سی بی سی تی دندان سعادت آباد به شما کمک می کند که بتوانید رادیولوژی مورد نظر نسخۀ دندانپزشک را انجام دهید. اجرای سی بی سی تی دندان در سعادت آباد توسط برخی از مراکز پیشرفتۀ رادیولوژی صورت می گیرد که توانایی عکسبرداری تخصصی دندان و فک و صورت را دارند. همانطور که می دانید دندان از جمله استخوان های سخت است که برای تصویربرداری از آنها نیاز به استفاده از دستگاه های رادیولوژی تخصصی است که قابلیت تصویربرداری دقیق از دهان و دندان و  سی بی سی تی دندان سعادت آباد داشته باشند. به همین منظور شاهد اجرای انواع رادیولوژی دندان از جهات مختلف می باشیم.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان دکتر نکیسا ایل یکی از کلینیک های تخصصی است که به صورت کاملاً حرفه ای در سعادت آباد تهران راه اندازی شده است و امکان انجام هر گونه نسخه های رادیوگرافی دندان را برای بیماران و دندانپزشکان میسر می سازد.

معرفی خدمات رادیولوژی سی بی سی تی دندان سعادت آباد

همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، تنوع دستگاه های رادیوگرافی دندان بسیار است که دستگاه سی بی سی تی یا همان CBCT یکی از پیشرفته ترین دستگاه هایی است که با تکنولوژی اشعۀ ایکس عملیات عکسبرداری از دندان، فک و صورت انجام می دهد.

نحوۀ کار کردن دستگاه سی بی سی تی دندان با چرخش زاویۀ 360 درجه به دور سر می باشد و چندین سری عکسبرداری انجام داده و در نهایت با قرار دادن تصاویر در کنار یکدیگر حاصل، تصویربرداری سه بعدی از دندان را انجام می دهد.

با مراجعه به مرکز رادیولوژی سی بی سی تی دندان سعادت آباد می توانید از نتایج عکسبرداری رادیولوژی برای امور تشخیص درد دندان استفاده نمود. همانطور که می دانید خیلی از بیماری های دهان و دندان به واسطۀ نتایج رادیولوژی قابل تشخیص می باشد و با یک نگاه دندانپزشک نمی تواند متوجه نوع مشکلات شود.

در نتیجه دندانپزشک از همان ابتدا تجویز رادیولوژی خاص به بیمار می دهد که بتواند از همان ابتدا مناسب ترین شیوۀ درمانی را برای بیمار آغاز کند.

با استفاده از نتایج رادیولوژی سی بی سی تی دندان می توان برخی از بیماری ها و اختلالات رشدی دندان، نتایج عصب کشی، مشکلات سینوسی، پوسیدگی دندان، تومور در دهان، شکستگی فک و صورت، وضعیت رشد دندان ها، اجرای فرآیند ایمپلنت و ... را تشخیص داد. تمام این موارد بستگی به تجویز دندانپزشک معالج دارد. امروزه با بهره گیری و مراجعه به مرکز تخصص رادیوگرافی سی بی سی تی دندان سعادت آباد که مجهزترین کلینیک رادیولوژی در تهران می باشد، در مدت زمان کوتاهی و بدون معطلی زیاد می توانید عملیات تصویربرداری را انجام داده و نتایج را در مدت زمان کوتاهی به صورت سی دی، دی وی دی و فایل تصویری دریافت نمائید.

توجه به اهمیت کاربرد خدمات رادیولوژی خارج دهانی توانسته تحول بزرگی در فرآیند معالجۀ بیماران دندانپزشکی ایجاده کرده است. به همین جهت متخصصین توانسته اند به صورت کاملاً تخصصی دستگاه های پیشرفته ای چون بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال و غیره را ساخته و در اختیار جامعۀ دندانپزشکان قرار داده اند که بتوانند از نتایج آنها برای تشخیص و اجرای بهترین روش درمانی بیماران استفاده نمایند.

مراجعه به تخصصی ترین کلینیک سی بی سی تی دندان سعادت آباد به شما کمک می کند که بدون معطلی وقت و با قیمت مناسب مطابق با تعرفه های تعیین شده فرآیند رادیولوژی CBCT دندان، OPG، سفلومتری و غیره را انجام دهید که تحول بزرگی در مسیر فرآیند درمان بیماری دهان و دندان شما بوجود می آورد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل یکی از با سابقه ترین مراکز فعال در حوزۀ رادیولوژی دهان و دندان است که بر اساس تعرفه های مشخص شده هزینۀ انجام رادیولوژی مورد نظر شما را به صورت قانونی دریافت می کنند.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()