دستگاه خودپرداز از جمله دستگاه هایی است که در سیستم بانکی کشور به کار برده می شود و به عنوان ATM نیز شناخته می شود. با استفاده از این دستگاه به سهولت می توان برخی از عملیات های بانکی را در مدت زمان کوتاهی و با امنیت بالا انجام داد. امروزه می توانید خرید دستگاه خودپرداز و نصب انواع دستگاه خودپرداز را در سطح کشور مشاهده نمائید. چرا که امروزه عموم مردم نسبت به گذشته بیشتر از دستگاه های ای تی ام برای خیلی از امور بانکی استفاده می کنند، تا دیگر نیاز به مراجعۀ حضوری به بانک نداشته باشند.

شرکت افرا اکسون از آن دسته شرکت هایی است که توانسته به صورت تخصصی از ابتدای فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود در صنعت واردات، عرضه و تعمیرات تخصصی دستگاه های خودپرداز استفاده نماید. بدین ترتیب شرکت، ها، مؤسسات، ارگان های دولتی و خصوصی می توانند برای خرید دستگاه خودپرداز بدون واسطه به مرکز فروش افرا اکسون تماس حاصل فرمایند.

خرید دستگاه خودپرداز و کاربرد آن

با خرید دستگاه خودپرداز یا ATM می توانید برخی از عملیات بانکی چون برداشت پول، انتقال وجه به کارت دیگر و یا حساب دیگر ، پرداخت اقساط، چاپ مانده حساب، تغییر رمز و ... را در مدت زمان کوتاهی توسط چنین دستگاه هایی انجام داد.

از مهمترین مزایای دستگاه خودپرداز می توان به استفادۀ شبانه روزی از این دستگاه اشاره نمود و محدودیت کاربردی ندارد. به همین منظور برخی از مراکز به صورت شخصی تحت نظارت بانک مربوطه اقدام به خرید دستگاه ATM می کنند که بتوانند برخی خدمات بانکی رایج را در اختیار عموم مردم و یا پرسنل مجموعۀ خود قرار دهند. مراجعه به بانک زمان زیادی را به هدر می دهد و برخی از فعالیت ها نیاز به صرف زمان زیاد ندارد و به سادگی می توان با مراجعه به دستگاه های خودپرداز انجام داد.

فروش دستگاه ATM

فروش دستگاه خودپرداز توسط کمپانی هایی که به صورت کاملاً تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند، صورت می گیرد. دستگاه خودپرداز از جمله دستگاه هایی است که اصطکاک زیادی دارد چون روزانه خیلی از افراد برای دریافت پول و کارهای بانکی به آن مراجعه می کنند. در نتیجه هنگام خرید خودپرداز باید سرعت پردازش سیستم و مدت زمان پاسخگویی دستگاه را مد نظر قرار دهید چون تأثیر مستقیم بر روی کاهش آسیب دیدگی دستگاه خواهد داشت.

تعمیرات تخصصی انواع دستگاه خودپرداز

همانطور که گفته شد، کاربرد روزانه از دستگاه های atm بسیار است و این مسئله ممکن است نگهداری دستگاه را دشوار کند که در نتیجۀ آن نیاز به انجام تعمیرات تخصصی دستگاه خودپرداز باشد که بتوانند ایرادات نرم افزاری و یا سخت افزاری آن را مرتفع نمود.

خرید دستگاه خودپرداز باید توسط مراکز فروش معتبر صورت گیرد و عدم توجه به این نکته می تواند امنیت کاربردی دستگاه و اشخاص را تحت اشعاع قرار دهد. شرکت افرا اکسون نیز به عنوان یکی از کمپانی های معتبر با گرد هم آوری افراد متخصص توانسته اجرای موفقیت آمیزی در زمینۀ واردات و تأمین انواع دستگاه خودپرداز مطابق با استانداردهای جهانی بدست آورد و بدین وسیله پاسخگوی نیاز متقاضیان را در سرتاسر کشور برآورده سازد.

قیمت دستگاه خودپرداز

قیمت دستگاه خودپرداز یا atm به قدرت پردازنده و قابلیت هایی که دستگاه به آن مجهز می باشد، بستگی دارد. در حال حاضر انواع دستگاه خودپرداز ساخته و عرضه می شوند که مطابق با استانداردهای بانک های طرف قرارداد صورت می گیرد.

دستگاه خودپرداز Wincor 2050، NCR 5886، NCR 5887 و ... برخی از انواع دستگاه خودپرداز هستند که توسط شرکت افرا اکسون به بازار عرضه می شوند. در صورت نیاز به سفارش و خرید اینترنتی دستگاه ATM به همراه خدمات گارانتی و تضمین شده می توانید از خدمات مشاوره ای کارشناسان مربوطه استفاده نمائید.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()