رینگ لایت یکی از تجهیزات عکاسی است که کاربرد آن را می توانید در استودیوهای عکاسی و همچنین تصویربرداری های تبلیغاتی مشاهده نمود. مدت زمان زیادی از عرضه و فروش رینگ لایت نمی گذرد و شاهد استقبال فراوان از سوی عکاسان حرفه ای می باشیم. از ویژگی های  رینگ لایت می توان به جنس LED آن اشاره نمود که جزء لامپ های گرم می باشد و به منظور تقلید روشنایی روز در محیط های بسته به کار برده می شود که بتوانند تصاویر واقعی تری را عکس برداری کنند.

فروشگاه اینترنتی فوکوس نگار نیز به عنوان فروشگاه عرضه کنندۀ تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری در تهران راه اندازی شده است و در لیست تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی، انواع رینگ لایت با برندهای معتبر و قیمت ارزان به فروش می رساند.

کاربرد رینگ لایت

همانطور که گفته شد، هدف از طراحی رینگ لایت برای مشابه سازی روشنایی روز در فضاهای بسته و همچنین باز می باشد. بدین وسیله به سهولت می توان کمبود نور را برای عکاسی پرتره و ماکرو جبران نمود. مهمترین مزیت رینگ لایت ارائه نور 180 درجه برای امور عکاسی می باشد. با استفاده از این کالا به سهولت می توان عکس های زیبا و با کیفیتی را تصویربرداری نمود و از زیبایی آنها لذت برد.

طراحی رینگ لایت به نحوی است که متشکل از تعداد بالای لامپ های کوچک LED می باشند که در نتیجۀ آن یک دایرۀ لامپ فورسنت را بوجود می آورند که در عکاسی حرفه ای می توان تصاویر زیبایی را عکس برداری نمود. نور پخش شده از رینگ لایت به صورت یکدست است که به عکاس کمک می کند جلوۀ سوژه را در تصویربرداری پر رنگ سازد.

آیینه، ریموت کنترل، نگهدارنده موبایل، آداپتور برق و کیف حمل برخی از اقلام داخل محصولات رینگ لایت هستند که بستگی به برند کالا دارد. نوری که از رینگ لایت پخش می شود، بسیار روشن و فراگیر می باشد که در قسمت های سایه نور خاصی ایجاد می شود که در نهایت منجربه جلوۀ بهتری به تصاویر می شود.

برای خرید اینترنتی انواع رینگ لایت در اندازه های مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی فوکوس نگار مراجعه کنید. این مجموعه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را برای مشتریان فراهم نموده است و شرایط لازم برای ارسال محصولات با پیک موتوری و وانت بار را در داخل تهران و شهرستان ها به صورت تیباکس در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد.

خرید رینگ لایت و ویژگی های آن

امروزه از ویژگی های رینگ لایت برای عکاسی تبلیغاتی چون عکاسی مد، مواد غذایی و صنعتی و غیره به کار برده می شوند. در نتیجۀ آن عکاس به سهولت می تواند در فضای باز و بسته با انعطاف پذیری بالایی عملیات تصویربرداری را انجام دهد.

معمولاً خرید رینگ لایت و خرید انواع نور LED به عنوان یکی از تجهیزات فوق العاده عکاسی پرتره شناخته می شود و این امکان را به عکاس می دهد که بتواند بهترین تصاویر را با کیفیت بالا و نورپردازی عالی ثبت کنند.

قیمت رینگ لایت

قیمت رینگ لایت به ابعاد، تعداد لامپ تعبیه شده در دایرۀ رینگ و همچنین اقلام همراه آن بستگی دارد. با خرید و فروش رینگ لایت در جهان توانسته اند به جامعۀ عکاسان برای عکاسی حرفه ای و بسیار جذاب کمک کنند. اکنون به واسطۀ رینگ لایت می توان روشنایی بهتری به سوژۀ عکاسی داد و تصاویر زیبایی را عکاسی و فیلمبرداری نمود.

کاربرد رینگ لایت برای آرایشگاه نیز به کار برده می شود و به واسطۀ آن می توان جزئیات بیشتری از تصاویر را به نمایش گذاشت.  

فروشگاه اینترنتی فوکوس نگار به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات عکاسی در سراسر کشور فعالیت می کند و می تواند شما را در خرید انواع رینگ لایت ارزان و با کیفیت همراهی کند.

 

 فروشگاه فوکوس نگار

آدرس: تهران میدان امام خمینی ،خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس"

  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()