خرید دستگاه خودپرداز توسط مجموعه های دولتی و خصوصی، بانکداری ها و غیره صورت می گیرد. خودپرداز یا همان ATM از جمله دستگاه های الکترونیکی است که بر پایۀ شبکۀ شتاب و اتصال به بستر اینترنت قادر به ارائه برخی از خدمات بانکی است که در قبال دریافت کارت بانکی شخص و پس از دریافت رمز کارت انجام می دهد. چند سال اخیر  خرید دستگاه خودپرداز  در سطح کشور گسترش یافته است و می توانید مجموعه های مختلفی را مشاهده نمائید که مجهز به دستگاه عابر بانک یا همان خودپرداز هستند.

شرکت افرا اکسون جزء یکی از برترین شرکت های بازرگانی است که قادر به واردات و عرضۀ مستقیم انواع دستگاه خودپرداز و کارتخوان در برندهای مشهور و معتبر با قیمت مناسب می باشد. این مجموعه همچنین با در اختیار داشتن امکانات قادر به ارائه خدمات پشتیبانی و تعمیرات انواع دستگاه ATM می باشند.

خرید دستگاه خودپرداز برای مراکز درمانی

همانطور که تا کنون مشاهده کرده اید، برخی از مدیران بیمارستان ها، درمانگاه ها و غیره اقدام به خرید دستگاه خودپرداز برای مرکز درمانی مورد نظر می کنند. بدین وسیله قصد دارند که از مزایای دستگاه عابر بانک برای ارائه برخی از خدمات بانکداری الکترونیکی به مراجعه کنندگان استفاده نمایند. این مسئله از اهمیت بالایی برای بیماران و مراجعه کنندکان به مراکز درمانی دارد چون بدین وسیله می توانند در طول شبانه روز برای تعداد دفعات نامحدود از دستگاه عابر بانک برای برخی از عملیات بانکی استفاده نمود و می تواند رضایت مندی افراد را جلب کند.

سفارش و خرید اینترنتی دستگاه خودپرداز برای مراکز خرید، مراکز میوه و تره بار، مجتمع های تجاری و اداری، مراکز سینما و غیره انجام می گیرد. همچنین برخی از اشخاص به صورت اختصاصی اقدام به خرید خودپرداز می کنند که به واسطۀ آن بتوانند خدمات امور بانکی به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

دریافت وجه نقد، انتقال وجه، پرداخت اقساط بانکی، پرداخت قبوض گاز و برق و آب و غیره از جمله امکانات دستگاه های خودپرداز است که به واسطۀ اتصال به شبکه شتاب این امکان را برای شما فراهم می کند. بنابراین مراکز مختلف که با حجم بالایی از تردد در طول روز روبرو هستند، مدیریت مرکز می تواند با خرید و نصب دستگاه خودپرداز در محل سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، ارتقاء ببخشند.

اکنون خیلی از افراد در مدت زمان کوتاهی می توانند برخی از فعالیت های روتین بانکداری را که مرتبط با پرداخت وجه و انتقال وجه و مواردی از این قبیل هستند را با استفاده از دستگاه ATM انجام دهند که در این صورت با اتلاف وقت روبرو نمی شوند.

نحوۀ خرید دستگاه خودپرداز

برای آگاهی از چگونگی خرید دستگاه های خودپرداز با برندهای معتبر می توانید با شرکت افرا اکسون تماس بگیرید. امروزه انواع خودپرداز توسط برخی از کمپانی ها تأمین می شود که شما متقاضی گرامی می توانید برای خرید خودپرداز با قیمت ارزان به آنها مراجعه کنید.

با توجه به تعدد مراجعات به دستگاه عابر بانک، ممکن است برخی از مواقع دستگاه با اختلالات فنی و یا نرم افزاری روبرو شود که نیاز به تعمیرات خواهد داشت. شرکت افرا اکسون همچنین قادر به ارائه خدمات تعمیرات انواع خودپرداز و کارتخوان می باشد و در صورت نیاز به قطعات خودپرداز نیز می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

پس از خرید انواع دستگاه خودپرداز نیاز به اتصال به شبکۀ شتاب بانک ارائه دهندۀ سرویس بانکداری می باشد. پیش از خرید ای تی ام باید به امکانات امنیتی دستگاه نیز توجه داشته باشید. با توجه به تعدد دستگاه های عابربانک با مدل و برندهای مختلف، امکان خرید دستگاه خودپرداز ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد.

در صورت نیاز به خدمات مشاوره ای جهت انتخاب و خرید مناسب ترین دستگاه ATM با شرکت بازرگانی افرا اکسون تماس حاصل فرمائید.

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 578
نمایش همه
علاقه مندی ها ()