شماره سیم از جمله محصولاتی است که نقش مهمی بر روی خواندن نقشۀ سیم کشی جعبه برق، مخابرات و همچنین شبکه های محلی و غیره دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی شماره سیم و کاربرد مهم آنها در صنایع مختلف اشاره کنیم. همانطور که می دانید همۀ مناطق و مکان ها نیاز به برق، تلفن و اینترنت دارند. بنابراین نیاز به استفاده از حجم زیادی سیم و کابل است که باید به یکدیگر متصل شوند، تا در نهایت به دست مصرف کننده برسد. عدم استفاده و خرید شماره سیم می تواند سردرگمی را برای اپراتور به همراه آورد، زمانی که اختلالی برای هر کدام از کابل ها بوجود آید. در نتیجه خرید و استفادۀ درست از انواع شماره سیم می تواند مانع از گمراهی و اتلاف وقت تکنسین و تعمیرکار می شود. همچنین زمان نصب و راه اندازی خطوط برق و مخابرات کاهش پیدا می کند.

شرکت پارتکس ایران به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ برای علامت گذاری سیم و کابل، لوله و قطعات مختلف بر اساس استانداردهای بین المللی می باشد. در صورت عدم آگاهی از خرید و نحوۀ استفادۀ شماره سیم خریداری شده، می توانید از تجربیات افراد متخصص در این کمپانی با سابقه استفاده نمائید.

آشنایی با انواع شماره سیم

با توجه به تعدد شیوه های اجرای نقشه کشی های شرکت برق و مخابرات برای نصب جعبه های درون شهری و غیره می توان از مزایای شماره های سیم استفاده نمود. در واقع تکنسین های مجرب و متخصص بهتر به هدف و مزایای کاربرد انواع شماره سیم و کابل آگاه هستند. در واقع خرید شماره سیم ها در اجرای پروژه های سیم کشی جعبه های برق، مخابرات و سرور به میزان قابل توجهی هزینه های تعمیر و نگهداری را به حداقل می رساند. علاوه بر آنکه در مدت زمان کوتاهی می توان چنین پروژه هایی را انجام داد.

شماره سیم تکی، شماره سیم تیوبی و شماره سیم شفاف از جمله سه طبقه بندی اصلی انواع شماره سیم محسوب می شوند که متناسب با نوع کاربری و همچنین حجم و سایز سیم و کابل ها ساخته شده اند.

شرکت پارتکس ایران نیز در تهران بیش از بیست سال فعالیت تخصصی مجموعۀ خود را در حوزۀ تأمین و فروش انواع شماره سیم با کیفیت عالی به صورت تضمینی آغاز کرده است.

در حال حاضر خرید و کاربرد شماره های سیم در راه اندازی جعبه های برق و مخابرات بسیار لازم است. در واقع هدف از سیستم شماره گذاری و علامت گذاری سیم و کابل ها با استفاده از شماره سیم، به حداقل رساندن خطای انسانی و همچنین افزایش سرعت راه اندازی، خطا یابی و گسترش تابلوها می باشد. به همین دلیل تا به امروز همواره شاهد کاربرد گستردۀ انواع شماره سیم استاندارد با سایز و جنس های با دوام در سطح بین المللی می باشیم.

خرید شماره سیم ارزان

با توجه به کاربرد قابل توجهی که شماره های سیم در صنعت راه اندازی خطوط سیم کشی برق، مخابرات و سرورها دارد، بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته می شوند و همواره در تلاش هستند که از مواد اولیۀ درجه یک و مرغوب در تولید شماره های سیم استفاده کنند که استحکام بالایی در برابر حرارت بالا و یا پایین برخوردار باشند که نسبتاً عایق حرارتی باشند و به سهولت در دمای بالا، عامل آتش سوزی سیستم کابل کشی ساختمان و جعبه تقسم نشوند.

قیمت خرید شماره سیم مانند خرید شماره سیم تکی به مدل و کیفیت جنس آنها بستگی دارد. با توجه به اهمیت و ارزش کاربرد این محصول، قیمت شماره های سیم بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

شرکت پارتکس ایران از ابتدا در حوزۀ فروش انواع شماره سیم استاندارد با بهترین قیمت در سراسر کشور فعالیت می کند و به منظور رفاه مشتریان، امکان سفارش اینترنتی انواع شماره سیم را فراهم نموده است.

آدرس شرکت پارتکس: 

دفتر مرکزی: شرکت آراپاد صنعت آريانا تهران ، یزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 35 متری گلستان (مخبری)، بعد از میدان عدل، پلاک 102، واحد 8

تلفن های پارتکس: 

تلفن تماس: 02146133264 

تلفن همراه :09101520068 

*پیام رسان واتساپ فعال است *

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()