سی تی اسکن دندان در سعادت آباد به ساکنین منطقۀ سعادت آباد تهران کمک می کند، که بتوانند برای امور انجام تصویربرداری دندان به چنین کلینیک هایی مراجعه کنند. به کمک سی تی اسکن دندان، می توان تصاویر سه بعدی از نمای کلی دندان ها و فک صورت ثبت نمود. البته در این راستا، توانسته اند، انواع دستگاه رادیولوژی دندان را ساخته و در اختیار علم دندانپزشکی قرار دهند. در حال حاضر امکان انجام انواع سی تی اسکن دندان سعادت آباد به واسطۀ کلینیک های تخصصی رادیولوژی دندان برای کلیۀ بیماران فراهم است. در ادامۀ مطلب، به کاربرد رادیولوژی سی تی اسکن دندان می پردازیم و اینکه ساخت این دستگاه توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ دندانپزشکی ایجاد کند.

در حال حاضر امکان ارائه  سی تی اسکن دندان سعادت آباد توسط مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل برای شما بیماران گرامی فراهم است. این مجموعه چندین سال از افتتاح آن می گذرد و تا کنون توانسته با تأمین پیشرفته ترین تجهیزات رادیوگرافی دندان، کمک شایانی در حوزۀ تشخیص بیماری های دهان و دندان برای پزشک معالج بوجود آورد.

ارائه سرویس سی تی اسکن دندان در سعادت آباد

از زمان پیدایش دستگاه های رادیولوژی دندان تا کنون توانسته اند، گام های مؤثری در زمینۀ دندانپزشکی ایجاد کنند. به عبارتی کاربرد گستردۀ سی تی اسکن دندان برای مشاهدۀ وضعیت دندان در فرآیند درمان ایمپلنت دندان، نحوۀ جراحی دندان های عقل، مشاهدۀ وضعیت دندان های نهفته در فک ها، بررسی فک و دندان از نظر تورمورهای دندانی، مشاهدۀ وضعیت دندان ها در پروسۀ درمان ارتودنسی، مشاهدۀ نتایج عصب کشی دندان و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بدین ترتیب با انجام رادیولوژی سی تی اسکن دندان سعادت آباد تهران، دندانپزشک می تواند با مشاهدۀ نتایج بدست آمده، بهترین راهکار را برای درمان بیماری دندان فرد انتخاب نماید و بر اساس آن روند درمان بیماری را راحت تر نماید. به طور کلی دندانپزشک، پیش از انجام هر اقدامی، در ابتدا به بیمار، تجویز گرفتن عکس و به اصطلاح دندانپزشکی، انجام رادیوگرافی سی تی اسکن دندان را مطابق با نوع درد و پروسۀ درمانی، می دهد. در این صورت پزشک معالج، وضعیت قسمت های مختلف استخوان های فک و صورت را مورد بررسی دقیق می دهد و در انتها، پروسۀ درمان را به بهترین شکل ممکن ادامه می دهد.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ سرویس های خدماتی سی تی اسکن دندان در سعادت آباد می باشد. افرادی که در مناطق حوالی سعادت آباد تهران سکونت دارند، می توانند به این مرکز رادیولوژی مجهز مراجعه داشته باشند.

کلینیک سی تی اسکن دندان سعادت آباد در دو دسته بندی اصلی چون رادیوگرافی داخل دهانی و رادیوگرافی خارج دهانی را انجام می دهد. البته هر کدام از دسته بندی ها، به کمک دستگاه های مختلف، پروسۀ تصویربرداری دندانی را انجام می دهند چون متناسب با قسمت های مختلف فکین، فرآیند سی تی اسکن دندان انجام می شود. توجه به این مسئله ضرورت دارد چون انجام رادیولوژی به نوبۀ خود ضرر دارد و به افراد باردار توصیه نمی شود و باید تحت شرایط خاصی فرآیند عکسبرداری انجام می شود. البته تمام این موارد توسط اپراتور دستگاه های سی تی اسکن دندان، پیش از انجام تصویربرداری مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود.

هزینه سی تی اسکن دندان و رادیولوژی دندان در سعادت آباد بر اساس تعرفه های مشخص شده از بیماران دریافت می شود. به طور کلی بیماران می توانند به صورت تلفنی و یا اینترنتی با مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل، از قیمت سی تی اسکن های دندان اطلاع یافته و سپس از پیش نوبت رزرو نموده و همان زمان به مرکز رادیولوژی مراجعه داشته باشید.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()