خودپرداز شخصی توسط افراد حقیقی قابل خریداری می باشد. تعدادی از بانک ها علاوه بر اشخاص حقوقی به اشخاص حقیقی نیز اجازۀ خرید و نصب خودپرداز شخصی می دهند که بتوانند از مزایای آن برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاه نمایند. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید خودپرداز شخصی وجود دارد، تعهد شخص برای پولگذاری و نگهداری از خودپرداز می باشد. دستگاه های خودپرداز با اتصال به شبکه شتاب قادر به ارائه برخی از خدمات بانکی به دارندگان کارت بانکی می باشد. چند سال اخیر خیلی از افراد به واسطۀ خرید خودپرداز شخصی توانسته اند، درآمد زایی کنند و این مسئله باعث افزایش تعداد دستگاه های خودپرداز در داخل شهر شده است.

شرکت افرا اکسون خوشبختانه با سرمایه گذاری هوشمندانه در این حوزه، توانسته سهم عظیمی از تأمین دستگاه های خودپرداز شخصی و دولتی را در ایران داشته باشد. این مجموعه از ابتدای کسب و کار حرفه ای که راه اندازی نموده، در تلاش بوده که بهترین برند و مدل های دستگاه خودپرداز را خریداری نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

دریافت کارمزد با خرید خودپرداز شخصی

همانطور که از ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، اکثر بانکداری ها به اشخاص حقیقی اجازه می دهند که بتوانند با خرید و نصب خودپرداز شخصی در محل کسب و کار خود، بتوانند به میزان تراکنش های شتابی کارمزد تهیه کنند. در این صورت بدون اینکه فعالیت قابل توجهی کرده باشند، می توانند از درآمد حاصله از نصب خودپرداز شخصی استفاده نمایند.

خودپرداز را با نام ATM و عابر بانک می شناسند. امروزه به دلیل مشغله کاری که عموم مردم با آن روبرو هستند، وقت اضافی برای هدر دادن در صف های طولانی حضور در بانک ندارند. به همین دلیل دستگاه های خودپرداز توانسته بخش اعظمی از نیاز بانکی خیلی از افراد را در طی 24 ساعت شبانه روز برآورده سازد.

مزایای فروش خودپرداز شخصی

امروزه با دادن مجوز فروش خودپرداز شخصی به افراد حقیقی، باعث گسترش کاربرد این دستگاه در قسمت های مختلف شهر شده است. از این رو تمام مناطق تهران و شهرستان ها نسبت به گذشته دارای تعداد بیشتری دستگاه ATM است و افرادی که در طول روز به تعداد دفعات زیادی نیاز به خدمات بانکی دارند، راحت تر می توانند نیاز بانکی مورد نظر و تعریف شده در سیستم های خودپرداز دست پیدا کنند.

خودپرداز شخصی ممکن است به نسبت خودپرداز بانکی تعداد ماژول های تعریف شده محدودتری داشته باشد که این مسئله ارتباط مستقیم با سیستم بانکداری مد نظر گرفته شده دارد. توجه به این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و هنگام خرید و نصب عابر بانک شخصی باید در نظر گرفته شود.

در صورت نیاز به خرید و ثبت سفارش خودپرداز شخصی می توانید با کارشناسان شرکت افرا اکسون تماس بگیرید. این مجموعه یکی از اولین مراکز تأمین کنندۀ دستگاه های خودپرداز شخصی و دولتی در ایران می باشد.

از مهمترین ویژگی های دستگاه عابر بانک می توان به قابلیت برداشت وجه، مشاهدۀ موجودی حساب، پرینت چند گردش آخر، پرداخت قبوض مصرفی، پرداخت اقساط و ... اشاره نمود. در این صورت افرادی که در طول شبانه روز نیاز به دریافت یکی از این گونه خدمات بانکی را دارند، می توانند بدون معطلی در باجه های خودپرداز شخصی و بانکی، در مدت زمان کوتاهی خواستۀ خود را انجام دهند.

در صورت تمایل به خرید عابر بانک شخصی می توانید با شرکت عرضه کنندۀ دستگاه و تجهیزات بانکداری تماس بگیرید. بدین وسیله می توانید از قیمت خرید خودپرداز شخصی اطلاع پیدا کنید. پس از بررسی های دقیق نسبت به انتخاب مناسب ترین مدل و برند، می توانید دستگاه atm شخصی را با قیمت ارزان خریداری کنید.

شرکت افرا اکسون به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در زمینۀ فروش و تعمیرات دستگاه های خودپرداز و کارتخوان در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()