خرید خودپرداز به عنوان یکی از دستگاه های الکترونیکی است که به منظور اجرای فعالیت های بانکداری ساخته شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته می شوند. برای خرید خودپرداز با طراحی ماژولار و برندهای معتبر می توانید به مراکز فروش اختصاصی دستگاه های خودپرداز مراجعه کنید. همانطور که می دانید تا چند سال اخیر در ایران اکثر خدمات بانکی را نیاز به مراجعه حضوری به شعبات بانک داشت و به دلیل ازدحام بالا، زمان زیادی باید منتظر خالی شدن یک باجه می شدند تا نوبت به افراد برسد. با گسترش اینترنت و بسترسازی لازم در حوزۀ بانکداری الکترونیکی، بانک ها با خرید خودپرداز یا عابر بانک توانستند حجم این ازدحام مراجعه کنندگان را کاهش دهند چون با استفاده از دستگاه های ATM یا همان خودپرداز می توان برخی از خدمات بانکی را بدون معطلی فضای بانک انجام داد.

با پیشرفت و توسعۀ بانکداری الکترونیکی، شرکت افرا اکسون تصمیم گرفت که به صورت تخصصی در عرصۀ واردات و عرضۀ مستقیم دستگاه های خودپرداز و کارتخوان در تهران فعالیت تیم مجرب خود را آغاز نمایند.

خرید خودپرداز برای مراکز خرید

تا کنون برای خرید کالای خاصی به مراکز خرید مراجعه کرده اید و نیاز فوری به پول نقد داشتید که بتوانید کالایی را به صورت نقد خریداری کنید. به همین منظور اکثر مدیران مجتمع های تجاری و مراکز خرید با خرید انواع خودپرداز می توانند پاسخگوی نیاز چنین افرادی در داخل مجتمع باشند.

در ابتدا تنها مؤسسات و شرکت های دولتی می توانستند با خرید و نصب خودپرداز در مکان های دولتی، شرایط مناسبی را برای عموم مردم فراهم کنند که بدین وسیله بتوانند از سرویس خودپرداز برای برداشت وجه ، انتقال وجه به سایر کارت های بانکی، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و غیره استفاده نمایند.

امروزه استفاده از دستگاه عابر بانک یا همان ATM به افراد اجازه می دهد که برای یک سری کارهای روتین بانکی، مراجعۀ حضوری به بانک ها را نداشته باشند. اکثر دستگاه های خوپرداز به شبکه های شتاب متصل می باشند که در نتیجۀ آن امکان برداشت وجه، مشاهدۀ موجودی دارندۀ کارت بانکی را با دریافت رمز کارت امکان پذیر می سازد. به همین دلیل کاربرد دستگاه های خودپرداز را می توانید در بیمارستان ها، مقابل بانک، مقابل برخی از بنگاه های مسکن، مجتمع های تجاری، مترو، راه آهن، فرودگاه و غیره مشاهده نمود. خرید خودپرداز در ابعاد مختلف صورت می پذیرد که ارتباط مستقیم با محل نصب عابربانک دارد.

شرایط خرید خودپرداز

برای آگاهی از شرایط خرید خودپرداز و نصب آن در محل مورد نظر می توانید با کارشناسان فروش شرکت افرا اکسون تماس بگیرید. هنگام خرید ATM ، میزان حجم مراجعه کنندگان به محل را مد نظر داشته باشید و بر اساس آن می توانید بهترین  خرید دستگاه خودپرداز  را انجام دهید. چرا که جاهای پر ازدحام نیاز به عابر بانکی دارد که بتواند به تعداد دفعات نامحدود در طول شبانه روز، پاسخگوی نیاز بانکی مراجعه کنندگان باشد. ماژولار طراحی شده باشد و به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات امنیتی مجهز باشد. تعداد کاست های پول گذاری نیز در انتخاب و خرید خودپرداز بسیار حائز اهمیت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قابلیت و مشخصات فنی دستگاه های خودپرداز می توانید از خدمات مشاوره ای مراکز فروش دستگاه های خودپرداز استفاده نمائید.

ابعاد صفحۀ نمایشگر، تعداد باکس پول، تجهیزات امنیتی، جنس بدنه، وزن دستگاه، طول و ارتفاع دستگاه، داشتن بلندگو و سیستم بارکدخوان برخی از امکانات عابر بانک است که هنگام خرید دستگاه های خودپرداز باید مد نظر داشته باشید و نقش مستقیم بر روی قیمت خودپرداز خواهد داشت.

برای دریافت لیست قیمت دستگاه های خودپرداز در مدل و برندهای مختلف می توانید به شرکت افرا اکسون مراجعه کنید.

 شرکت افرا اکسون 

آدرس: تهران .بلوارمیرداماد - خیابان کازرون جنوبی - کوچه رامین - پلاک ۱۶ - واحد 2

کد پستی :1549743514

شماره های تماس: 02122229976 - 02122253854 - 02126424094

فکس: 02122274703
آدرس کارگاه : شهریار . بلوار رسول اکرم -نرسیده به میدان نماز - خیابان رزاق دوست(درختی) - نرسیده به تالار آریا -پلاک 17

ایمیل: info@afraexon.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()