در جامعه اقتصادی کنونی که روز به روز به تعداد عوامل تهدید کننده کسب و کار با جابجایی مداوم نرخ ارز، تحریم های اقتصادی و شیوع بیماری های واگیر افزوده می شود، داشتن یک طرح توجیهی جامع که با وجود این عوامل افراد را به سمت موفقیت و توسعه اقتصادی راهنمایی کند، یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود، زیرا در چنین شرایطی امکان ریسک و به خطر انداختن سرمایه اولیه برای فعالان اقتصادی وجود ندارد، و اولین اشتباه آنها ممکن است، آخرین اشتباهشان باشد. مقدمه، معرفی پروژه، امکان سنجی اولیه، معرفی مجری طرح، روش های سرمایه گذاری، تعداد سهامداران، ارزش تمام شده هر محصول، درصد موفقیت و شکست پروژه و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مراحل اجرای طرح توجیهی کسب و کار قرار داد، که با استفاده از آن ها به راحتی می توان یک سرمایه گذاری مطمئن را تجربه کرد، و از بابت بازگشت سرمایه کوچکترین واهمه ای نداشت.

قیمت طرح توجیهی کسب و کار

مشاغل خدماتی و کسبو کارهای دانش بنیان که یک فعالیت یا محصول را برای اولین بار به بازارهای هدف تقدیم می کنند، از جمله مخاطبان بالقوه استفاده از خدمات طرح توجیهی می باشد، تا قبیل از سرمایه گذاری از وضعیت مقبولیت خدمات خود آسوده خاطر باشند. نرم افزارهای طراحی و شبیه سازی مانند کامفار امروزه به کمک شرکت های برنامه ریزی آمده است و کمک می کند با استفاده از جداول و نمودارها به راحتی به حجم بسیار زیادی از اطلاعات دست پیدا کرد. قیمت طرح توجیهی کسب و کار در پروژه های مختلف اقتصادی برحسب ظرفیت پروژه ها، نوع سرمایه گذاری، تعداد سهامداران و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و مانند تمامی مشاغل خدماتی نرخ مشخصی ندارند. قیمت طرح توجیهی کارآمد و جامع به صورت توافقی و در نشست های اولیه ای که بین مشتری و تیم پروژه برگزار می شود و پس از مشخص نمودن امکان سنجی اولیه پروژه ها به صورت توافقی تعیین می شود.

مزایای استفاده از طرح توجیهی کسب و کار

بسیاری از وب سایت های اینترنتی با ارائه انواع طرح توجیهی رایگان متقاضیان استفاده از این خدمات را با سردرگمی مواجه می کنند، که برای رفع این ابهام باید اشاره کرد که انواع طرح توجیهی با توجه به امکان سنجی پروژه ها تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و استفاده از این مستندات کلی در بازارهای اقتصادی به هیچ وجه راهگشا و توجیه کننده نیست، و در برخی پروژه ها نیز تأثیر عکس به جا می گذارد. طرح توجیهی کسب و کار تمامی موانع را در رسیدن به موفقیت برای فعالان اقتصادی مشخص می کند، و مانند یک مشاور و همراه همیشگی در کنار صاحبان سرمایه باقی می ماند و سبب افزایش اعتماد به نفس در این افراد و کارکنان آن ها شود تا با قدم هایی استوار در بازارهای مختلف اقتصادی حرکت کنند. مشخص کردن تعداد رقبای اصلی، بررسی چالش ها و عوامل تهدید کننده، جذب سهامدار و سرمایه گذار از بخش دولتی و خصوصی و بسیاری موارد دیگر از جمله مزایای استفاده از طرح توجیهی کسب و کار می باشد، که سبب شده امروزه به یکی از الزامات بسیار مهم برای اجرای انواع فعالیت های اقتصادی تبدیل شود.

انجام طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از محبوبترین و قدیمی ترین مراکز انجام طرح توجیهی کسب و کار مانند خدمات طرح توجیهی رادیاتور پنلی با مناسب ترین قیمت می باشد، که همواره با تکیه بر نیروی متخصص و مجرب خود که شامل یک تیم از حسابداران، بازرسان، اقتصاد دانان و فعالان سالن بورس و غیره می باشد، که تعداد بسیار بالای پروژه های موفق کسب و کار نظیر طرح توجیهی پرورش قارچ، طرح توجیهی سالن ورزشی، طرح توجیهی کاشت انغوزه و بسیاری موارد دیگر به خوبی اعتبار این مرکز را به اثبات می رساند. متقاضیان استفاده از انواع طرح توجیهی با مراجعه به سایت اطلاع رسانی این مرکز می توانند، اطلاعات لازم را در خصوص اجرای این مستندات آماری به دست آورند و یا در صورت نیاز با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()