پالت پلاستیکی یکی دیگر از انواع پالت موجود در بازار می باشد. تا کنون در پیرامون خود کاربرد گسترده پالت چوبی و پلاستیکی را مشاهده کرده اید، که از سطوح صاف آنها برای چیدمان و نگهداری کالاهای مختلف استفاده شده است. استقبال از خرید پالت پلاستیکی به دلیل دوام بالای این محصول می باشد که نسبت به رطوبت و تابش نور آفتاب مقاومت بالایی دارند. با خرید انواع پالت به راحتی می توان اجناس مختلفی را با فاصله از سطح زمین نگهداری نمود و نگران نفوذ آب به داخل کالاها نبود.

شرکت ایران پلاستیک پالت با بهره گیری از ماشین آلات صنعتی تزریق پلاستیک، توانسته موفق به تولید انواع پالت پلاستیکی با ابعاد استاندارد ایرانی و بین المللی در سه درجه بندی شود. شرایط راحت تری برای سفارش اینترنتی پالت های پلاستیکی با دوام پیش روی متقاضیان قرار داده است.

مولفه‌های تعیین قیمت پالت پلاستیکی

رعایت ابعاد استاندارد، رنگ پالت، کیفیت مواد اولیه تشکیل دهنده پالت، طرح پالت و ... برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت پالت های پلاستیکی می باشند. تعدد کاربرد پالت های پلاستیکی را بیشتر از پالت چوبی در مکان های مختلف در سطح بازار و خارج از آن می توان مشاهده نمود. تولید پالت پلاستیکی در ابعاد مختلف به شکل مستطیل و یا مربع صورت می گیرد.

خرید پالت پلاستیکی برای کاهش هزینه های مصرف در کارخانجات و مجموعه های کوچک و بزرگ صورت می گیرد. پالت ها کاربرد جهانی دارد و از گذشته های بسیار دور پالت های چوبی برای نگهداری کالاها در ارتفاع استفاده می شد ولی به دلیل مقاومت پایینی که این نوع پالت در برابر رطوبت دارد، تولیدکنندگان برتر در حوزۀ پالت، با بهره گیری از مواد با کیفیت پلیمری، اقدام به تولید انواع پالت پلاستیکی با دوام نمودند. طول عمر مفید پالت های پلاستیکی نسبت به پالت های چوبی بیشتر است و این مسئله رضایت مندی مشتریان را به همراه آورده.

در این راستا انواع پالت پلاستیکی صنعتی و بهداشتی با دوام در ابعاد استاندارد ایرانی و بین المللی تولید و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته شده است.

شرکت ایران پلاستیک پالت مشتری مداری را ملاک آغاز فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود می داند و همواره در تلاش است که با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های تزریق پلاستیک، بتواند تولیدکنندۀ پالت های پلاستیکی مقاوم و مستحکم در رنگبندی های مختلف و سایر محصولات مرتبط در سراسر کشور باشد.

فروش پالت پلاستیکی ارزان و کاربرد آن

قیمت پالت پلاستیکی به سطح کیفیت پالت، ابعاد و وزن آن بستگی دارد. کاربرد پالت پلاستیکی صنعتی در صنایع مختلف با هدف نگهداری کالا، چیدمان، جابجایی و همچنین بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. پالت های پلاستیکی بهداشتی نیز به دلیل تهیه از مواد اولیۀ درجه یک و تولید اولیۀ آن در صنعت حمل و نقل مواد غذایی، پروتئینی، پزشکی و غیره به کار برده می شود.

با تولید پالت پلاستیکی در درجه بندی های مختلف امکان خرید پالت با قیمت ارزان برای شما مشتری گرامی فراهم است.

در صورت عدم آگاهی نسبت به این موارد می توانید با کارشناسان متخصص که در حوزۀ تولید و عرضۀ پالت های پلیمری فعالیت می کنند، مشورت کنید. انتخاب مناسب ترین پالت می تواند به حفظ و نگهدار کالاها در صنایع مختلف کمک کند و سرعت چرخۀ بسته بندی تا انتقال محصولات به انبارداری و یا فروشگاه ها را بهبود ببخشد.

اگر قصد خرید انواع پالت پلاستیکی و  خرید پالت پلاستیکی دست دوم و سایر محصولات مرتبط در این حوزه را برای محصولات تولید شده دارید، می توانید از وب سایت رسمی شرکت ایران پلاستیک پالت دید ن فرمائید و پس از بررسی مشخصات محصولات کمپانی، به صورت تلفنی سفارش خرید خود را با بهترین شرایط و قیمت ارزان ثبت نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()