دستگاه ترمودرمی یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت پزشکی و در حوزۀ تناسب اندام می باشد. به عبارتی کاربرد دستگاه ترمودرمی را به عنوان دستگاه لاغری در کلینیک های زیبایی و پوست و همچنین باشگاه های حرفه ای می توان مشاهده نمود. امروزه خیلی از افراد با چاقی روبرو هستند چون زمان فعالیت های بدنی خود را کاهش داده و به عوض حجم مواد غذایی ناسالم مصرف روزانۀ خود را افزایش داده اند. به همین علت با گذشت زمان دچار مشکلات قلبی و عروقی، کبد چرب و کلسترول و بیماری هایی از این دسته می شوند. به همین علت، پزشکان تلاش نموده اند که با ساخت دستگاه های پزشکی مختلف، بتوانند به این افراد در فرآیند چربی سوزی بدن کمک شایانی نمایند. هدف از خرید دستگاه ترمودرمی ، برای کاهش وزن و تسکین دردهای مفصلی است.

فروشگاه اینترنتی های لایف بیش از 26 سال است که از سابقۀ فعالیت این مجموعه در حوزۀ فروش تجهیزات لاغری پزشکی و باشگاهی می گذرد و به منظور راهنمایی خریداران، توانسته مقالات مختلفی جهت نحوۀ کار کردن با دستگاه ها، در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروش دستگاه ترمودرمی و کاربرد آن

عملکرد دستگاه های ترمودرمی به واسطۀ سیستم گرمایشی صورت می گیرد و بستر مناسبی را برای تسکین دردهای استخوانی و مفصلی برای فرد ایجاد می کند. به طور کلی استفاده از دستگاه ترمودرمی به افرادی که دچار مشکلات روماتیسمی هستند، توصیه می شود و افراد فیزیوتراپیست با اطلاعات دقیقی که از نحوۀ کار کردن با دستگاه برخوردار هستند، می توانند فرآیند تعریق بدن را فعال نموده و در نتیجۀ آن شکستن مولکول های چربی را راحت تر نمایند. با توجه به نحوۀ عملکردی که دستگاه ترمودرمی در روند شکستن مولکول های چربی دارد، برای دست یافتن به نتایج بهتر، باید طی یک دورۀ مشخص، چندین مرتبه از دستگاه های ترمودرمی تحت نظارت پزشک معالج استفاده شود.

امروزه برخی از کلینیک های لاغری، فیزیوتراپی و باشگاه های ورزشی تخصصی به منظور تسکین دردهای استخوانی و مفاصل، اقدام به خرید دستگاه ترمودرمی می کنند. این دستگاه دارای تشک های مخصوصی است که به فیش های خاصی به کانال های دستگاه متصل شده و پس از روشن شدن آن، تشک ها به میزانی که بیمار بتواند تحمل حرارت آن را داشته باشد، گرم می شود. استفاده این روش برای لاغر کردن بدین شکل است که بستر مناسبی را برای آب شدن چربی بافت های میان چربی ایجاد می کند و به مرور زمان باعث کاهش سلولیت های انباشتۀ بدن می شود.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE یکی از عرضه کنندگان بزرگ در زمینۀ فروش تجهیزات پزشکی لاغری و باشگاهی در تهران است که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته امکان سفارش گیری غیر حضوری را برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم کند.

قیمت دستگاه ترمودرمی

قیمت خرید دستگاه فارادیک و دستگاه ترمودرمی به مشخصات فنی دستگاه بستگی دارد. دستگاه لاغری میکرودرمی حرفه ای، دستگاه ترمودرمی تک تشک حرارتی با کیف چرمی، دستگاه ترمودرمی 2 تشک خانگی، دستگاه ترمودرمی هشت تشک باشگاهی و ... برخی از انواع دستگاه ترمودرمی هستند که بر اساس عملکرد، با قیمت های متفاوت عرضه می شوند. تکنولوژی که این دستگاه دارد، با کمک سیستم گرمایشی و تولید حرارت است. بدین وسیله بافت های نرم عضلات را تحریک نموده و بستری را برای تعریق بیشتر بدن ایجاد می کند. بدین ترتیب دردهای مفصلی تحت دمای مناسبی کاهش می یابد و باعث تسکین عضلات می شود. به همین دلیل خیلی از مراکز درمانی فیزیوتراپی و کلینیک های لاغری با خرید دستگاه ترمودرمی، تلاش می کنند که پروسۀ کاهش وزن مراجعه کنندگان را به صورت منظم و متوالی بر اساس برنامه تنظیم شده کاهش دهند.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE عرضه کنندۀ تجهیزات لاغری است و به منظور رفاه حال مشتریان در اقصی نقاط کشور، امکان سفارش آنلاین دستگاه ترمودرمی و سایر محصولات فروشگاه را برای مشتریان فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

"مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر"

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()