سی تی اسکن دندان سعادت آباد یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ارائه خدمات رادیولوژی دندان می باشد. امروزه دندانپزشکان بدون مشاهدۀ نتایج سی تی اسکن دندان قادر به تشخیص راحت مشکلات دهان و دندان نخواهند بود. از این رو دندانپزشک معالج از همان ابتدا تقاضای انجام تصویربرداری را از بیمار خواهد داشت.

از این رو بیماران می توانند برای انجام رادیوگرافی به مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد مراجعه کنند و در مدت زمان کوتاهی عملیات عکسبرداری دندان را انجام داده و نتیجۀ آن را دریافت کنند. با مشاهدۀ نتایج سی تی اسکن دندان به سهولت پزشک می تواند میزان پوسیدگی دندان و همچنین سایر اختلالات دندان را که در ادامۀ مقاله به آن اشاره مختصری خواهیم نمود، مشاهده کند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از مراکز معتبر و با سابقه در تهران است که همواره با گرد هم آوری نیروی متخصص و کار آزموده قادر به ارائه پیشرفته ترین خدمات رادیوگرافی دهان و دندان می باشد.

خدمات سی تی اسکن دندان در سعادت آباد

خدمات مجهزترین مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد قادر به انجام انواع رادیولوژی دندان می باشد که در دو دسته بندی کلی سی تی اسکن داخل دهانی و سی تی اسکن خارج دهانی تقسیم بندی می شوند. به این ترتیب بیماران می توانند متناسب با تقاضای دندانپزشک به مراکز مجهز و پیشرفتۀ سی تی اسکن دهان و دندان مراجعه کنند و بتوانند نسخۀ پزشک را انجام دهند.

سی تی اسکن یا رادیولوژی بایت وینگ، پری اپیکال و اکلوزال از جمله روش های عکسبرداری داخل دهانی است که با استفاده از دستگاه های خاص و یا روش های مختلف تصویربرداری از دندان، فک و صورت انجام می گیرد. پیش از انجام تصویربرداری می توانید به مراکز مجهز سی تی اسکن در سعادت آباد مراجعه کنید که دارای پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی هستند و می توانند به صورت CD، DVD و یا فایل تصویری نتایج را برای دندانپزشک معالج ارسال کنند.

استفاده از نتایج رادیولوژی دندان برای تشخیص مشکلات دهان و دندان بسیار مفید است و همواره دانپزشک بر اساس آن بهترین راهکار درمانی را آغاز می کند. استفاده از این نکته در جهان بسیار حائز اهمیت است و همواره کشورهای مختلف در صدد هستند که تجهیزات پیشرفتۀ پزشکی را خریداری نموده و در اختیار پزشکان جامعۀ خود قرار دهند. انجام سی تی اسکن دندان در سعادت آباد با دستگاه های پیشرفته و مدرن به بیماران کمک می کند که نگران درمان بیماری های دندان خود نباشند چون به واسطۀ نتایج رادیولوژی پیشرفته دندان، دندانپزشک می تواند با مشاهدۀ زوایای مختلف تصاویر سی تی اسکن دندان، بهترین روش درمانی را برای کاهش مخارج درمان بیمار انجام دهد.

سی تی اسکن پیشرفته دندان در سعادت آباد

استفاده از خدمات مرکز سی تی اسکن پیشرفته دندان در سعادت آباد به شما کمک می کند که بتوانید انواع رادیولوژی دهان و دندان و خدمات رادیوگرافی سفالومتری را در یک مرکز انجام دهید و نیاز به مراجعه به چندین مرکز نداشته باشید.

با استفاده از دستگاه های سی تی اسکن دندان می توان به خیلی از مشکلات دندان، فک و صورت پی برد. سی تی اسکن پانورامیک، رادیوگرافی سفالومتری، رادیولوژی مخروطی، سی تی اسکن توموگرافی و غیره برخی از روش های رادیولوژی است که برای انجام سی تی اسکن دندان انجام می گیرد. اجرای سی تی اسکن سه بعدی دندان سعادت آباد نیز امکان پذیر می باشد. با استفاده از سی تی اسکن می توان قسمت های کور و پوشیدۀ داخل دهان و دندان ها تصویربرداری نمود.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل یکی از مراکز معتبر و با سابقه در ارائه خدمات سی تی اسکن دندان در سعادت آباد می باشد و مطابق با تعرفه های مشخص شده هزینه های سی تی اسکن دندان را دریافت می کنند.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()