کسب اطلاعات کافی و داشتن برنامه و ایده های تازه در هر فعالیت اقتصادی از مهمترین گام های پیروزی و موفقیت به شمار می آید، به این اطلاعات اگر به صورت منسجم و یکپارچه متناسب با شرایط فعلی بازار جمع آوری شده باشند، طرح توجیهی می گویند، که استفاده از آن ها در پروژه های اقتصادی جدید یک امتیاز به خصوص به حساب می آید. روش های کسب درآمد امروزه تغییرات بسیار زیادی را از سرگذرانده اند و  دیگر نمی توان برای اجرای انواع بیزینس پلان های خدماتی، آموزشی، اقتصادی و غیره از روش های قدیمی کسب و کار نمی توان استفاده کرد و باید دید خود را برای کسب موفقیت در بازارهای اقتصادی بسیار بازتر از گذشته نمود تا بتوان گدم های محکم تر و مسمر ثمری برداشت. استفاده از طرح توجیهی که ضامن بازگشت سرمایه گذاری اولیه و سودآوری آن باشد، در شرایط ویژه اقتصادی فعلی یک نیاز بسیار مهم و اساسی محسوب می شود، و با کاهش ریسک های پروژه، کمک می کند فعالان اقتصادی با قدم های استواری در این راه گام بردارند و از موفقیت کسب و کار اجرایی خود اطمینان خاطر داشته باشند، و روحیه قوی و قدرتمند خود را به کارکنان و رقبای خود در بازارهای اقتصادی به معرض دید بگذارند. قیمت طرح توجیهی در پروژه های مختلف اقتصادی با توجه به وسعت و ظرفیت برنامه ریزی و بودجه تعیین شده برای اجرای کار محاسبه و تعیین می شود و معمولا کارشناسان و گروه های مهندسی تحقیق و پژوهش در مجموعه های معتبر اجرایی مانند گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا در همان ابتدای پروژه و با دریافت اطلاعات جزئی از آن ها قیمت طرح توجیهی را تعیین می کنند و به اطلاع مشتریان می گذارند.

مزایای استفاده از طرح توجیهی

از مهمترین سرفصل های طرح توجیهی در پروژه های مختلف اقتصادی و دانش بنیان می توان به مقدمه، معرفی طرح، هدف از اجرای طرح، تعداد سرمایه گذاران، روش های سرمایه گذاری ارزش سهم هر محصول تولیدی، دوره بازگشت سرمایه و سوددهی اشاره کرد، که توسط فعالان این عرصه گردآوری می شود و به راحتی می توان به گزارشات آن ها اعتماد نمود. طرح توجیهی کشت انغوزه، سالن پاتیناژ، طرح توجیهی تولید نخ پلی آمید، طرح توجیهی سالن ورزشی و غیره تنها نمونه هایی از گزارشات آماری می باشد، که توسط این مرکز معتبر به انجام می رسد. طرح توجیهی یک گزارش بسیار  جامع از روند سوددهی و یا ورشکستگی برخی فعالیت های اقتصادی را با استفاده از نمودارهای آماری، داده های مستند و چاپی در اختیار متقاضیان ای محصولات می گذارد. از جمله مزایای استفاده از طرح توجیهی در صنایع مختلف می توان به گرفتن تسهیلات مناسب بانکی از انواع صندوق های خصوصی و دولتی اشار کرد، البته رضایتمند کردن سهامداران در انجام پروژه های اقتصادی یک بستر بسیار مطمئن را برای خرید طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پرورش کرم ابریشم فراهم کرده است. کاهش ریسک اجرای پروژه های اقتصادی و داشتن نقشه راه مشخص که دورنمای موفقیت کسب و کار اقتصادی را به نمایش می گذارد از دیگر مهمترین مزایای استفاده از طرح توجیهی موفق و کارآمد می باشد.

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از محبوبترین و معتبرترین مجموعه های اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت و در تمامی ظرفیت های ریز و درشت سرمایه گذاری می باشد، که با اجرای چند صد نمونه طرح توجیهی کارآمد و موفق و همین طور تکیه بر نیروی مجرب و متخصص که متشکل از فعالان بازار سرمایه و بورس، بازرسین مالیاتی، حسابداران و حسابرسین سالهاست مورد اعتماد و رضایت مشتریان واقع شده است. متقاضیان خرید طرح توجیهی مناسب و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی مطصا در زمینه اجرای انواع پروژه های طرح توجیهی کسب و کار اطلاغات لازم را کسب نمایند و در صورت لزوم نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین طرح توجیهی جامع و مستند سازی اقدام  نمایند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()