دستگاه خودپرداز شخصی در اختیار افراد حقیقی قرار گرفته می شود. دستگاه خودپرداز با نام  ATM و عابر بانک در داخل کشور معرفی می شوند. هدف از طراحی این دستگاه، ارائه برخی از خدمات بانکی به واسطۀ اتصال به شبکۀ بانکداری الکترونیکی یا شتاب می باشد. در این صورت افراد به سهولت می توانند در هر نقطه ای از کشور در طول شبانه روز از مزایای دستگاه های خودپرداز شخصی و دولتی برای انجام برخی از خدمات بانکی استفاده نمایند. چند سال اخیر مجوز خرید دستگاه خودپرداز شخصی به افراد حقیقی نیز داده شده است و به همین علت است که می توانید تعدد این دستگاه ها را در سطح شهرستان و کشور مشاهده نمائید.

شرکت افرا اکسون یکی از مراکز معتبر در عرصۀ واردات و پخش انواع دستگاه خودپرداز در ابعاد و مدل های مختلف با قیمت مناسب و تضمین شده ، در سطح کشور می باشد. در صورت تمایل ، می توانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش خرید دستگاه ATM مورد نظر خود را انجام دهید.

خرید دستگاه خودپرداز شخصی با برندهای معتبر

گستردگی کاربرد دستگاه های عابر بانک در سطح جهانی است و شرکت های صنعتی متعددی توانسته اند در زمینۀ تولید دستگاه های خودپرداز موفق شوند. دستگاه خودپرداز شخصی وینکور و دستگاه خودپرداز شخصی NCR دو برند معتبر از این دستگاه می باشد که توانسته اند تمام اصول بانکداری و ایمنی دستگاه را برای حفظ امنیت کاربران در نظر بگیرند.

فروش خودپرداز شخصی وینکور بیشترین متقاضی را در کشور ایران دارد و برخی از مدل های رایج این دستگاه توسط افراد شخصی و حقوقی خریداری و نصب می شوند. سیستم نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های خودپرداز وینکور به نحوی طراحی شده است که قابلیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی را به واسطۀ شبکه شتاب به مخاطبان ارائه دهد.

دستگاه های خودپرداز شخصی مجهز به دلیل سرویس دهی خدمات بانکداری و داشتن باکس پولگذاری، باید به سیستم حفاظتی بالایی مجهز باشد. از این رو تعبیه دوربین برای اینگونه دستگاه ها، توانسته بخشی از امنیت آنها را تأمین کند.

مشخصات فنی دستگاه خودپرداز شخصی

از مهمترین مشخصات فنی دستگاه خودپرداز شخصی و دولتی می توان به موارد مهمی چون سیستم بارکد خوان، دوربین، باکس پول نقد، پاکت سپرده گذاری، ماژول تایمر برای نشان دادن کاست ها، قابلیت نصب نمایشگر لمسی، سیستم صوتی و بلندگو، داشتن کابین سفارشی و رنگ فسکیا، تعبیه محافظ برای عدم ضربه به کارت بانکی، ال سی دی نور اتوماتیک، برخورداری از واحد کنترل سرمایش و گرمایش در محیط های بیرونی و ... اشاره نمود.

با توجه به موارد ذکر شده، قیمت فروش دستگاه خودپرداز شخصی نیز بر اساس همین فاکتورها تعیین می شود. بنابراین متناسب با بودجۀ در نظر گرفته شده و موقعیت مکانی و تراکنشی که ممکن است دستگاه داشته باشد، می توانید انواع دستگاه خودپرداز شخصی با قیمت ارزان و گارانتی دار خریداری نمائید.

هنگام خرید ATM، توجه به ماژول هایی که دستگاه در اختیار کاربرد قرار می دهد، از جمله عوامل مهم برای انتخاب مناسب ترین دستگاه خودپرداز محسوب می شود.

شرکت افرا اکسون با آگاهی به این موضوع، توانسته با وجود تحریم هایی که در کشور حاکم است، برندهای معتبری از دستگاه خودپرداز شخصی وینکار و ان سی آر را تأمین نموده و در اختیار متقاضیان در اقصی نقاط کشور قرار دهد.

امروزه امکان ایجاد درآمد زایی با دستگاه خودپرداز شخصی برای خریداران میسر می باشد. در واقع سیستم مدیریت بانکداری کشور به افراد حقیقی اجازه می دهد که با مالکیت و نگهداری و پولگذاری شخصی از طریق خرید دستگاه خودپرداز شخصی درآمدزایی کنند که بر حسب میزان تراکنش دستگاه ارائه داده می شود.

در صورت نیاز می توانید درخواست لیست قیمت انواع دستگاه خودپرداز شخصی را از شرکت افرا اکسون داشته باشید.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()