خرید دستگاه atm به واسطۀ افراد حقیقی و حقوقی در سراسر کشور صورت می گیرد. طراحی و ساخت دستگاه های خودپرداز توانسته تحول بزرگی در صنعت خدمات الکترونیکی بانکی بوجود آورد. با توسعه و بسترسازی لازم برای گسترش فضای اینترنت، امروزه می توانند با بهره گیری از شبکه شتاب بین بانکی، برخی از خدمات بانکی را به واسطۀ دستگاه های خودپرداز به مشتریان ارائه دهند. با توجه به سیستم توسعه و رونق بخشیدن به سیستم بانکداری اینترنتی، امکان خرید دستگاه atm شخصی برای افرادی که دارای کسب و کار مختلفی چون سوپرمارکت، لبنیاتی، مراکز خرید، بنگاه املاک و غیره هستند، می توانند از این فرصت، جهت خرید دستگاه های خودپرداز استفاده کنند.

شرکت افرا اکسون با آگاهی نسبت به این موضوع، شرایط مناسبی را برای خرید خودپرداز شخصی برای متقاضیان فراهم کرده است. این مجموعه به عنوان یکی از برترین فروشندگان دستگاه های atm در ایران است که امکان خرید برندهای معتبر دستگاه های عابربانک را برای مشتریان فراهم کرده است.

خرید انواع دستگاه atm با قیمت ارزان

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با تهیۀ دستگاه های خودپرداز برای افراد حقیقی وجود دارد، تأمین اسکناس، قرار دادن پول و همچنین تعمیرات و نگهداری atm می باشد. این در حالی است که با خرید دستگاه atm شخصی می توانید به نسبت تراکنش های بانکی که توسط دستگاه صورت می گیرد، کارمزد بانکی دریافت کنید که این مسئله، خود به تنهایی کسب درآمد به همراه دارد.

در نظر گرفتن میزان تردد افراد در محل و تعداد خودپردازهای منطقۀ مورد نظر دو عامل مهم برای انتخاب محل مورد نظر برای خرید و نصب دستگاه atm می باشد. پیش از خرید خودپرداز، توجه به این نکات و مطالعۀ دقیق راهنمای خرید atm لازم و ضروری است. در نتیجه از آنچه که خریداری می کنید، پشیمان نخواهید شد.

میزان کارمزد تراکنش دستگاه های خودپرداز به سیستم بانکداری منتخب بستگی دارد. هنگام خرید دستگاه های atm ، توجه به نکات کلیدی کیفیت، خدمات پس از فروش، موجودیت قطعات دستگاه و قیمت بسیار حائز اهمیت است. دستگاه خودپرداز برند ncr و wincor از جمله برندهای معتبر آمریکایی و آلمانی است که توسط شرکت های وارد کنندۀ دستگاه و تجهیزات بانکی تأمین می شوند و در اختیار متقاضیان قرار گرفته می شود.

خرید دستگاه atm با قیمت ارزان

تنوع مدل های خودپرداز برای برندهای مختلف و همچنین افزایش متقاضیان خرید خودپرداز ، شرایط مناسبی برای خرید دستگاه atm با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می باشد. همانطور که می دانید بر اساس قابلیت های تعبیه شده برای نرم افزار دستگاه، لوازم جانبی، ابعاد دستگاه و سیستم امنیتی و حفاظتی با قیمت ارزان نیز می توانید این دستگاه را خریداری کنید. البته بستگی به سطح توقع شما از دستگاه خودپرداز می باشد.

در صورت وجود هر گونه پرسش در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید دستگاه atm ، می توانید با واحد مربوطه در شرکت افرا اکسون تماس گرفته و مشورت کنید.

خرید دستگاه atm با لوازم جانبی

پایه و سایه بان، روتر برای اتصال به بانک، ارت، یو پی اس و ... برخی از لوازم جانبی است که همراه خودپرداز می توان تهیه نمود. در واقع هر کدام از این قطعات و لوازم جانبی بر راساس میزان تراکنش دستگاه انتخاب شده و تعبیه می شوند.

فروشنده دستگاه atm با توجه به تمام مسائل، اقدام به تأمین و فروش خودپرداز می کند و در صورت نیاز به مشتریان مشاوره می دهد که بتوانند با قیمت مناسب، خرید دستگاه atm برند مورد نظر را خریداری کنند.

شرکت افرا اکسون یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در عرصۀ فروش و تعمیرات دستگاه های خودپرداز و کارتخوان با برندهای معتبر می باشد.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()