طرح توجیهی در بحران های اقتصادی کنونی یک ابزار بسیار قدرتمند و نیروی محرکه ی تمامی کسب و کارهای دانش بنیان و نوین می باشد، که با دیدی همه جانبه بازارهای اقتصادی را رصد می کند و میزان مقبولیت و شکست پروژه های اقتصادی را برای متقاضیان این خدمات مشخص می کند. استفاده از این طرح ها بیش از یک دهه است که در بازارهای داخلی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است، و مزیای استفاده از آن برای تمامی فعالان اقتصادی به وضوح روشن شده است. افزایش لحظه ای نرخ ارز، تحریم های اقتصادی مختلف و همه جانبه و افزایش همه گیری بیماری های واگیر از مهمترین عوامل چالش در بازارهای کنونی می باشد، که با داشتن یک طرح توجیهی  قوی کسب و کار به سادگی می توان از آن ها عبور کرد، و سرمایه و دارایی خود را با ریسک مواجه نکرد، زیرا در شرایط اقتصادی فعلی یک اشتباه ممکن است تأثیرات جبران ناپذیری را همراه داشته باشد که به سادگی نتوان با آن مقابله نمود. اطلاعات آماری دقیق در خصوص نوع بازار، مخاطبان بازار، ارزش هر کالا، تعداد سرمایه گذاران، اصلی ترین رقبا و بسیاری موارد دیگر به روشنی و به صورت کاملا دقیق و جزء به جزء در گزارش طرح توجیهی آمده است، که به نوعی میزان مقبولیت و موفقیت پروژه ها را در بازارهای هدف مشخص می نماید. قیمت طرح توجیهی کسب و کار در مقایسه با مزایایی که به همراه دارد بسیار مناسب و اقتصادی است و معمولا مبلغ آن به صورت توافقی و پس از تعیین امکان سنجی اولیه پروژه ها به صورت تقریبی محاسبه و تعیین می شود.

مراحل تنظیم طرح توجیهی جامع

تمامی شرکت های اجرای خدمات طرح توجیهی در همان نشست های اولیه ای که با مشتریان می گذارند، شرایط اجرایی و پیاده سازی را با توجه به امکانات دراختیار و اهداف پروژه مشخص می کنند، و پس از مقدمه چینی و مشخص کردن نوع پروژه اجرایی و مجریان طرح و مصمم بودن آن ها در پروژه های اجرایی، به جمع آوری اطلاعات آماری از نظر توجیه اقتصادی، بهای تمام شده هر محصول، رقبای بالقوه، چالش ها و عوامل تهدید کننده و در صد موفقیت و شکست در انواع پروژه های اقتصادی از مجمله مراحل تنظیم طرح توجیهی جامع و کارآمد می باشد، که تمامی اطلاعات جمع آوری شدن در  آن توسط حاذق ترین حسابداران، اقتصاددانان، بازرسان مالیاتی و غیره جمع آوری شده است. از مهمترین مزایای استفاده از طرح توجیهی کسب و کار در پروژه های اقتصادی مختلف می توان به توجیه کردن بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای دریافت تسهیلات لازم و یا جذب سهامدار اشاره کرد، این داده های آماری با استفاده از بهترین نمودارهای داده پردازی مانند کامفار در قالب اعداد، جدداول و نمودارها طراحی شده و به دست متقاضیان می رسد.

انواع طرح توجیهی کسب و کار

جامعیت طرح توجیهی تمامی مشاغل خدماتی، تولیدی، آموزشی، ردمانی و غیره را شامل می شود و با استفاده از آن می توان موفقیت خود را در بازارهای خدماتی تضمین نمود و با تمامی عوامل تهدید کننده با اعتماد به نفس کامل و به خوبی مقابله کرد، این گزارشات در تمام دوره فعالیت در بازارهای اقتصادی مانند یک مشاور بسیار خوب و قابل اعتماد در کنار فعالان اقتصادی می ماند.

اجرای طرح توجیهی با ارزان ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه های اجرای طرح توجیهی مانند طرح توجیهی بیودیزل با ارزان ترین قیمت می باشد، که در تمامی زمینه های اقتصادی فعالیت می کند. این مجموعه معتبر مشاوره اقتصادی که متشکل از مجرب ترین اقتصاددانان کشور می باشد، تمامی سفارشات مشتریان را در مدت زمان مشخص و مطابق با قرارداد به دست آنان می رساند. متقاضیان استفاده از انواع طرح توجیهی جامع کسب و کار با مراجعه به سایت اینترنتی مطصا می توانند پس از مشاهده نمونه کارهای این مجموعه به سادگی در مورد واگذاری پروژه های خود به این مرکز تصمیم گیری کنند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()