رادیولوژی دندان سعادت آباد از جمله مراکز معتبر می باشد که با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته قادر به انجام رادیوگرافی دندان می باشند. همانطور که می دانید خیلی از مشکلات دهان و دندان به واسطۀ دستگاه های سی تی اسکن قابل تشخیص هستند و بدین وسیله دندانپزشکان با مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان می توانند سریع ترین و مناسب ترین روش درمان را برای مرتفع نمودن اختلالات دندان، فک و صورت استفاده نمایند. مراجعه به مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد به شما کمک می کند که بتوانید از نتایج بروزترین دستگاه های رادیوگرافی دندان استفاده نمائید و نیاز به مراجعه به چندین کلینیک نخواهید داشت.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی در حوزۀ انجام تصویربرداری دندان می باشد که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها می باشند و با در اختیار داشتن تمامی امکانات قادر به ارائه خدمات در مدت زمان کوتاهی به مراجعه کنندگان گرامی می باشند.

کلینیک تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد

در صورت مشاهدۀ هر گونه مشکلات در ناحیۀ دهان و دندان به دندانپزشک مراجعه می کنید. لذا دندانپزشک برای تشخیص نوع اختلال و مشکلات دندان برای شما یکی از روش های رادیولوژی دندان دهانی و خارج دهانی را تجویز می کند. به این ترتیب برای اجرای سی تی اسکن نیاز به استفاده از خدمات کلینیک تخصصی رادیولوژی دندان در سعادت آباد خواهید داشت.

تشخیص میزان پوسیدگی، مشاهدۀ وضعیت ریشه دندان، آبسه دندان، نقایص موجود در ناحیۀ دهان و دندان، ناهنجاری های رشد استخوان فک و رشد دندان، وضعیت رشد استخوان فک و ... از جمله مشکلات رایج در ناحیۀ دهان و دندان هستند که نیاز به استفاده از روش های رادیوگرافی است که در نتیجۀ آن دندانپزشک به سهولت می تواند نوع اختلالات را تشخیص دهد و بهترین روش را برای درمان بیماری استفاده نمایند.

نحوۀ تصویربرداری دستگاه های رادیولوژی با استفاده از نوار اشعۀ ایکس می باشد که به داخل دهان تابانده می شود و قابلیت تصویربرداری از بافت نرم و سخت دهان را امکان پذیر می سازد.

به عنوان مثال رادیولوژی بایت وینگ اختصاص به عکسبرداری سمت راست دهان و دندان دارد و بدین وسیله می توان برای کرون دندان های عقب استفاده نمود. مرکز رادیولوژی پیشرفته دندان سعادت آباد نیز مجهز به دستگاه سی تی اسکن بایت وینگ در کنار دستگاه های رادیولوژی پری اپیکال می باشد که از قسمت چپ دندان عکسبرداری می کند. استفاده از این نوع دستگاه های رادیوگرافی برای تصویربرداری اختصاصی برای یک دندان و یا چند دندان در یک قسمت به کار برده می شود و این در حالی است که برای تصویربرداری کلی از روش رادیولوژی OPG استفاده می شود که در آن، یک تصویر کامل از تمام قسمت های دندان گرفته می شود.

از روش رادیولوژی اکلوزال نیز برای تشخیص میزان الکوزال دندان به کار برده می شود. در این روش رشد و جایگاه دندان کودکان استفاده می شود و اختصاص به قسمت طاق فک بالا و یا پایین دهان دارد.

مراجعه به مرکز تخصصی رادیولوژی دندان در سعادت آباد افراد به سهولت می توانند از دستگاه های پیشرفتۀ مرکز برای انجام رادیوگرافی داخل دهانی استفاده نمایند که مطابق با نیاز و نسخۀ دندانپزشک باشد.

هر کدام از روش های رادیولوژی دندان به منظور تشخیص قسمت های مختلف دهان و دندان صورت می گیرد که متناسب با وضعیت دندان و نوع درمان از مناسب ترین روش مبتنی بر نظر دندانپزشک بهره گرفته می شود.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل نیز با بهره گیری از افراد مجرب و دستگاه های پیشرفتۀ تصویربرداری دندان، قادر به پاسخگوئی نیاز شما برای انجام رادیولوژی دندان در سعادت آباد می باشند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()