شماره سیم یکی از کاربردی ترین اجزایی است که به منظور تفکیک سازی سیم و کابل، هنگام کابل کشی به کار برده می شوند. شماره های سیم از نظر ظاهر و ساختار دارای یک سری ویژگی هایی است که داشتن اطلاعات در رابطه با آنها ضرورت دارد. بیشترین کاربرد انواع شماره سیم را می توانید در اجرای نقشه الکتریکال، تابلوی برق، تابلو سیم کشی مخابرات و نقشه لاجیک در سراسر کشور مشاهده نمائید. همانطور که می دانید در نقشه های تابلو از تعداد زیادی سیم و کابل استفاده می شود که این مسئله تشخیص و تفکیک سازی آنها را دچار مشکل می سازد. بنابراین خرید و نصب  شماره سیم  می تواند از این مشکل جلوگیری کند و کمپانی های مختلف که مسئولیت طراحی و نصب نقشه های الکتریکال را دارند، می توانند از مزایای شماره های سیم و کابل برای نشانه گذاری کابل ها استفاده نمایند.

یکی از مجموعه های فعال که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات تابلو برق فعالیت می کنند، می توانید به فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ مراجعه کنید. چندین سال است که از فعالیت این مجموعه در خصوص فروش شماره سیم، ریبون پرینتر و اقلامی از این قبیل می گذرد.

فروش انواع شماره سیم و کاربرد آن

امروزه شاهد فروش انواع شماره سیم در سطح جهان می باشیم که در ایران نیز از مزایای این محصول برای شناسایی کابل های مختلف بهره گرفته می شود. همانطور که می دانید حادثه به هیچ عنوان خبر نمی کند و هنگام بروز مشکلات فنی برای تابلوی برق و تابلوی مخابرات، باید مسیر ساده ای برای مرتفع نمودن ایرادات وجود داشته باشد. استفاده از شماره کابل در همین راستا مورد استفاده قرار گرفته می شود.

در واقع هدف از شماره گذاری سیم و کابل، کاهش میزان خطاهای انسانی است. همچنین سرعت سیم کشی تابلو را به حداقل رسانده و امکان تست و عیب یابی را برای تکنسین به سهولت امکان پذیر می سازد.

شماره سیم تک کاراکتر، شماره سیم قابل چاپ تیوبی و شماره سیم شفاف از جمله انواع شماره سیم موجود در بازار هستند. بنابراین تکنسین پیاده سازی پروژه های نصب تابلو برق و مخابرات، متناسب با نیاز از مناسب ترین شماره کابل برای علامت گذاری کابل ها استفاده می نمایند. توجه به این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است چون تعدد سیم هایی که در تابلوها به کار برده می شوند، بسیار است و استفاده از شماره سیم می تواند بهترین عامل برای صرفه جویی در زمان و هزینه محسوب شود.

فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ توانسته با بررسی نیاز بازار، اقدام به تأمین تجهیزات تابلو برق نموده است. در لیست محصولات این فروشگاه می توانید فروش شماره های سیم مانند فروش شماره سیم شفاف جیب دار را مشاهده نمائید که در مدل های مختلف در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار گرفته است.

سفارش اینترنتی انواع شماره سیم

 با توجه به کاربرد گستردۀ شماره های سیم در سطح کشور، شرکت های عرضه کنندۀ تجهیزات تابلوهای برق و مخابرات توانسته اند در لیست محصولات مجموعۀ خود، امکان خرید شماره سیم را برای مشتریان فراهم سازند. با راه اندازی وب سایت رسمی توسط شرکت های عرضه کنندۀ شماره کابل، امکان سفارش دهی اینترنتی انواع شماره سیم برای مشتریان محترم در اقصی نقاط کشور فراهم می باشد.

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید شماره پارتکس وجود دارد، این است که رنگ های آنها در کدینگ بین المللی مقاومتی مطرح می باشد و این مسئله شناسایی بهتر کابل ها را در مدت زمان کوتاه امکان پذیر می سازد.

فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ با أخذ تجربه طی سالیان طولانی فعالیت، توانسته موفق به فروش انواع شماره سیم پارتکس مطابق با کدینگ بین المللی مقاومتی شود و امکان خرید اینترنتی شماره های کابل را برای متقاضیان فراهم سازد. 

فروشگاه آ اس آ مارکینگ

ایمیل : info@asamarking.com

خط مستقیم فروش: 88528627-021

تلفن همراه : 09056821525

"پیام رسان واتساپ فعال است "

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 816
نمایش همه
علاقه مندی ها ()