فروش دستگاه atm بر مبنای میزان سرمایه گذاری اولیه در نظر گرفته، اقدام به واردات و فروش انواع دستگاه atm نموده است. دستگاه atm همان دستگاه خودپرداز می باشد که بر اساس طرح جامع مدیریت بانکداری، شرایط خرید خودپرداز توسط اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم می باشد. امروزه عموم مردم از خدمات بانکداری الکترونیکی که توسط دستگاه های خودپرداز به خریداران ارائه داده می شود، بسیار خرسند هستند . لذا فروشنده دستگاه های atm می تواند این دستگاه را در مدل های متفاوت توسط شرکت های سازندۀ معتبر تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

شرکت افرا اکسون از جمله شرکت های توانمند در عرصۀ تأمین قطعات و تجهیزات بانکی و فروش دستگاه atm در ایران است، این مجموعه با گردآوری افراد مجرب و متخصص، قادر به ارائه بهترین خدمات مرتبط با فروش و تعمیر دستگاه های خودپرداز در سراسر کشور می باشد.

فروش دستگاه atm در تهران

فروش دستگاه atm در تهران قادر به تأمین جدیدترین دستگاه های عابر بانک با برندهای معتبر جهانی به مشتریان می باشند. پیش از خرید دستگاه خودپرداز پیشنهاد می کنیم با افراد متخصص که در این حوزه فعالیت می کنند، مشورت کنید. چرا که نکات مهمی در رابطه با خرید دستگاه های atm وجود دارد و پیش از خرید باید مورد توجه قرار گرفته شوند.

در واقع فروشنده دستگاه atm با داشتن اطلاعات دقیق از امکانات و نقاط ضعف و معایب به راحتی می تواند شما را در خرید مناسب ترین دستگاه خودپرداز راهنمایی کند.

بنابراین سازمان ها و اشخاص حقیقی می توانند متناسب با بودجۀ در نظر گرفته، اقدام به خرید دستگاه خودپرداز نمایند. بدین وسیله سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، بهتر صورت می گیرد.

فروش دستگاه های atm مبتنی بر نیاز بازار و شرکت های عرضه کنندۀ دستگاه های خودپرداز، صورت می گیرد. طراحی دستگاه های خودپرداز به منظور انجام خدمات بانکی است چون با اتصال این دستگاه به سیستم شبکه شتاب می توان از امکانات و ماژول های برنامه ریزی شده در سیستم نرم افزار دستگاه، می توان به وسیلۀ کارت بانکی و رمز ورود، برخی از خدمات بانکی مرتبط به برداشت پول نقد، انتقال وجه بین بانکی، استعلام موجودی حساب، شارژ پولی موبایل و ... در مدت زمان کوتاهی انجام داد.

شرکت افرا اکسون مفتخر است با بهره گیری از نیروی توانمند و همچنین سرمایه گذاری لازم، توانسته به منظور رفاه حال هموطنان خود، به عنوان فروشنده دستگاه های atm شخصی در ایران فعالیت خود را آغاز نماید.

کسب درآمد با خرید خودپرداز

با توجه به قوانین در نظر گرفته شده از سوی سیستم بانکداری ملی، امکان دریافت کارمزد تراکنش های خودپرداز توسط مالک دستگاه امکان پذیر می باشد. در واقع نوعی تسهیلات ویژه ای است بانک های دولتی و خصوصی برای جلب رضایت مشتریان و توسعۀ بانکداری به متقاضیان در سرتاسر کشور ارائه داده می شود.

استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی یکی از مهمترین خدماتی است که از اهمیت بسیار برخوردار می باشد چون امروزه خیلی از افراد وقت کافی برای مراجعۀ حضوری به بانک ها را ندارند و به همین علت با استفاده از سیستم خودپرداز می توانند به نیاز بانکی خود پاسخ دهند.

فروش دستگاه atm با قیمت ارزان می تواند برخی از دستگاه های خودپرداز را با برندهای معتبر در سطح کشور عرضه کند.

مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت خرید خودپرداز ، میزان و نوع آپشن های دستگاه، برند، ابعاد، وزن دستگاه، میزان استحکام دستگاه، سیستم امنیتی و ... می باشد. بنابراین شرکت های عرضه کنندۀ دستگاه های خودپرداز قادر به ارائه بهترین سرویس به مشتریان می باشند.

شرکت افرا اکسون فروش دستگاه های atm با برندهای معتبر جهانی چون وینکور و ان سی آر در ایران انجام می دهد و قادر به پاسخگویی سفارشات اینترنتی خرید خودپرداز می باشد.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()