رادیولوژی دندان سعادت آباد یکی از مراکز تصویربرداری است که اختصاص به ناحیۀ دهان و دندان دارد. در حالت کلی خیلی از مشکلات دهان و دندان را نمی توان با مشاهدۀ چشمی، تشخیص داد. از این رو متخصصین ساخت دستگاه های دندانپزشکی توانستند، انواع دستگاه پیشرفته رادیولوژی دندان را ساخته و در اختیار علم دندانپزشکی قرار دهند. بدین وسیله در ابتدا، دندانپزشک برای بررسی کامل وضعیت رشد دندان ها در فکین، تجویز مناسب ترین روش تصویربرداری را به بیمار می دهد. سپس با مشاهدۀ نتایج حاصله از دستگاه های پیشرفته  رادیولوژی دندان سعادت آباد می توانند پروسۀ درمان بیمار را به درستی آغاز کنند.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل چندین سال است که توانسته با مدیریت حرفه ای و تخصصی، خدمات رادیولوژی دندان در سعادت آباد را به ساکنین این منطقه ارائه دهد. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های رادیوگرافی مدرن در حوزۀ دندانپزشکی است و همواره آمادۀ خدمات رسانی به بیماران گرامی می باشد.

بهترین مرکز تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد

اگر دندانپزشک برای شما چند روش تصویربرداری دندان را تجویز کرده است، می توانید با مراجعه به بهترین مرکز تخصصی رادیولوژی دندان در سعادت آباد، با اطمینان تماسی سی تی اسکن های نسخۀ پزشک را انجام دهید. معمولاً اینگونه مراکز رادیولوژی مجهز به مدرن ترین دستگاه های دیجیتالی هستند که می توانند گزارشات دستگاه های رادیولوژی را به صورت DVD، ارائه CD، چاپ کاغذی و مکتوب به بیماران ارائه دهند. بدین وسیله در مدت زمان کوتاهی می توانید نسخۀ پزشک را انجام داده و نتایج را به دندانپزشک نشان دهید.

سپس دندانپزشک با مشاهدۀ تصاویر رادیوگرافی دندان، بهتر می تواند تکنیک روش درمان بیماری فرد را آغاز کند. رادیولوژی بایت وینگ (BW)، پری اپیکال (PA)، اکلوزال (OcclusalOPG، سفالومتری و CBCT از جمله انواع روش های مختلف رادیولوژی دندان محسوب می شوند و بیماران متناسب با تجویز دندانپزشک، به مجهزترین مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد مراجعه می کنند. اینگونه مراکز سی تی اسکن دندان، به دلیل پاسخگویی به کلیۀ نیازهای تصویربرداری دهان و دندان، تلاش می کنند که بروزترین دستگاه ها را خریداری نموده و بتوانند کلیۀ خدمات را به مراجعین ارائه دهند.

جهت رزرو نوبت برای سی تی اسکن دندان می توانید با مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید. همچنین می توانید هزینۀ انجام رادیولوژی در سعادت آباد را بپرسید.

به طور کلی رادیولوژی دندان، نوعی تصویربرداری خاصی است که از جهات مختلف ناحیۀ فک و صورت، عکسبرداری می کند. برای تصویربرداری دندان از ستی اسکنرهای مخصوص استفاده می شود که امکان تصویربرداری سه بعدی از ساختار کلی بافت نرم و سخت دندان و همچنین مسیر عصب های موجود در ناحیۀ فکین را میسر می سازد.

برای انجام سی تی اسکن دندان، فرد باید لباس راحت داشته باشد و به هیچ عنوان از اشیاء فلزی در ناحیۀ سر و گردن استفاده نکند که می توان به گل سر، گردنبند، گوشواره، سمعک و غیره اشاره نمود. مرکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد تهران، با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته در حوزۀ دندانپزشکی، می توانند رایج ترین خدمات تصویربرداری دندان را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. پس از انجام پروسۀ رادیوگرافی دندان، دندانپزشک با مشاهدۀ وضعیت دندان ها در تصاویر، بهتر و راحت تر می تواند تشخیص بیماری فرد را داشته باشد و سپس بهترین راهکار درمان را برای فرد آغاز می کند. خدمات سی تی اسکن دندان سعادت آباد توسط این مجموعه ارائه می گردد. 

نسل جدید دستگاه های پیشرفتۀ رادیوگرافی دندان، چون سی تی اسکن مخروطی، امکان تصویربرداری سه بعدی از ناحیۀ فک، ساختار استخوانی صورت، قسمت حفره های بینی و سینوس و مرتبط را به سهولت میسر می سازد.

جهت انجام کلیۀ امور رادیوگرافی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 815
نمایش همه
علاقه مندی ها ()