قیمت خودپرداز بر اساس مدل، برند، امکانات و سیستم امنیت و ماژول های طراحی شده تعیین می شود. کاربرد دستگاه های عابربانک به منظور ارائه خدمات بانکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به این ترتیب نیاز به مراجعل حضوری به بانک برای انجام امور بانکی نخواهید داشت. قیمت دستگاه خودپرداز به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم.

برای آگاهی از  قیمت خودپرداز و خرید یکی از انها می توانید با مرکز فروش شرکت افرا اکسون تماس داشته باشید. دستگاه های ای تی ام بیشترین کاربرد را در دنیای امروز دارد چون عصر تکنولوژی و ارتباطات الکترونیکی تحت شبکه شتاب است.

قیمت خودپرداز وینکور

قیمت خودپرداز وینکور به مدل و سطح ماژول های سیستم نرم افزار دستگاه بستگی دارد. در حال حاضر دستگاه های عابربانک وینکور در مدل های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شوند. به این ترتیب مراکز مختلف می توانند متناسب با نیاز یکی از مدل های رایج دستگاه خودپرداز را خریداری نموده و در محل نصب نمایند.

دستگاه های عابر بانک با اتصال به شبکۀ شتاب قادر به ارائه خدمات برداشت وجه، انتقال وجه بین بانکی، پرداخت قبوض، تغییر رمز، خرید شارژ و ... برای مراجعه کنندگان می باشد.

قیمت خودپرداز ان سی آر نیز بر اساس مدل های مختلف تعیین می شود. استفاده از دستگاه های خوپرداز به افراد کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی برخی از خدمات بانکی روتین را انجام دهند. خرید خودپرداز و خرید دستگاه کارتخوان سیار همچنین می تواند کسب درآمد برای افراد به همراه داشته باشد و برخی از افراد در کنار فعالیتی که در مجموعۀ خود انجام می دهند، با تأمین خودپرداز با قیمت ارزان و مناسب می توانند کارمزد از بانک مربوطه دریافت کنند.

برای دریافت لیست قیمت خودپرداز می توانید با شرکت افرا اکسون تماس بگیرید.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()