دکوراسیون مهمترین قسمت منزل محسوب می شود که هر کدام از اجزایی که در طراحی دکوراسیون داخلی به کار برده می شود از اهیمت بالایی برخوردار می باشند. فرش نیز جزء یکی از مهمترین تجهیزات دکوراسیون به حساب می آید. فرش کاشان از دیگر فرش های رایج است که از شهرت بالایی برخوردار می باشد. قدمت فرش، فرش های دستبافت است که گره به گره هنرمندان توانسته اند، طرح های زیبایی را بر روی فرش پیاده سازی کنند. فرش دستبافت از قدمت بالایی برخوردار است و بر اساس سه دسته بندی ترنج، خشتی و افشان دارهای قالی را راه اندازی می کنند.

اگر تمایل به خرید فرش ماشینی برای دکوراسیون داخلی منزل دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی کادو فرش مراجعه نمائید و پس از برررسی قیمت و تنوع طرح و رنگ آن می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی خود، این محصول را خریداری نمائید.

خرید فرش متناسب با دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک

فروش فرش ماشینی کاشان به دلیل زیبایی منحصربفردی که نقش و نگار فرش های کاشان دارد، مورد استقبال قرار گرفته می شود. امروزه متناسب با سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و اتاق ها، خرید فرش ماشینی و یا دستبافت صورت می گیرد. تاریخچۀ بافت فرش کاشان به دهۀ 50 شمسی بر می گردد که افراد زیادی را به خود مجذوب ساخت و رونق این فرش دستبافت به حدی است که حدود هفتاد درصد صادارت فرش ماشینی کشور را به خود اختصاص داده و در میان فرش های ماشینی صادراتی، رتبۀ پنجم جهانی دارد.

همانطور که می دانید بافت فرش ماشینی کاشان با استفاده از دستگاه های پیشرفته می باشد و هیچ گونه نیروی انسانی در بافت فرش ماشینی دخالت ندارد. به همین دلیل ظرافت و زیبایی خاصی دارد که نسبت به فرش دستبافت بیشتر به چشم می خورد. استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون سالن پذیرایی باعث بزرگ نشان دادن فضای سالن می شود. همچنین استفاده از رنگ های فرش تیره در دکوراسیون، سبک کلاسیک را در طراحی داخلی بوجود می آورد.

خرید بهترین فرش برای دکوراسیون منزل

بافت فرش ماشینی همانند سایر فرش های اصیل در شانه های مختلف 700، 100، 1200، 1500و بیشتر بافته می شود. از نظر سایز نیز در ابعاد 6، 9 و 12 بافته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. فرش از گذشته تا به امروز به عنوان کفپوش بافته و مورد استفاده قرار گرفته می شود چون از ویژگی های منحصربفردی برخوردار می باشد و به همین دلایل افراد علاقه مند به خرید فرش ماشینی برای دکوراسیون می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و رنگبندی تجهیزات دکوراتیو انتخاب خود را انجام دهند. تنوع طرح و رنگ، ابعاد مختلف، قابل حمل و جابجای و کیفیت بالای این محصول موجب ترغیب افراد برای خرید فرش ماشینی کاشان و سایر مدل ها شده است.

بافت فرش ماشینی به دلیل استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته تنوع بالایی دارد چون با قیمت ارزان به فروش می رسد. فرش ماشینی کاشان دارای لچک در چهارگوشه های فرش و طرح ترنج در مرکز فرش کاشان طراحی می شود که زیبایی خاصی به نمای دکوراسیون اتاق پذیرایی می دهد و از الیاف مرغوب نخ پنبه، اکریلیک هیت ست، ویسکوز، نخ های نایلونی و پلی استر در بافت فرش های ماشینی استفاده می شود. با توجه به اینکه از الیاف مصنوعی برای بافت فرش ماشینی استفاده می شود، از نظر کیفیت بسیار بالا بافته می شوند و بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق ها و همچنین سالن پذیرایی می باشد.

فروشگاه اینترنتی کادو فرش چندین سال است که به صورت مداوم در زمینۀ فروش قالی چون انواع فرش کاشان با قیمت ارزان فعالیت می کند.

 

 فروشگاه اینترنتی کادو فرش 

آدرس : تهران ، شهرری ، باقرشهر ، خیابان موسی بن جعفر ، جنب اداره پست پلاک 422
ایمیل :info@kadofarsh.com

تلفن تماس : 54686-021

فکس : 55206630-021

همراه :  1158353-0919

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 527
نمایش همه
علاقه مندی ها ()