فروش دستگاه خودپرداز به عنوان یکی از دستگاه های الکترونیکی است که در مقابل بانک، مراکز خرید، فروشگاه ها، مترو، فرودگاه و غیره نصب می شوند و از خدمات آن می توان برای انجام یک سری خدمات بانکی استفاده نمود. برداشت پول، انتقال وجه، پرداخت اقساط و قبوض برخی از خدمات بانکداری است که به واسطۀ دستگاه های خودپرداز یا همان ATM می توان انجام داد. با پیشرفت تکنولوژی و استقبال از خدمات بانکداری الکترونیکی، امروزه شاهد فروش خودپرداز در مدل های مختلف می باشیم که مراکز و مجموعه های مختلف از مزایای آن استفاده می کنند.

شرکت افرا اکسون یکی از واردکنندگان بزرگ دستگاه های خودپرداز و تجهیزات الکترونیکی ATM در تهران می باشد. از این رو امکان فروش اینترنتی دستگاه های خودپرداز و کارتخوان را برای مشتریان فراهم می نمایند.

فروش دستگاه های خودپرداز NCR

شرکت NCR یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ تولید دستگاه های خودپرداز فعالیت می کند. این مجموعه تا کنون توانسته انواع دستگاه عابر بانک را در مدل های مختلف تولید نموده و در اختیار متقاضیان در سراسر جهان قرار دهند. در ایران نیز برخی از شرکت های معتبر در حوزۀ فروش دستگاه خودپرداز NCR با مدل های 5886، 5887 و غیره می باشند.

هنگام خرید و سفارش دستگاه خودپرداز باید توجه ویژه ای نسبت به برنامه و طراحی ماژولار سیستم نرم افزار خودپرداز داشته باشید و اینکه چه میزان تجهیزات امنیتی در طراحی آن به کار برده شده است. توجه به این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است و تأثیر مستقیم بر روی قیمت دستگاه خودپرداز خواهد داشت.

فروش انواع دستگاه خودپرداز توسط  برخی از شرکت ها صورت می گیرد چون اختصاص به یک دستگاه خاص الکترونیکی است که کمتر کمپانی در این حوزه فعالیت می کند ولی آن دسته شرکت هایی که در زمینۀ تأمین و عرضۀ دستگاه های خودپرداز هستند، تلاش می کنند، پیشرفته ترین و مجهزترین نوع عابربانک را متناسب با سیستم بانکداری ملی وارد نموده و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مزایای فروش دستگاه خودپرداز

همانطور که گفته شد، مزایای خرید و فروش دستگاه خودپرداز، پیشرفت در عصر تکنولوژی حال حاضر است که به واسطۀ این دستگاه ها می توان رو به جلو قدم گذاشت. چند سال اخیر استقبال از دستگاه ATM در جهان بیشتر شده است و در ایران نیز تمامی بانک های دولتی و خصوصی مجهز به دستگاه خودپرداز در مقابل و یا داخل بانک می باشند و مراکز مختلف نیز متناسب با نیاز از مزایای دستگاه عابربانک در مدل های مختلف برای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان و مشتریان استفاده می نمایند.

فروش دستگاه خودپرداز در مدل های مختلف و ابعاد کوچک و بزرگ به صورت دیواری و یا ایستاده صورت می گیرد. از این رو مدیران مراکز خرید، فروشگاه های هایپر، بانکداری ها و سازمان های مختلف می توانند از ویژگی های آنها برای ارائه سرویس خدمات بانکی بهره گیرند.

تعداد کاست پول، نوع دوربین عکاسی، ابعاد صفحه نمایشگر رنگی و یا سیاه و سفید بر حسب اینچ، قابلیت آنتی اسکیمر، داشتن بلندگو، بارکدخوان، میزان ضخامت و جنس درب الکترونیکی ضد سرقت عابربانک، وزن و ابعاد از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید و فروش دستگاه های ATM بسیار حائز اهمیت است و بدان توجه می شود. همچنین قیمت دستگاه خودپرداز نیز به این عوامل بستگی دارد.

هنگام خرید خودپرداز ، این نکات در نظر گرفته می شود و بر اساس محل نصب ای تی ام، مناسب ترین مدل دستگاه عابربانک را می توان انتخاب نمود و از آن استفاده کرد.

در شرایط فروش خودپرداز، امکان خرید انواع دستگاه عابربانک توسط تمام اشخاص حقیقی و همچنین حقوقی فراهم می باشد. در همین راستا شرکت افرا اکسون امکان سفارش اینترنتی خودپرداز و کارتخوان را برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم نموده است.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()