فروش خودپرداز در مدل و برندهای مختلف توسط برخی از کمپانی هایی که در حوزۀ واردات و فروش دستگاه های ATM  می باشند، صورت می گیرد. با توجه به کاربرد گسترده ای که از فناوری دیجیتال در جهت راه اندازی سیستم های الکترونیکی استفاده می شود. شاهد خرید و فروش دستگاه خودپرداز در مدل های مختلف در سطح جهانی می باشیم. به این ترتیب می توانید برای خرید دستگاه خودپرداز برای ارگان های دولتی و خصوصی، متناسب با کارکردی که در طی شبانه روز ممکن است داشته باشد، مناسب ترین مدل و برند خودپرداز را سفارش دهید.

یکی از فروشندگان بزرگ در زمینۀ دستگاه های خودپرداز  یا ATM و کارتخوان، شرکت افرا اکسون می باشد. این مجموعه چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ واردات و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی و تعمیرات دستگاه های خودپرداز در سراسر کشور فعالیت دارد.

فروش انواع دستگاه خودپرداز

فروش انواع خودپرداز به شرکت های دولتی و خصوصی اجازه می دهد که مطابق با رعایت اصول قانونی و بانکداری کشور و حفظ حریم خصوصی استفاده کنندگان، سفارش خرید خودپرداز داشته باشند. بدین وسیله بتوانند برای کارکنان و مراجعه کنندگان به مجموعه، یک سری خدمات بانکی رایج ارائه دهند که نیاز به مراجعۀ حضوری به بانک و هدر دادن زمان نداشته باشند.

با توسعۀ بانکداری الکترونیکی، امروزه ترجیح عموم مردم استفاده از دستگاه های خودپرداز و ATM است که بتوانند برخی از کارهای روزانۀ بانکی خود را با بهره گیری از این دستگاه ها انجام دهند. فروش برندهای معتبر خودپرداز به خریدار کمک می کند که کمتر درگیر تعمیرات و نگهداری دستگاه باشد و بتواند خدمات بهتری به مراجعه کنندگان دهد.

فروش عمده و تکی خودپرداز به واسطۀ شرکت بازرگانی افرا اکسون در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. در نتیجه ارگان های دولتی و خصوصی می توانند متناسب با نیاز از ویژگی های عابر بانک برای برخی از خدمات بانکی استفاده نمایند و در اختیار دیگر افراد نیز قرار دهند.

فروش خودپرداز با قیمت ارزان

فروش خودپرداز به منظور اجرای یک سری کارهای خدماتی بانکداری در سطح جهانی صورت می گیرد. دستگاه خودپرداز یکی از دستگاه های الکترونیکی است که به مراجعه کنندگان با دریافت کارت بانکی و دریافت رمز کارت، می تواند بعضی از خدمات بانکی مرتبط با حساب بانکی شما را ارائه دهد.

در چند سال اخیر شاهد خرید و فروش خودپرداز در مدل و برندهای معتبر می باشیم. کاربرد گستردۀ عابر بانک یا همان خودپرداز را می توانید در فروشگاه ها، باجه های مقابل بانک، مراکز خرید، هایپر مارکت، مترو، مراکز درمان، برخی از شرکت ها و ارگان های خصوصی و غیره مشاهده نمود. با خرید و نصب خودپرداز در اماکن عمومی عموم مردم می توانند در طی شبانه روز و بدون محدودیت برخی از خدمات تعریف شدۀ ثابتی را به واسطۀ دستگاه ATM یا خودپرداز دریافت کنند.

بنابراین شرکت افرا اکسون با در اختیار داشتن امکانات و سرمایه گذاری لازم، توانسته شرایط فروش انواع خودپرداز را بر اساس رعایت قوانین بانکداری کشور تأمین نموده و در دسترس متقاضیان قرار دهند.

فروش خودپرداز با قیمت ارزان

با توجه به استقبال فراوان از سوی نهادهای مختلف، تعدد خرید و فروش دستگاه های خودپرداز و فروش دستگاه کارتخوان سیار در سطح کشور بسیار است و به همین علت شرکت های عرضه کنندۀ دستگاه های الکترونیکی بانکداری، می توانند با شرایط ویژه فروش انواع خودپرداز را برای عموم مشتریان ارگان های دولتی و خصوصی فراهم کنند. در نتیجۀ آن امکان خرید عابر بانک ارزان برای متقاضیان فراهم خواهد بود. استفاده از این فرصت به شما کمک می کند که بتوانید در سطوح بالاتر، خدمات بهترین به مراجعه کنندگان ارائه دهید.

شرکت افرا اکسون نیز در ایران توانسته در عرصۀ بانکداری الکترونیکی، بهترین شرایط فروش دستگاه های خودپرداز را با قیمت ارزان و مناسب در کنار خدمات پشتیبانی و تعمیرات تخصصی خودپرداز و کارتخوان به متقاضیان در تهران ارائه می دهد.

 

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()