شود. در این مقاله قصد داریم به ویژگی های طرح توجیه احداث گلخانه بپردازیم. بدین وسیله برخی از چالش های پیش روی افرادی که علاقه مند به راه اندازی مجموعۀ گلخانه هستند، اشاره می کنیم. با توجه به افزایش جمعیت جهان، بیش از پیش نیاز به تأمین مواد غذایی کشاورزی و پرورش گیاهان است. البته با کاهش زمین های کشاورزی و تبدیل آنها به ساختمان های تجاری و غیره برای پرورش گل و گیاه نیاز به احداث گلخانه است و برخی از افراد تلاش می کنند در این زمینه، سرمایه گذاری خود را انجام می دهند. ارائه خدمات طرح توجیهی گلخانه توسط مجموعه های مهندسی می تواند مفید واقع گردد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره و مطالعات امکان سنجی و ارائه انواع طرح توجیهی فنی و اقتصادی متناسب با کسب و کارهای مختلف در سطح کشور می باشد. این مجموعه همچنین توانسته در لیست خدمات طرح توجهی، طرح های توجیهی احداث گلخانه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

خرید طرح توجیهی گلخانه

راه اندازی هر نوع کسب و کار نیاز به بررسی جوانب مختلف است. از این رو توسط مهندسین فنی و اقتصادی، تلاش می کنند با بررسی تمامی جوانب، طرح های توجیهی متناسب با مشاغل مختلف را جهت رشد کسب و کار تازه راه اندازی شده ارائه دهند. پیش از راه اندازی گلخانه نیاز به بررسی جوانب مختلف مرتبط با این حرفه است. توجه به نیاز بازار به نوع محصولات گلخانه ای و میزان سرمایۀ لازم جهت راه اندازی کار و میزان سود و درآمد زایی تنها برخی از مواردی هستند که هنگام تهیۀ طرح توجیه گلخانه در نظر گرفته می شوند.

امروزه زندگی ها به سمت و سوی صنعتی پیش رفته است و شاهد مهاجرت گستردۀ روستاییان به شهرهای بزرگ می باشیم و این مسئله موجب کاهش محصولات کشاورزی شده است. بنابراین احداث گلخانه در دنیای امروز یک نیاز محسوب می شود تا بدین وسیله بتوان از هزینه های سنگین واردات محصولات کشاورزی جلوگیری نمود. صنعت کشاورزی برای پیشرفت کشورها ضرورت دارد. در نتیجه برخی از مجموعه ها تلاش می کنند که با راه اندازی گلخانه های صنعتی، بتوانند نیاز محصولات کشاورزی کشور را در حجم بالا تأمین کنند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه پروژه های طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف در سطح کشور می باشد. این مجموعه با گرد هم آوری اساتید مجرب و تحصیلکرده اقتصادی و مدیریت قادر به راهنمایی کارفرمایان می باشند.

ارائه خدمات طرح توجیهی گلخانه صنعتی به چنین افرادی کمک می کند که بتوانند راحت تر کسب و کار خود را راه اندازی کنند. بررسی بازار، دانش فنی نسبت به پرورش محصولات کشاورزی، میزان بودجۀ اختصاص داده و مساحت زمین از موارد مهمی هستند که جهت احداث محیط گلخانه ضرورت دارد. از این رو هنگام جمع آوری داده ها و ارائه طرح توجیهی گلخانه تمام این موارد بررسی می شوند. در انتها بتوانند شرایط مناسبی را جهت پیشرفت برای مشتریان فراهم سازند.

هنگام تهیۀ طرح توجیه گلخانه ، فرآیند تولید و سود دهی پرورش محصولات کشاورزی و یا گل و گیاهان در نظر گرفته می شود. به طور کلی پیش از راه اندازی یک کسب و کار نیاز به تجزیه و تحلیل دارد تا بدین وسیله بتوان میزان امکان موفقیت و عدم موفقیت پروژه را مشخص نمایند.

جهت اطلاع از قیمت طرح توجیهی تصفیه روغن خوراکی طرح توجیه گلخانه و دریافت خدمات تخصصی جهت راه اندازی یک کسب و کار می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 783
نمایش همه
علاقه مندی ها ()