شماره سیم از جمله وسایلی است که هنگام پیاده سازی و اجرای نقشه های سیم کشی ساختمان، منطقه و گسترده تر از آن بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع با استفاده از شماره های سیم به سهولت می توان سیم و کابل هایی که در داخل ساختمان برای مصارف سیم کشی برق، مخابرات و شبکه به کار برده می شوند، نشانه گذاری نمود. در این صورت اپراتور می تواند در مواقع ضروری و در مدت زمان کوتاهی سیم های آسیب دیده را شناسایی نمایند. با خرید شماره سیم و استفادۀ به موقع از آن می توانید سرعت اجرای فرآیند کابل کشی ساختمانی و منطقه ای را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشید.

فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ جزء یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ تأمین و توزیع انواع شماره سیم، ریبون پرینتر، بست کمربندی پلاستیکی، تجهیزات شماره سیم و غیره با قیمت مناسب می باشد. برای آگاهی بیشتر در خصوص نوع محصولاتی که توسط فروشگاه آ اس مارکینگ به فروش می رسند، می توانید از وب سایت رسمی آنها دیدن فرمائید.

ویژگی شماره سیم و کاربردهای آن

همانطور که از ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، خرید شماره های سیم به منظور علامت گذاری هر کدام از سیم هایی است که در جعبه های تقسیم کابل برق، مخابرات و شبکه به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند. شماره سیم تک کاراکتر، شماره سیم شفاف جیب دار و شماره سیم قابل چاپ تیوبی از جمله انواع دسته بندی شماره سیم محسوب می شوند که متناسب با مکان و نیاز می توانید مناسب ترین مدل شماره های سیم را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید.

شماره سیم تک کاراکتری بسته مدلی از شماره سیم حلقوی است که به صورت کشویی طراحی می شوند و با حروف A الی Z و اعداد 0 الی 9 نامگذاری می شوند و قابلیت چینش با ترکیب دلخواه امکان پذیر می باشد. از ویژگی های قابل توجه این دسته شماره های سیم حلقوی می توان به حروف با رنگ زرد، علامت گذاری اعداد نیز بر اساس کدینگ بین المللی، داشتن مقاومت بالا در برابر دمای بین -30 الی +60 درجۀ سانتی گراد، سایزبندی 0.25 الی 70 میلی متر مربع و جنس PVC اشاره نمود. لازم به ذکر است که متناسب با مدل و برندی که شماره های سیم را خریداری می کنید، تفاوت های جزئی نسبت به سایزبندی و تعداد بسته بندی ها وجود داشته باشد که پیشنهاد می کنیم که پیش از خرید انواع شماره سیم، مشخصات محصولات را به طور دقیق مطالعه کنید.

برای خرید انواع شماره سیم استاندارد می توانید از فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ دیدن فرمائید و به صورت تضمینی محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

فروش شماره سیم ASA

فروش شماره سیم ASA با نام شماره سیم قابل چاپ تیوبی و شناخته می شود که حالت بیضوی دارد و با سایزهای متنوع، متناسب با سیم هایی با شمارۀ 0.5 الی 26 mm تولید مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ضد اشتعال زا بودن و مقاومت بالای این نوع شماره های سیم در برابر دمای بین -30 الی +60 نیز همچون سایر محصولات شمارۀ سیم بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر آنکه همواره بر اساس استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند.

خرید شماره سیم شفاف جیب دار PT نیز به دلیل داشتن کشو با محفظه شفاف و محل قرار دادن لیبل های PF امکان قرار دادن مشخصات کابل را بر روی سیم امکان پذیر می سازد. فروش شماره سیم تک کاراکتر از طریق وب سایت این مجموعه انجام می گیرد. 

برای سفارش آنلاین انواع شماره سیم می توانید به فروشگاه اینترنتی آ اس آ مارکینگ مراجعه نمائید. این مرکز انواع شماره سیم را در کیفیت های بالا به شما عرضه می کند. 

 

فروشگاه آ اس آ مارکینگ

ایمیل : info@asamarking.com

خط مستقیم فروش: 88528627-021

تلفن همراه : 09056821525

"پیام رسان واتساپ فعال است "

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()