شماره سیم یکی از تجهیزات کاربردی است که هنگام طراحی نقشه های تابلو برق و همچنین جعبه های مخابرات مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از شماره های سیم می توان، کابل ها را بر اساس دسته بندی های مختلف، تفکیک سازی نمود. با بهره گیری از شماره کابل می توان خطاهای انسانی را به حداقل رساند و هنگام بروز مشکلات فنی در تابلوی برق بتوان در مدت زمان کوتاهی آنها را مرتفع ساخت. کاربرد  شماره سیم می تواند سرعت راه اندازی تابلوی سیم کشی را ارتقاء بخشید. به همین منظور از گذشته تا به امروز همواره کاربرد شماره های سیم را هنگام طراحی و اجرای نقشه های تابلو سیم کشی صنعتی و خانگی مشاهده نمود.

بیش از 70 سال از فعالیت شرکت پارتکس سوئد در ایران می گذرد و همواره در تلاش برای بروز رسانی محصولات مجموعۀ خود، مطابق با نیاز مشتری می باشد. تأمین انواع شماره سیم با کیفیت بالا و تنوع رنگ از خدمات مهم این کمپانی محسوب می شود.

فروش انواع شماره سیم با کیفیت بالا

به دلیل کاربرد فراوان شماره کابل، گسترش فروش انواع شماره سیم را در سطح بازار می توان مشاهده نمود. با این تفاسیر هنگام خرید شماره سیم باید توجه خاصی به کیفیت متریال تشکیل دهندۀ شماره های سیم داشته باشید که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و همچنین حرارت بالا داشته باشد. هنگام جریان کشیدن سیم ها، با داغ شدن باعث آتش سوزی تابلوی برق نشود.

شماره سیم تکی، شماره سیم تیوبی و شماره سیم شفاف از انواع شماره سیم هستند که توسط کمپانی ها تأمین شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. تکنسین فنی برقکار متناسب با نیاز از مزایای هر کدام از شماره های سیم برای نشانه گذاری کابل های مختلف در داخل تابلوی برق و یا تابلوی مخابرات استفاده می نمایند.

پیش از خرید شماره کابل و سیم می توانید با مرکز فروش شرکت پارتکس سوئد تماس بگیرید و اطلاعات جامعی نسبت به تنوع مدل های شماره کابل بدست آورید و پس از بررسی دقیق، مناسب ترین شماره سیم را با قیمت ارزان و کیفیت بالا سفارش دهید.

از ویژگی های شماره سیم شفاف PT می توان به طراحی کشویی مانند با محفظه اشاره نمود. برای تولید این نوع شمارۀ کابل از متریال PVC استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا دارد. قابلیت تحمل دمای -30 الی +60 درجه سانتی گراد را دارد. سایزبندی شماره های سیم شفاف بین 0.25 الی 70 میلی متر مربع می باشد و در دسته بندی های 100 و 200 تایی به فروش می رسد.

ویژگی های شماره سیم شفاف فشاری PTC عبارتند از داشتن محفظۀ شفاف برای نگهداری لیبل، طراحی این نوع سیم شفاف به صورت استاندارد با رنگ زرد صورت می گیرد و مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و حرارت بالا دارد و از استاندارد 70 الی 94 UL پیروی می کند.

ویژگی شماره سیم های تیوبی به ماعیت تیوبی بودن آن می توان اشاره نمود که سیم از داخل آن عبور می کند و به طور کلی در دو نوع معمولی و حرارتی عرضه می شوند. مدل شماره سیم تیوبی غیر حرارتی با شماره سیم PO شناخته می شود و از متریال با کیفیت برای ساخت آنها استفاده می شود و به دلیل ماهیت تخت مانند آن، به سهولت می توان آن را به دور سیم چرخاند.

ویژگی شماره سیم تک کاراکتری، این است که به صورت تک عددی نشانه گذاری می شود و اضافه کردن هر کدام از آنها در کنار یکدیگر می توان به عبارت اصلی دست یافت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع شماره سیم با قیمت ارزان تر از بازار می توانید با شرکت پارتکس سوئد تماس بگیرید.

شرکت پارتکس سوئد  

آدرس : تهران ، یزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 35 متری گلستان (مخبری)، بعد از میدان عدل، پلاک 102، واحد 8

تلفن : 46133264     تلفن همراه : 09101520068   

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 558
نمایش همه
علاقه مندی ها ()