فون عکاسی یکی از تجهیزات پرکاربرد در صنعت عکاسی می باشد که با استفاده از آن می توان پس زمینۀ متفاوتی را برای عکس برداری و فیلمبرداری فراهم نمود. دنیای عکاسی امروزه بیش از گذشته نسبت به خرید فون های عکاسی علاقه نشان می دهند چون یکی از تجهیزات کاربردی است که برای هر استودیوی عکاسی و لازم و ضروری می باشد. هر کدام از فون های عکاسی را به روش های مختلف می توان استفاده نمود. بنابراین متناسب با نوع عکاسی می توانید مناسب ترین  فون عکاسی را خریداری نموده  استفاده می کنند.

فروشگاه اینترنتی فوکوس نگار با راه اندازی وب سایت رسمی فروشگاه فوکوس نگار، توانسته خدمات مشاوره ای رایگان را در کنار فروش اینترنتی تجهیزات آتلیه عکاسی مبتدی و پیشرفته انجام دهد. به این ترتیب عموم مردم می توانند از خدمات این مجموعه به صورت تضمین شده استفاده نمایند.

انواع فون عکاسی مبتدی و حرفه ای

در حال حاضر انواع فون عکاسی در اندازه و جنس های متفاوت تولید و عرضه می شوند که عکاسان مبتدی و حرفه ای می توانند مبتنی بر موقعیت از مزایای این کالا برای تصویربرداری استفاده نمایند.

فون عکاسی با متریال مختلف تولید می شوند که امروزه می توانید شاهد فروش انواع فون عکاسی پارچه بافته شده، پارچه مخمل، کاغذی، وینیل و غیره باشید. هر کدام از آنها متناسب با شرایط نورپردازی انتخاب و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به عنوان مثال خرید فون عکاسی وینیل به دلیل داشتن خاصیت بدون انعکاس نقطه ای برای جلوگیری از بازتاب فلاش از آن استفاده می شود و از نظر قیمت نسبت به دیگر فون ها گران تر می باشد.

فون عکاسی کاغذی بدون درز نیز یکی از رایج ترین انواع فون عکاسی است که در پروژه های تصویربرداری مبتدی و حرفه ای به کار برده می شوند که البته ماندگاری بالایی ندارند و در طول های متوسط تولید و عرضه می شوند. فون عکاسی پارچه ای نیز به دلیل استحکام بالا و رنگ بندی های متنوع برای پردۀ پس زمینه به کار برده می شوند و به سهولت می توان برای عکاسی از آن استفاده نمود.

خرید فون عکاسی پرتابل ارزان

امروزه بیش از گذشته عکاسان علاقه مند به خرید تجهیزات عکاسی پرتابل هستند که بتوانند در موقعیت های مختلف بهترین تصاویر را عکسبرداری کنند و تصاویر زیبایی را ضبط کنند. فروش فون عکاسی پرتابل ارزان و با دوام نیز یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که در اندازه های پرتابل و سبک طراحی شده و در صنعت عکاسی فضای باز نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

طراحی فون های عکاسی از نظر نحوۀ آویختن متفاوت از یکدیگر ساخته می شوند که امکان اتصال بر روی دیوار، میز، پونز و آویزی می باشند که قابل کنترل بوده و برخی از آنها نیز به صورت برقی قابل تنظیم می باشند. فروش پایه پرتابل از طریق سایت انجام می گیرد.

فون عکاسی کروماکی در پروژه های تصویربرداری و سینمایی به کار برده می شوند. از مزایای فون کروماکی برای تفکیک سازی سوژه استفاده می شود که بتوان فرآیند مونتاژ و ادیت تصاویر را به سهولت و مدت زمان کوتاهی انجام داد. رنگبندی فون عکاسی کروماکی به رنگ های سبز و آب می باشد که برای ایجاد جلوه های ویژه در تصویربرداری صنعتی و سینمایی استفاده می شوند.

عوامل تعیین قیمت فون های عکاسی

همانطور که می دانید جنس، ابعاد و نحوۀ استفاده از آن مهمترین فاکتورهای تعیین کنندۀ قیمت انواع فون عکاسی می باشد. اگر تمایل به خرید اینترنتی فون عکاسی مرغوب با طول عمر بالا و تضمین شده دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی فوکوس نگار مراجعه کنید. این مجموعه از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در تلاش است که تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای را با قیمت ارزان و شرایط راحت تری به فروش برساند.

 

 فروشگاه فوکوس نگار

آدرس: تهران میدان امام خمینی ،خیابان باب همایون ،خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس"

  ارسال فوری کالا به سراسر ایران

☎️ تلفن تماس: 33945890-021

☎️ تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()